"Всеки, ако той ще се проведе най-малко един ден с въдица в реката или езерото, ако тя много да вдишвам аромата на цветя, чувам peresvist птици и kurlykane кранове, вижда в тъмното вода, бронз или сребрист блясък на голяма риба, ако той най-накрая се чувства нейната еластичност, изпълняван на най-тънкия въдицата звън, а след това дълго ще се помни този ден като един от най-щастливите дни в живота ми. " (CG Paustovsky)

Сирт улов на река Oyat

Здравейте на всички! Вчера се върна от много красиво място на река Oyat. На Ojat ние решихме да отидем специално, за да хване една много интересна риба, която се нарича "Сирт". Миналата година хванах няколко от тези риби през лятото, но това е повече от съвпадение. Никога не съм чувал, че някой е уловил рибата на Волхов в Сирт, както и повечето други риби се предлага в Oyat да хвърлят хайвера си от Ладожкото езеро.
Пътят не е изправен пред своя край, така че е станала рано около два часа сутринта и се премества за Борей в Kolpino. Kolpino младежта все още излезе от театъра с нощния сесия, когато отидохме на риболовно пътуване.
На Ojat пристигнахме около шест часа сутринта. Акне още в петък отиде до вилата, която се намира точно до реката Oyat и като пристигнахме, той седеше на брега. Докато ние се създаде техните съоръжения Акне извади чифт риби в садки това е нещо, залети. Той пристигна половин час, преди да сме имали време да улови няколко парчета.
На Ojať достатъчно силен, за Сирт и улов трябва да бъде на хранилката или просто магаре. В стръвта в ясли Сирт едва ли реагира. В началото на седмия ние Борей хвърляха екипировката си, но уви това спряха хапещи и след няколко часа с изключение на малка хлебарка и мрачно, че не те хванат. Най-невероятното нещо, което мрачна постоянно кълване хранилката, но улова на хранилката мрачна не е толкова лесно. Борис все още от време на време успява да извади малките риби.

Ние, разбира се, малко разстроен, че пропусна сутрин ухапване. Може би е необходимо да се хване зора часа до три, което означава, че трябва да напусна през нощта. Но ние не се обезсърчаваме, около нас е красив пейзаж, природа оживя от момента на последното ни посещение на тези места. Тревата се обърна зелено, цъфтят диви цветя и крайбрежните водни растения.

Сирт улов на река Oyat

Ние Vitalik реших да отида в някой от многобройните реки, които се вливат в река Oyat да се провери за наличие на риба. За да направите това, вие трябва да преплува река Oyat и ходи на няколко километра пеша. Ние изпомпва малка гумена лодка и заплува към отсрещния бряг. Остров във водата, която излиза леко напред от водата, а сега като че ли има изобилие.

Нивото на водата спадна с около половин метър. Акне проверяват на място дали сме патица за последен път е страх от гнездото. Патицата беше на земята, гледайки Vitalik и вероятно научил за решението си да не напускат. Акне леко се върна и отидохме по протежение на брега на реката, която ни интересува.

Когато стигнаха до мястото, където е налице сливане на реката, ние открихме, някой хвърлен магаре с гумена лента, която е толкова останаха изоставен във водата. Очевидно някой щеше много бързо и в бързаме забравих да се съберат всички съоръжения. На навлизаме в речен риболов линия висеше на камбана, а в началото дори помислих, че някой, а сега го хваща. Но никой не беше наблизо.

Сирт улов на река Oyat

Разходете се по протежение на реката почти на километър от риба не сме открили.

Нито очевидно нито пръчки, нито някой не се прояви. Но аз не съм направил много красиви снимки и ние бавно се връща. От интерес за нас риба в реката не е била да отиде по-далеч, не би имало смисъл.

Връщайки се разбрахме Boria за забавление. Той осъзна, че Сирт захапка е спряна и всички прилична риба същият вече не реагира, като плувка прът обучен мрачна. Bleak кълване не е лошо, но с прекъсвания, стана ясно, че някой я преследва периодично.

Ние не разбрах Vitalik мрачна и хвърли фидер въдица в очакване на вечерта ухапване Сирт. В същото време, Сирт не кълват аз от време на време хвърляше му ultrolaytovy предене, за да проверите хищник, който прогонил мрачна. Този хищник може да бъде или костур или кефал. Костур видяхме нито един, но не е голяма кефал хванат Акне.

Сирт улов на река Oyat

Аз не съм била щастлива с golavlom. На фидер въдица дълго го клъвна на малките неща, но по-близо до пет часа, хванах няколко платика за двеста грама. Bite не е била активна и аз периодично се вземат предене, и се опитва да хване кефал.
След пет часа Сирт аз все още имам, но това е по поръчка, изработени предмети.

Кефал, а също не е много активен и да го хване в тези места в момента е трудно. Тук той отива да хвърлят хайвера си и след това отново да изчезне, но за сега можете да хванете онези редки случаи, когато наистина искате.

Сирт улов на река Oyat

За да стигнете до къщата, а Сирт кълват нормално отказа, така че в шест часа вечерта решихме да се прибера вкъщи. Сбогуване с реката и събиране на боклук чанта, която бе оставила не добри момчета, ние отидохме вкъщи. За боклука вероятно ляво splavniki. Всяка година на сал по река Oyat през май, когато нивото на водата все още е високо.

Акне ги видя миналия уикенд, и разговаря с тях. Жалко е, че хората правят, че с такива красиви места. Голяма част от рибарите в тези места не съществуват, но все още имат достатъчно боклук, а ние се опитваме да го експортирате, доколкото е възможно. Местните жители, които рибите не правят, че в тези места. Този път до нас също, някой хвана местен, след като пристигна на велосипед от близкото село.