"Нашата екскурзия до връх Юнгфрау."

Основната цел на нашето пътуване до Швейцария е изкачване до върха на Юнгфрау.

Юнгфрау - третата най-високия връх на Алпите Бернските и един от най-красивите планини в Швейцария. Снежанка и Юнгфрау е разположен в съседство с Black Mountain Shvartsmenh стана основа за легендата за несподелена любов на черния монах на младата девойка, което неминуемо ще чуете всеки турист, който дойде тук. "Най-Юнгфрау регион" включва три върхове Айгер (Eiger, 3970 m), Мюнх (Мьонх, 4099 m) и Юнгфрау (Юнгфрау, 4158 m).

На сутринта ние проверихме на трамвай Шератон Цюрих достигна Banhoffa (гара) .В туристически офис купил Swiss Saver Pass за 4 дни за 490 швейцарски frankov.v подарък сме били дадени карти за игра с логото SBB (швейцарските железници).

На 10-03 се качихме на влака, в непосредствена близост до Берн, с превод по Interlaken.superkomfortabelny, двуетажни автомобили, с tualetom.Myagkie дивани, маси с плъзгаща се контейнер за отпадъка, панорамни прозорци, много тихи гледания hod.Velikolepnye от прозорците на швейцарските градове, области , Цюрих ozero.Cherez 56 минути пристигнахме в Берн, се премества в друга платформа и се качват на Interlakena.Escho на ИАП за 54 минути, а ние сме в Интерлакен.

В Интерлакен Интерлакен резервирах хотела, тя се намира точно до жп гарата, в близост сграда врата (Райфайзенбанк) .Zaselenie в в 15 часа, времето е слънчево, teplo.Po план бях на този ден в мирно уреждане на хотела и пътуване с лодка в Tun.A изкачване на връх Юнгфрау е насрочено за утре в 8 ч. НО! Според прогнозата за утре дъжд и гръмотевични бури, а ние да реши да отиде до днес Юнгфрау! Направихме прав, защото дъждът започна през нощта и продължила през целия ден утре.

Оставихме багажа в хотела, заснемане на всички топли дрехи с тях и се затича към гарата, влакът да Лаутербрунен отпадъци до 5 minut.Odna от най-вълнуващите туристически обиколки - изкачване на връх Юнгфрау, най-високата железопътна гара в Европа, който се нарича "Горе на Европа» (горната част на Европа, 3454 m). Там ще трябва да се качи на влака с две промени около три часа. Последната част от пътя - предмет на гордост от швейцарците: в никоя друга европейска държава не разполага с железопътна линия, положени в такива главозамайваща височина.

На гарата, има няколко ресторанта, магазин за сувенири, Glacier музей и метеорологична станция. И, разбира се, наблюдение палуба с панорамна гледка към швейцарските и френските Алпи.

Първият път, когато влакът спира на гара Aygergletcher (Eigergletscher). Височината на 2320 метра. Тази станция се намира в предната част на входа на тунела.
Вторият път, влакът спира на гара Aygervand (Eigerwand). Височината на 2864 метра. красива гледка към Гринделвалд (Гринделвалд) открит през прозореца на контролна станция.

За един час по-късно, влакът пристига в крайната станция - Jungfraujoch (Jungfraujoch). Тази станция е началната точка и крайната точка на пътя. Първо отидохме до "Сфинкс".

"Сфинкс" - височина скала на 3571m. Това е наблюдение палуба, метеорологична станция и най-планински обсерватория в Европа със същото име. От платформа за наблюдение "Сфинкс" панорамна гледка към Алпите на 360 градуса. Има стигнахме до тунелите, проходи и асансьор с висока скорост. За 25 секунди, асансьорът ни заведе до височина от 110 метра.

разбрахме, че нашите прогнози са се сбъднали излязоха на платформата за наблюдение. Видимостта е почти нула. не панорами
В един момент, в северната част разпръсне облаците. Но само на пет минути по-късно всичко отново покрити с воал.

3500 m. Филц. Недостиг на въздух се появи само след няколко стълби. Седнете в ресторанта е много удобен!

Ресторант с панорамна oknami.Krome нас ресторанта е малко посетители, само на няколко маси бяха уредени zanyato.my за един от stolikov.zakazali салата, фондю и гарафа вино розе.

