Как прекарах лятната си или, докато пътувахме в Санкт Петербург

Ден първи. пристигане

Най-правилното нещо е да се започне с излизането от Москва. Night Train, Ленинград гара. Взехме до метростанция Комсомолская и се оказа, че цялата станция увити в скеле, на входа на станцията не е налице - всичко е блокиран - и пътниците влакове и междуселищни влакове, които трябва да се заобиколят станцията се и върви право към релсите.

От припокриват станция чух звуците на пневматични чукове и циментов прах започва да се намали на окото. Нямаше къде да седне, и тези, които не са щастливи да се проведе на колички вратари, седи точно на тротоара. В допълнение към това по радиото съобщиха, че поради технически причини - добре, това е ясно за какво друго? - дисплей влак пристигане и заминаване не работи и поиска да "приемам извинения за причиненото неудобство." На всичко отгоре от време на време, очевидно за да блокира строителните звуци и моля нает таджиките, високоговорителя помете радостни мотиви Олег Газманов и други лидери на местния шоубизнес. Така София след нас в София, приключи първия месец на лятото, много хора отидете на почивка или вече са се върнали един и руските железници не е установено по-удобно време за реконструкция на железопътна гара.

Пристигане в Санкт Петербург започна да ме смущават - Забравих да обучават своите слънчеви очила и, когато чух за това по-късно, плакаха горчиво. В София, аз бях само веднъж в 16-те му години на училищна екскурзия с други ученици и учители, и от това посещение, аз не помня толкова много. Поради това е възможно, че пристигането в "Северна Палмира" разглежда основно първия.

Стигнахме до приятелите си, сложи им чанти и се измива от пътя. Срещнахме се с две много различни котки и са били хранени закуска. По-нататъшни планове за насрочени за следващия ден - за да стигнете до патрулката "Aurora", взехме душ и напуснали къщата. С метрото в този час вече е малко по-натоварени, стигнахме до гара "Горки", където са решили да ходят пеша. И веднага за моята небрежност те са били наказани. Мислех, че ще бъде по-добре да се изпълнява другата страна на улицата, за да види по-добре някои джамия.

Как прекарах лятната си или, докато пътувахме в Санкт Петербург
Defected да докосне колите текат и да падне в ръцете на КАТ инспектор. Възпитан и интелигентен младши лейтенант се представи и поиска да представят документи. Аз самият беше ясно, че ние пресече улицата на грешното място и с такт му беше много срам. Инспекторът е изготвила доклад, внимателно проверени данни за паспорта, контакт с някой, по радиото, чух, че други нарушения, след като ме има и с облекчение да идем, ограничаване предупреждение. Инцидентът остави добро впечатление на мъжа, и на услугата. Ето превода в Москва, но поне в Твер поток от автомобили се завтече, докато не се свалят, без КАТ инспектор към това няма да е така. Може би съм се огъват, но може просто да приемам гореизложеното като моите собствени лични мнения и не съм съгласен с него.

Стигнали сме до Застъпничество алея и без инциденти достигна "Аврора", ако това се е променило е, че и двамата сме си жена и аз станах много близък поглед към местата, където можем да пресичат улицата. , Разходете дълго на борда на крайцера, отидохме до носа изглежда напукана и запушена пистолет лодки на този символ на революцията, и отиде по крайбрежната обратно към Троицки мост.

Там вече не е на разположение, за да впечатленията са добавени е много приятно. За дълго, като цяло, моста на пешеходната зона в двете страни на голям брой велосипедисти качи. Не, че аз не ги харесвам, но по пътя към областта на Марс имаше малко по-дълго и с едно око на високо.

