Като отидохме в Санкт Петербург - прегледи, пътуват 100 път

След като реши да отиде в Санкт Петербург за дълго време да рови в интернет. Аз наистина исках да посетя екскурзиите страната. Всички предлагат по-чести проверки на града и музеи. "Делфин", обеща обиколка на града, Ермитажа, в Петропавловската крепост, нощен тур автобус "мостовете" (или екскурзия с лодка "Венеция на Севера"), Петерхоф, автобусна обиколка "Сбогом на Санкт Петербург." Всички забавно за двама за $ 200. И ние ги повярва.

Приключенски започна на гарата Ленинград. Виждайки броя влак 27, която е трябвало да отидат, тъй като не е бил сам. Така или влак изровил от боклука, независимо дали то идва от обстрела. След това са били преместени от дълго време в 15, 17-те, на 9 автомобила. Въпреки това, всички купета са в непосредствена близост до тоалетната. Разходка, разбира се, няколко, но миризмата ... Дадоха ни група билет и опечалени радост избяга, като каза, че останалите туристи ще идват при нас. Да, когато попитахме ЦБ на билети туристически агент, разбира се, срещу допълнително заплащане, ни бе отказан, което не е изненадващо, очевидно, за да се обучават 27 MW там. В онези дни, те не са го направили ...

Особено доволен проводници с влака. Те старателно се извърна от пътниците и се престори, че никой не може. Бельо беше хубаво влажна, но евтин (само 25 стр.). На сутринта ние също до известна степен напоена.

На сутринта в Санкт Петербург, ние бяхме никой не е актуално. Представители на "Делфин" се срещнаха на някой друг, но не и нашата група. Около 15 минути дърпа багажа на платформата са успели да намерите нашето ръководство. Радостен минава през гара и района, а ние сме в автобуса. Въпреки това, аз се качи на автобуса точно преди Spit на Василевски остров, а след това се развали и си тръгна. Замяна пристигна в рамките на половин час. Но. Първият автобус и така не е "фонтан", но това, което дойде вместо беше много по-лошо. "Делфин" е описан автобусите като "прекрасен Икар обаче странно и обновен, но много чисти." На него отидохме до един следобед.

Всъщност турне беше интересно и ръководството казах добре, но бързо бягане на окаян автобуса (който дори дръжки места не нарастват) в продължение на 5 минути, за да направите снимка, това е нещо. И все пак, ако има много кафенета на брега, за да си купят бира в 7 часа сутринта - това е проблем. Едва 8 часа сутринта.

Екскурзии бяха обещани срещу заплащане, а не всички.

Водачът на автобусна обиколка ни каза, че е възможно да поръчате допълнителни екскурзии в Pavlovsk и нощен разходка в автобуса по моста (това турне в "Делфин" е част от обиколката) и те Неве туристи не носят на малки лодки, твърде често те се превръщат отново и аварии туристи се удавиха. (По-късно, ще видим, че това турне може да бъде закупен на пристанището за 150 рубли). На екскурзии не се съгласиха на всички хора по развода на мостове са натрупали толкова малко, че тя не се състоя.

До един часа бяхме доведени до хотела ( "България"), но имаше няма налични стаи, но заяви, че очакваното време на 12:00 (това е само за български, извънземни квартира по всяко време). Момичето на рецепцията с болка на лицето му даде 4 стаи за тези, които отидоха на обиколка половин час. Останалите трябваше да чака повече. Стаята беше голяма, на 20 метра, голям прозорец, телевизор, вана, душ, тоалетна. Всички велики, но: креватчета, попадащи чрез (вид на ковчег модел, лъже - от всички страни от страна на стената заковани голям гръб), вода периодично изключен (студените, тогава горещо), огледала, не на всички (само в банята), гнездото трета дупка, един случай е по-добре да не се докосват (тя се сгъва като къща от карти) в баня неясно сияние налива 20 вата крушка. Тапи не баня, за да се охлади халби бира трябваше да се адаптират към кофа с боклук (кофа с хладен метал не е вдигане на шампанско). Отнети на следващия ден в 10 часа сутринта. Със съседите прекрасна история се е случило. Те не се води на всички, те го съобщава на рецепцията на сутринта. В пет часа се събудих, защото те затворена с ключ номер отива в тълпа от хора и да говори. Той дойде за ремонт на водата. Между другото, на сутринта те са били дадени ценни съвети - опитайте да се вълни в тоалетната - и може да отиде чешмяна вода ...