Аз не знам каква е причината, но виното вкус отлично, ролки с масло просто се стопи в rtu.A такъв фонд, аз не ям дори в Грюер. Варени картофи, убождане го на специална дълго вилица, потопени в гореща извара, фабрикуват малко и в устата! Вкус - невероятно. Снек-кисели малка куполи, kornishonchikami или черен пипер. Mmmmmm. Много вкусно.

Периодично се залюля, ръководител светлина opyaneniya степен - но това не е от вино! Височината на 3500 m има ефект!

Фондю, не сме яли, аз дори се опита да се яде с лъжица, добре, много удовлетворяващо! Фондю (част за двама) добро състояние за 3-4 души, да се хранят заедно, е нереалистично.

Докато ние сме се радвали на хранене, вятърът разпръснати мъглата, и великолепна панорама на швейцарските Алпи е открит пред нас!

Успях да направите снимка на ледника обсерватория. черни птици с жълти човки, летяха към нас и безстрашно да представляват всички. 5 минути по-късно отново бяхме покрити с мъгла. Времето в планините е непредсказуемо и mgnovenno.Podnyalsya силни ветрове могат да се променят, а някои реши да се върне 0.My температура.

На експресния асансьор надолу към пода на станцията, ограничаване на тунелите отиде в пещерата на фея, където бяхме посрещнати от Alpine крава Dzyadok на пейката, планински козел и огромен Коледа сняг глобус.

Ако отидете по-далеч - има панорамна кино, но ние не отиде там.

Слезте надолу по стълбите до гарата, минавайки от магазини за подаръци, швейцарски часовник върху цените nemeryannom и бързи fudnyh ресторанта на гарата.

Tolipoezda отдавна отминали, филцове изведнъж всички решиха да си тръгне, но стигнахме до влака отне shturmom.Chtoby пеша до влака, е необходимо да се сканира билет турникет .В влакови хората поставят на броя на местата, стоящи не мога да отида, защото са тясно насочени може да падне ,

Имахме късмет, ние бяхме въведени в отделен тунел, при която влакът се изправи за група companies.We са пътували в компанията на индианците.

Венген на гарата, ние се качва на влак през Гринделвалд и тръгна в обратната посока към Интерлакен.

Швейцарската природата - приказка, аз не излизам от прозореца, въпреки че имаше туристи, които спят през целия път.

В Интерлакен пак сме вече в 18-30, беше избягал в кокошарника, купуват вечеря produkty.Rabotaet супермаркет до 19 часа.

Разположен в хотел Interlaken.Otel общежитие за младите хора на, стаите са от 4 до 8 човека с двуетажни легла и душ - тоалетна на етажа.

Аз съм резервирана двойна стая с баня, така че ние живеем като бели хора (шега) Цената е за 1 нощувка + 135 CHF 8 CHF градска такса, 5900 рубли.

Неприветлив стая, двойно легло, две стол вместо нощни шкафчета, маса и taburetochka.Est shkaf.V баня душ и две кърпи в отделението за препарат и кърпи са добри прозорци mylo.Belo chisteyshie.Krovati udobnye.Bolshie, пълна тишина и спокойствие, въпреки че на същия етаж живееше много тийнейджъри.

С включена закуска, отлично вкусна закуска, много raznoobraznyy.Tolko няма никакви яйца под всякаква форма! Кафе машина с боб, прави 5 вида kofe.Nu като сирена и колбаси е отвъд похвала.

Zachetny хотел за през нощта перфектно. Цена значително, но в хотелски цени Интерлакен просто безбожни, но качеството понякога е далеч зад хостела Интерлакен.

Покачване на цената на Юнгфрау - 131 франка до Swiss Pass, безплатни - два пъти по-скъпи на човек (5370 рубли).

Обяд в ресторант в топ - 110 франка.

Юнгфрау Железопътна е построен между 1896 и 1912 г., един от пионерите в областта на строителството на железопътни линии Swiss Адолф Guyer-Целер. Тя преминава през най-зрелищното красота на града Оберланд. 12-километров маршрут до върха на Европа минава през отворената природа, само първите два километра от Kleine Scheidegg до гара Айгер Glacier и след това чрез покачи тунела към Алпите. Пътуване с две промени отнема около 2 часа.

"Юнгфрау" буквално означава "девица, девица" и дължи името си на монахините от Интерлакен, чийто манастир се намира в близост до подножието на планината.

Желая Ви успех и ви благодаря за вниманието.