Тук сме за втори път обърна внимание на картата Петербург. Беше доста подробен план за желаното парче на града с показалец: "Ти - тук." Според него много лесно да навигирате по маршрут, както и тези карти са признаци не само музеи, но и кафенета. Изненадан от голям брой «тоалетна» икона. Никога не бих си помислил, но в тоалетните на различни места ... адаптирани автобуси. В момента струва няколко автобуса със сини сливи през тръба директно в канализацията. Двойката, тъй като те са разделени на мъжки и женски тоалетни. Аз веднага се заема да отида там. В допълнение към незабавното има нужда от мен мотивиран любопитство. Оказа се, че в чисто от една страна са разположени писоари, от друга страна - на щанда. В началото на измиване на машината и ръка са разположени в контейнери имат течен сапун. Автобуси в движение, а това означава, че тези мобилни тоалетни могат да бъдат дестилирани или доставят до почти всяка точка на града. По мое мнение - голямо изобретение.

На милион улица, тръгнахме беше да отида в музей-апартамента на Пушкин, но преди да достигне Мойка и снимката на това, по някаква причина, отива по-далеч - до Невски. Има влязъл определен ресторант и реши да яде. Две порции картофи с пиле шунка, две салати и две чаши Морз е публикувал 950 рубли (по мое мнение малко скъпи), и отиде до масата. Успях да има при кацане поднос с една чиния на масата, за да го пуснете. По-скоро, почти скалъпен - Таня успя в последния момент да хвана чинията ми и спаси шунката. Въпреки че повечето от картофите ние сме пръснати по пода.

След вечеря, бяхме без инциденти трябва да катедралата Свети Исак и отиде да я провери. От последното посещение в Санкт Петербург просто остави спомена за много красив музей мозайки и дървена копие от Катедралата, направени през деветнадесети век, някои български "лявата ръка". В момента стои под стъкло Исак по скала от 1 до 66 г. извършено без нито един пирон, човек, който дори не бе образование. Впечатления допълнени грандиозни архитектурни, скулптури и огромни метални врати с барелефи.

След като видях музея и чувство на умора отидохме в апартамента на приятели, където сте спрели на сутринта. Ние не го правим, и ако всичко мина гладко. Намирането на едно и също място - по това време колите са били натоварени изцяло в Москва - Аз почти успя да посочи която невинно момиче. По-късно отваряне на бутилка пенливо вода, че ние се промъква половин ден с него в една раница, свалям себе си и това момиче фонтан. Това може да се счита за първия ден на приключения в София завършени.

На втория ден и третия ден

На сутринта на втория ден се срещна с проливен дъжд и дългогодишния ми ревматизъм. Всички планове за деня трябваше да бъдат преразгледани. Аптека, пипер кръпка на гърба и пътуване до най-близкия търговски център. Жена ми и аз избрах няколко филми на дискове, вечеря с изглед към дъжда през стъклото на прозорец на петия етаж, от хора и машини. Вечерта отидох да се срещна с един стар приятел, с когото имаме млад мъж бяха сънародници. Ние го купи бутилка хубаво бяло вино и отиде в дома му. Мама приятел не бях виждал в продължение на петнадесет години, а в началото аз дори не позна. Вечеря, вино, интимен разговор ... порежете изключен от процеса трябваше здраво.

Днес времето вероятно решава да оздравее и вчера сутринта слънцето грее ярко. Въпреки това, от къщата, имаме само единайсет и планове трябваше да бъдат преразгледани два пъти. В резултат на това отидохме в Метрополитън музей на Санкт Петербург, където той прекарва почти два часа. Ще отбележим, че в музея на метрото в Москва, ние също харесва, но служителите на музея на Санкт Петербург се оказаха голям фен. В допълнение към експонатите, много от които могат да бъдат докоснати, можете да, например, да седне в тази кабина, или да правите снимки в своята форма, ние сме доволни и малко филм за изграждането на метрото Ленинград и един стар министър музей (който вероятно е работил в продължение на четиридесет години като инженер в метрото), преминали цялата интерактивна презентация и говори за вътрешната структура на тунелите, тяхното почистване, вентилационни системи и друга плънка.

Ако, както е в Петър, искате да посетите това прекрасно място - отидете до станцията на метрото "Primorskaya", в близост до които има музей.