Ние издига към друга група Pavlovsk разкъсване при 200 г. носа (въпреки че, както се оказа, че можете да си купите в града е много по-евтино). Pavlovsk. Красив дворец, бесен катерица, хвърлей турист, заекването ръководство, издаваща само исторически коректна информация в кратки лаконични фрази. И за нас, с голяма скорост са втората група, а ние просто пускам от всякъде ... развалят впечатлението за Pavlovsk. Разбира се, ние не сме в състояние да. И още един. Купи нещо за ядене в Pavlovsk - това е нещо от научната фантастика. Само продават матрьошки и яйца (Великден). Част от двореца все още е под възстановяване, но все пак интересно. И отиде в по-добър човек.

По пътя обратно към хотела не е в състояние да вземе, ние остави пред метрото (който отиде водачи), а ние peshochkom до хотела около 10 минути (при нас се загледа и каза, че е близо).

Закуска. Това е друга история. Добре е, че ние сме дошли на откриването (8 часа). След 15 минути всичко беше пометен, с изключение на сварени яйца, които са били в изобилие, а може би и не на първия ден. Аз трябва да кажа, че е доста тъжна гледка - гледайте като наши туристи ръце и лъжици налагат колбаси тави. Нещастието на шведска маса и самия размер на скарата с храната (м 2) - за народа от 10 етажен хотел на - това е ужасно. След това, около 9 пут Dixie с овесени ядки - също няма да трае дълго.

На 10 съвета автобуса с вече неща и обиколка на Ермитажа. На турнето не отиде, на 1,5 часа при Ермитажа - това не е смешно, това е подигравка. Влязохме в Kuntskameru. Кула с телескоп за ремонт, но изроди в тръбите може да се възхищаваме. Въпреки, че събирането на около 900 парчета, показват доста малко.

Пристигнахме там около два часа след обяд. Час убит от факта, че групата яде и са в състояние да посетите къщата на неизвестен архитект (е, Ермитажа на тези институции явно не). Вместо това на ръководството даде исторически артефакт, затруднения в говора и преместване. След слушане на половин час история за северна война, тя щастливо ни каза, че на четвъртия час от фонтаните и вече е забранено (15-00) и във водата на пътя ние нямаме вода obolet, както е докладвано за радост на човешкото страдание ясно, бяс, и не го правим да навлезем в пещерата. Но, все пак отдалеч показа две бисквити, "китайски чадър" и "Dubok" ( "китайски чадър" не работи, преди пет години там нещо се обърка и да определи и не можеше). Е, хайде да отидем да Monplaisir. Стоеше в съответствие на входа, но билети поръча група (група пас без да чакат на опашка), отидохме в двореца. Monplaisir реновирана, изглежда много добре, интересен интериор, всичко е наред. Но. Фактът, че платени проучване не е дума. Нямам нищо против 60 рубли, но задължението да предупреди за това ръководство. На въпроса ни: "Защо не ни кажете нещо за него, щяхме да купи правото да стреля, все още стои на опашката?" Нашата Мар Ивана направи изненада на лицето и каза: "Какво имате камера. "." Е, как burzhuinov проклети камери са били (в някои от тях дори професионален), но щир Иванов смята, че работата й предупреждение за изминат фотография не е включена. На изхода на Monplizira бяхме казали довиждане, а след това са собствените си отиде да проучи квартала.

За оставащото време два часа, за да гледате Марли, фонтани, изкуствени езера секторен парк. Да не се удари в горната и Александрия парка. Вземи от Petergofa в 6 часа.
Тогава там е на екскурзия с лодка по реките се в София. Интересно е, но това, че дадените указания на лодката, дори и преди това, ни беше казано, на обиколка на града. Въпреки, че на лодката - лодка и плават под мостовете е много интересно, ако седнете на горната палуба, докато те могат буквално да достигне ръката му.

Влакът само 22-25. Останалата час излиза в града и един час на гарата. По-добре щеше да е по-дълго в Петерхоф.
Обратно влак беше твърд, но в края на Москва за почти един час.

Като цяло пътуването е била успешна. В Санкт Петербург, има какво да се види, въпреки факта, че много от сградите вече са на ремонт, подготовка за годишнината на града, много вече обновените сгради и музеи. Разбира се, това е много разочароващо, че мостовете не са ли, някои отидоха на кея на собствените си и бяха много доволни вече нямаше сили трябва да отидем с. Зловещо трансфери, хотел със "ковчег" и работата на водачи в крайградски дворци ограбиха опит. При нас пътуват хора, които са пътували с "Делфин" през последната година и така отидох отново и бяха шокирани, те са също така хотела измамен. Следващият път, като се има предвид опита на тази и предишни пътувания, билети, за да купуват за себе си, хотел резервирана по-лесно от Москва, както и на местната турне компанията да предложи повече, по-добре и по-евтино, и с такси е много по-удобно ...