Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Здравейте скъпи читатели и посетители seoslim.ru. В предишния пост обещах да ви разкажа за моята нова пътуване до балтийските страни (Естония, Латвия и Литва), в който аз бях в състояние да отидат изцяло без планиране.

Екскурзия до Балтийските държави (Талин - Сигулда - Рига - Юрмала - Вилнюс)

Ние трябва да работим ", синдикат" организира обиколка с екскурзовод на балтийските градове, и в нашата част от нея е била разпределена на общо четири. Разбира се, всеки иска да пътува за скромна цена, тъй като половината от общия брой пътувания или дори повечето от компанията плаща.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Ясно е, че аз не се получи разрешителното наведнъж, защото аз се скромен, но има и други хора, които се предлагат на първо място. Но в последния момент някой по неизвестни причини, той отказал да отиде, а след това всичко си дойде с мен, разбира се, аз направих всичко бързо, и това е така, снимки, пари и паспорт на шенгенска виза, която също попълните формуляр и да получите застраховка.

Естония - обиколка на Талин

Тъй като ние живеем в един малък град, наречен Лунинец и автобуса си отидоха Baranavichy, аз трябваше да се заемем с нея на любимия ни транспорт -. "Дизелов влак"

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Има всички ние заедно се качиха в автобуса и отиде до град Лида, защото тя трябваше да е там, за да вземем останалите хора.

На следващо място, както винаги преминаване на междудържавно границата с Литва, където трябваше да престои в продължение на около един час. Е, това не е голяма опашка, както и проверка на документи винаги отнема известно време, особено след като ние влиза на територията на ЕС.

След това, докато съм спал в продължение на 9 часа пътувахме до Литва, Латвия и Естония. Около 10 часа сутринта пред нас, за да се покаже красотата на Талин.

След закуска в хотела, който се проведе под формата на бюфет (храната е в съзнанието на всеки, и то може да се консумира както искате), отидохме на обиколка в Талин.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

За да разкажа цялата история, която посетихме, аз просто не разполагат с търпение, за да пиша, защото седалките са толкова много, и галерията, аз го направих още повече.

Първо отидохме по протежение на брега на Балтийско море, а именно към залива на Талин, където бихте могли да видите няколко известни паметници (русалка, пеене поп). Разгледахме Пирита и олимпийските обекти.

Но най-вече ми направи впечатление с Балтийско море, защото в нашата страна това не е така, а ние обичаме да съзерцаваме извънредни мнението на изходящата вода до хоризонта.

Морски обикновено се вози през лятото, и там е друг въпрос, за да видите морето през зимата, въпреки че беше по средата на пролетта.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

В края на краищата най-накрая стана студено, за да се затопли, ще отиде в автобуса и ни закара до Стария град, най-историческата част на Талин.

От начина, по който поздрави естонската младеж, която не ходи по улиците на града и просто "играе шега."

Естонците са по-щастливи от всички, тъй като те са запазили голяма част от кули и крепостна стена, за да защити града от врагове.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Посетихме площада на кметството, което е много по-различна от нашата Ленин площад. Има почти всички културни и обществени събития. Също така посети най-голямата православна църква - катедралата Александър Невски.

Старият град е разделен на Горен и Долен. Ако искате, можете да се изкачите до платформата за наблюдение и да видите града от птичи поглед.

наистина да видим в Талин има нещо, аз бях много впечатлен, че всичко е направено за удобство на туристите. Въпреки, че има какво да се изненадате, защото Туризъм добавя към хазната на града.

На всяка стъпка, продава разнообразие от сувенири и дрънкулки. За прост магнит върху хладилника ще трябва да плащат 2 евро. В Естония, само пеша пари оборот евро.

Нивото на живот те имат много по-добре, отколкото в нашата Беларус, тя се възприема дори от машините, на които те карат, включително правоприлагащи органи.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

На следващо място, малко уморени, ние отидохме в хотела, където имахме още да се утаи. Вероятно, аз съм много далеч зад себе си от цивилизацията, но за мен беше невероятно, че всичко работи в стаята само с пластмасова карта: ключалката на вратата и светлината.

Ако ги сравним с нашата асансьор, така че всичко е небето и земята, след шофиране в нашия наистина може да се приспи.

След проверка, ние отидохме да разгледаме Талин на лунната светлина. Градът е малък, но ходи там, където.

Много от барове, дискотеки и ресторанти. Седнахме в някакъв бар ние дори са били лекувани с домашно приготвени ликьори. Хората са много мили и приятелски настроени, обаче, че има много малко на руски.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Използвайте услугите на градския начин на транспорт не сме имали, тъй като можете да получите навсякъде и по двата му. След една нощувка, закуска и излезе от стаята три часа по-късно вече бяхме в Латвия.

Латвия - Рига, Юрмала и Сигулда

Първото нещо, което отиде в Латвия в Сигулда. Също така се нарича латвийската Швейцария - любимо място за почивка на туристите и жителите на Рига.

Започнахме с разглеждането на Сигулда замък, който е преминаването през New Castle, с други думи дворец или имение. Жалко е, че е оцеляла само една малка част от замъка.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

После отидохме до пещерата Gutmana. Това е една от най-големите пещери в Латвия, от дъното на която тече извор чист лечебен изворна вода.

След това посетихме Turaida замъка. Аз съм оцелял само един кула, чието дъно е от камък, а след това отива в червената тухла. След като аз имам повече от 5 етажа на кулата, аз отворих красива гледка зимата на замъка във височина.