След това се отправихме към станция наблизо метро "Vasileostrovskaya", отиде в града и отиде на разходка пеша по протежение на "средната перспективата". Мястото не е туристически, но това е много хубаво да се ходи почти до Финския залив. Имаме тук точно навреме, тъй като утре (първи за ограничен кръг от лица и пресата) и вдругиден за всеки, трябва да отвори врати военноморски салон. Въпреки това очевидно упражняване на Василевски остров прелетя някакъв полет група, изпълняваща различни каскади. Първите пет "кракери" и четири "миг", а след това индивидуално. След като видях и ги чу, бучат, междувременно ние сме дошли пеша до "LenEkskpo", където ще се следващите няколко дни, за да държат изложби. С никой не брегова, уви, не е позволено, и завиване надясно, имаме втора подножието днес отново до метростанция "Primorskaya".

Тези, които отговарят като ходим на Петър крак, трябва да кажа - да се сравни силата си - тъй като идва до метростанция, обикновено разположени на разстояние прекалено далеч, това не е Москва разстояние, когато всеки петстотин до седемстотин електромери може да бъде да намерите следващата станция, и нека другата линия. Следващия път, когато този ден да се яде, в 6:30 през нощта ще се върна у дома.

Четвърти ден. Петър и Павел крепост

На четвъртия ден решихме да влезе в крепостта. Имаме в метрото до станцията "Спорт" и за да Харе Island отиде пеша. Слънцето беше горещо през нощта. Преминаване по моста до острова и снек, минахме покрай брега с изглед към Нева. За моя голяма изненада се оказа, че е пясъчен плаж на брега, което беше достойни хора.

Най - светлини, но има и такива, които плуваха в реката. Ние не смееше да се присъедини към тях и да продължи до портата на крепостта, която е предназначена кей. Bastion с изглед към Нева изглежда много впечатляващо и със сигурност е основен укрепление.

Когато бяхме достигне портите на крепостта, се оказа, че на кея е "воден транспорт" в горд името на "PS-101", и всеки е поканен да направи едночасова разходка по реките и каналите на града. Без да се замисля, сме купили билети - места все още са останали и се качи на борда само на пет минути преди заминаването.

От Нева в Palace кея и мостовете предлага прекрасна гледка. Плувайте под Троица, в която те се приближи на първия ден, ние се обърна на Фонтанка и сгради, мостове и площади са загубили брой. Ръководството - една прекрасна жена с чувство за такт, някъде казал и някъде млъква и ви позволява да просто да се насладите на гледката. От време на време, дори и на лодката стана хладно и се възприема като благословия в горещ ден. Обиколката приключи в същото кея около час и двадесет, а ние все още трябва да крепостта. На този ден, че е възможно да посетите само две "експонат" - катедралата Петър и Павел и в затвора. В затвора ние взаимно желание и съпругата му не отиде (аз вече съм чул достатъчно и видял програми за тези подземия), но в катедралата отидохме с удоволствие. Аз няма да преразказват украсата на "Криптата на българските царе", но не съжалявам за времето, прекарано. После отидохме да видим сравнително ново паметник на Петър Велики, където той седи на един стол, за разлика от доста себе си и да погледне към ужасна карикатура. Изображението се допълва от факта, че в скута му снимана всички и разни. Обядвахме в крепостта в някои кафе, купих няколко сувенири за себе си и приятелите си, и на втория мост напусна острова.

За втори път в последните три дни на Троицки мост, ние се премества в областта на Марс и Palace насип отиде в посока на Зимния дворец. Ние стигнахме до "Зимни Гранде", реката, на които днес попадат в Нева, връщайки се от разходка на лодката, ние решихме, че е добре тук днес, за да можем да влезем в музей-апартамента на Пушкин, че на Мойка. Ускори крачка и се движат по Мойка кея, за да се разбере, който е част от музей, стигнахме до номера на къщата, 12. За съжаление, това е почти пет часа следобед и не е често срещано явление билети. Седнахме на вътрешния двор на пейката, даде останалата част на краката и се хранят в кафенето, отиде до апартамента.