След това са посетили музея и обиколи пейзаж имоти. Красота и само ако в такива лоши метеорологични пейзажи са очарователни, представете си как изглежда там през лятото.

След турнето отидохме в Рига, където трябваше да се провери в до хотела и отивам на разходка през нощта Рига.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Разбира се, Рига наистина ме впечатли, защото ми харесва голям и красив град. Решихме вечерта, за да изглежда като тя е на старата част. Около излее песни, свири музика, която изпълва и зарежда туристите добро настроение.

Продължава турнето на Балтийско Рига, ние имаме на сутринта. Въпреки, че времето беше мокра, тя все още не се развалят нашия празник.

Посетихме много красиви места и погледнете всички основни забележителности на града. Не мога да не спомена, църквата Свети Йоан и Дома на черните точки - една от най-красивите готически сгради.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

И все пак много различни атракции: Рига Castle, катедралата Dome, Шведската порта, Барутната кула и повече.

Между другото, латвийци са много любители на домашни животни, особено котки. Не е изненадващо, че те са дори използвани като украса на сгради и други структури.

Тя се казва, че ако се търка паметника "Бременските музиканти" и си пожелай нещо, то тя е длъжна да бъдат изпълнени.

Тук реших да мисля за него, и се обърна, за да го видите или не, аз ще ви кажа в края на тази година, доклад за напредъка за цялата година. Така че останете на линия и не пропускайте новите статии в блога.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Много след като са гледали Рига, отидохме в Юрмала, град, който често съм чувал от телевизора, тъй като има различни фестивали "нова вълна", както и на добре познатия "КВН плача Kivin" и др.

Разбира се, аз се опитах да гледам в концертната зала "Dzintari", но там са били извършени строителните работи, и той не е имал добър достъп.

Но най-вече ми направи впечатление, отново Балтийско море, и по-специално в залива на Рига. Това е първият път в живота си видях морето, което е почти замразени. Въртях монета за късмет, за да се върнете там отново.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

Допълнителни снимки, които трябва да Юрмала има малко, защото батерията е мъртъв в камерата, но аз ще ви кажа какво да си представя, че е купил къща, това е само парите първо на сайта ще спечелите.

След Юрмала druzhnenko се качихме на автобуса и отиде до финалния кръг в Литва.

Литва - Вилнюс пътуване

Пристигане в столицата на Литва Вилнюс, спряхме за през нощта в хотела. Ако сравните този хотел в Талин или Рига, ще сложа това 2 от 5. Очевидно е, че той използва, за да бъде много лошо, но някои ремонти направени корекции си.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

След нощта отидохме до автобусна и пешеходна обиколка на града. Много много прилича на катедралата, която е от голямо значение, както за Литва и за целия свят.

Стените на храма е украсена с картини и стенописи от 16-ти век, както и музея по принцип се намира в тъмницата.

Също така беше вълнуващо да видим паметника на Гедиминас, църквата Св Ана, три кръста, Църквата на светиите Петър и Павел.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

След обиколка на забележителности из стария град Всички искаме да отиде в търговски център Акрополис (Acropolis). Този така наречен развлекателен център, където можете да си купите всичко, както и да има много време.

Тук наистина можете да намерите всичко, което желаете. От дизайнер «Лего» и завършва със студена кола.

Какво е най-интересно е възможността да си купи някои стоки на по-добра отстъпка, но аз не го вдигна, тъй като цените не се отличава от нашата Беларус. Но за да отида там наистина си заслужава.

Пътуване през членки Талин Балтийско, Рига, Вилнюс, Сигулда, Юрмала

След като отиде в търговски център в дома си, а след 10 часа, аз споделих опит с вашето семейство и приятели.

За да бъда честен, трите страни най-като в Естония и Латвия. И ако вземем предвид града, Рига, може би, няма равен. Този исторически и съвременен град, на едно място. Въпреки Талин по-модерен от гледна точка на развитие.

Това е чувството, че не сте в Естония, както и някои от Чехия. С една дума аз Талин удари съвременната му начин на живот не може да се каже и за Литва (Вилнюс), който ми напомня на моята страна.

Какво ще кажете за цената, така че най-скъпата страна е Естония, където цените са по-евтини в Латвия, Литва и се превърна в най-достъпни.

За да обобщим от мен разходи, така че те бяха много дори скромен.

1) Застраховка + Stay (пътуване, настаняване, закуска и екскурзовод) + виза ми струва жена ми и $ 400 за двама.

2) Е и други разходи в размер на повече от $ 300 за двама.

Сума 400 + 300 = 700, разделена на 2 = 350 $ на човек. Мисля, че е много евтин, така че ако имате възможност, не забравяйте да предприеме пътуване на обиколка в балтийските страни.

Не пропускайте новите ми пътувания в страните от мир, да се абонирате за блога актуализации. Ще се видим скоро!

С уважение, Максим Voitik

М. Да. Маршрутът е почти - едни и същи. Само през 1986 г.. Рига - Юрмала - Lielupe - Вилнюс - Талин и Рига отново. Помня, че беше страхотно. Отидохме навсякъде с автобус. В Рига помня кой - катедралата с фънки орган. Да, на много места, които посетихме в продължение на 10 дни. Дори в kardobalete. По това време тя е чудно за нас. О, ваучер на стойност 70 рубли във всички. Дали по време на работа, само за да плащат 30%. Сега, разбира се всичко се промени, с изключение на антики. Но съдейки по цените не са скъпи изобщо за двама. Ние трябва да се мисли, може би си спомнят младостта си. 😆