Пети ден - Царско село

Музеят на Пушкин и не получихме на петия ден, тъй като ние решихме да отидем до Царско село. Решихме да - отидете. Имаме в автобуса до мястото, и отиде до билетната каса за билети. Известно време poshatatsya лениво в близост до сградата на Царскоселски лицей, posokrushalis, че достъпът до нея е затворен, са се сблъсквали с магазини за продажба на кехлибар, възхищавам експонатите вътре и не купуват нищо. Отвън чакаха Зяпачите красиви момичета облечени барабанисти. Само няколко дни преди с точно същите момичета съпруга щеше да направи снимка на мен в колоната Александрия на Дворцовия площад. Всичко се събраха против мен и момичетата кикотеха - толкова голям, и е неудобно - и съпругата му се отрече този факт отново не искаше да, като цяло, ще бъде по-късно и снимка с "барабанист".

После отидохме до парка, се посочва в Катрин дворец. В желанието си да влязат в двореца се обезкуражи веднъж и горещото слънце. Билетите са изброени такова посещение, но опашката на около хиляда и петстотин души стоеше в слънцето, някак си се охлажда. Да, ние не правим често се случва в Санкт Петербург, но не се знае още, когато се появи възможност, но аз не съм толкова ентусиаст на този случай - да стоят в линия на входа на два-три часа в най-горещото време на деня.

В резултат на това се разходихме из парка, се вози на него като на файтон, се изкачи до втория етаж на сграда с колони и скулптурни бюстове на различни известни личности: гръцки, римски, и нашите, скитал малко по територия и отиде у дома си.

Пристигане в Санкт Петербург и закуска, ние осъзнахме, че много по-различно видим продължаване на нашия ден. Ето защо, жената отиде на Ikea, и аз съм на Дворцовия площад в Ермитажа. Музеят, въпреки почти вечерта беше вълнение - първия четвъртък на всеки месец, издаден в деня на безплатни посещения. Минах през доста, но впечатлението е най-приятното. Наборът от портрети на царе, както и всички видове Cesarevitch Grand княгиня, гоблен, френски работа, библиотеката, както и повече, ако не и за вечерта, и много уморен, бих са отишли ​​много по-дълго. Пешеходна малко повече от града. Слязох в метрото, отиде до апартамента и чакаше жена си.

Ден шести - музей и разходка из града

На сутринта на този ден отидохме в Ермитажа заедно. Безплатна четвъртък беше вчера, така че чакат на опашка за билети, прекарахме десет или петнадесет минути. Таня е обещал, че ще отиде в музея, заедно с мен, и така запази като той би могъл, но държат кратко. Не мина много време, и то става все по-седнем по пейките в залите, докато не погледна към картината. Но четиридесет минути по-късно, каза тя, и правя това, което мога да да остана тук, и тя ще отиде до изхода.

След като навън, купихме сладолед и отидох в дъжда. Налице е в двора на Зимния дворец седяхме под дърветата и започна да обсъдят какво да правят. Време е все още относително малък и си казах, че е добре, така че днес ние сме длъжни да Пушкин музей там.

Този път ние знаехме точно маршрута и стигна до мястото, много бързо. Купихме билети и (преди турнето остана за няколко минути) отиде в мазето, в което обикновено започне. Нашият екскурзовод беше много страстен, опитен човек. Беше очевидно, че той е много любители на Пушкин, почти всички го знаят наизуст. Жена ми и аз наистина харесва как той говори с уважение на Наталия Гончарова, той почти се срамувам, че толкова много от вниманието ни да бъде привлечена към него - екскурзовод, изпъди из къщата и говори много. Обиколка за един час с малко помете изключително лесно и когато излезе от номера на къщата, 12 на Мойка, че не е твърде късно. Независимо от това, по този ходи този ден и ние в крайна сметка купуват няколко неща и вечеря, отидохме в апартамента.