Е, най-накрая самолетът се намалява, както изглежда, в морето. Но не, всичко е наред, тук е летище Родос. Древна Гърция ни отговаря веднага, защото летището е кръстен на древногръцкия olimpionika Diagorosa. Ако отидеш на училище, за да си припомним историята на една жена, която, въпреки забраните, проникнали в Олимпиадата. Нейните синове са го спечелили с радост се затича към него, но облеклото й е досадно и всеки видя, че е жена. Те искаха да бъдат изпълнени, така че това е приета, но направи изключение за olimpionikov майка. Така че тази жена е била съпруга на olimpionika Diagorosa, техните деца и внуци, също са известни Olimpionik, и всички те идват с Родос. И признателните потомци увековечава името им. Малко повече за летището. В Гърция има израз "бяла риба-бяла риба" означава нещо като "бавно, netoropyas". Така гърците, които живеят с това мото, изграждане на летището в Родос ... 14 години. Само един багаж колан преправяна 6 години: монтиран, но сте видял, че нещо не е наред. Кой беше там и видях тази лента, кажете "има 6 години, за да се направи. "Напълно съм съгласен с тях.

Ние (и това е аз, съпругът ми и дъщеря възрастен) имаше почивка за една седмица, но тази седмица много бяха 2, организирани екскурзии и 2 самостоятелни пътувания в кола под наем, в деня на пристигане, ден на отпътуване и две напълно мързеливи плажни дни, времето не е летял с -Greek, а не "бяла риба-бяла риба"!

Пътуване на Родос организирано и самостоятелно

Град (това, което видяхме) се оказа клон на пазара Cherkizovsky както каза нашите спътници. Всъщност края на турнето в началото на улица Сократ и който има два реда пейки, и нищо повече. Аз трябваше да завие към страната (добре, имахме карта), попаднах на хубав ресторант в двора, където посрещане работи зелен папагал. Опитах се да говоря с него толкова лесно, на гръцки, казвайки му "Kalimera", а той се отправят към страната, а очите му се изцъклиха, не разбирам, явно, моята Москва акцент.

Като цяло, аз обичам тези средновековна gorodochkov (по негово време в дива радост остана от Талин, Крит Ретимно) и затова исках да отида там по едно и също време, да се рови в старата част на града, но това не се получи.
Това турне е било полезно за нас в това назад и напред карахме по пътя, който след това щяха да се вози на техните собствени. Това беше първият ни опит отдаване под наем на автомобили в чужбина, така че ако вземем предвид обиколката като подготовка за независим пътуване, тя е много полезна. А фактът, че я занесе Зелените билков ликьор 7 от стомашни проблеми, в 50-гр puzyrechki на сувенири. Дъщерята на остров Родос все още не може да устои и купих една гривна в гръцкия дизайн.

Пътуване на Родос организирано и самостоятелно

Вторият тур беше цял ден "Чудесата на остров Родос." Разбира се, в такъв малък остров ще бъде възможно да се карам наоколо, но това ще бъде една обиколка само за нас с дъщеря си, съпругът й щеше да бъде като по време на работа, зад волана. И тук са взети по пътя всичко говори добри (екскурзовод Лена Beleon тур благодарение на нея голям). Карахме по протежение на брега на Егейско море, Егейско море много по-различен характер, бързо и това е рай за сърфистите и Kayakers.

Имало руините на древния град Kamiros, в планинското село Embona, столицата на остров Родос вино. Rose върху руините на древна крепост на рицарите йонообменници.

Пътуването е информативен и практичен, ние също се лекува, и бизнес подаръци; В следобедните часове се хранят вкусно и ние оплоди местно кученце; Донесли сме от бор и мед от мащерка, вино, дама лесно Malaguzya (вече пиян!). И ние се плува в място с романтична целувка име на двете морета. Облян със страната на Егейско море, Средиземно море с нас всеки ден и така беше до хотела. Имам нещо в Крит naprygalis на вълните в момента, в Егейско море, и нейният съпруг и дъщеря бяха vnovinku и наистина го радва.

Наем взе Nissan Note, се оказа, че тя е два пъти в един ден, но не и в един ред. В цената не се влияе - 35 евро на ден. В първия ден преди вечеря отидохме да плува в залива на Afandou. Първото впечатление е най-впечатляващото - всичко наистина се ползват. Дъщеря се втурна по скалите, fotkala всичко, което се движи (гущери) и не се движат (камъни, цветя ...) Водата е бистра, спретнат залив, защитен, топла вода, лодка някои ветроходство в близост до плаващи - красива!

Пътуване на Родос организирано и самостоятелно

Ние си тръгне, и тук, в кафенето полицейска кола! И ние имаме български правото! Когато влезе в договор, правото дори не питам, само на паспорт, но хотел ръководство предупреди, че това е всъщност нарушение и глоба за шофиране без свидетелство за управление, е 350 евро. И каза, че най-важното е да не се скъсат нищо, защото само за проверка на документите никой не спира, не ги образувано е там. Така че, ние трябваше да отида до кафенето и да яде сладолед, докато полицията не са напуснали. Когато ние дори не са имали кола се приближи, по-добре безопасно, отколкото съжалявам.

След вечеря отидохме в град Родос. Първо достигна нейните предградия, в супермаркета, където има само 4 парчета практически в съседство. Посетихме две. Поради това, че първата причина не е Метакса. Закупени зехтин, една зелена (Minerva), както по-леки и по-евтини. Узо. Местна шоколад. Маслини в пластмаса (които също се считат за течности, за опаковане на багажа!) Овче сирене. Парче сирене, сушен на слънце доматено пюре и мед халва купил на летището в dyutike. Между другото, за цените. Метакса 0.7 литра в супермаркета струва 8,70 евро и 1 литър на летището 15,40 евро. "Това Брой" (в)

На този ден, 5 литра зареждат гориво, но не отиде далеч и не изгарят, и чифт литра задължително. Когато те взеха колата за втори път, аз го взех и казах да колоритния млад Платон, който ни докара до колата и сключването на договора, а той пусна втората кола да напусне нивото на бензин е по-малко, отколкото е бил инсталиран. Но ние все още се върна колата на ниво, по-високо, отколкото е посочено. Дали тези икономични машини, или разстояние в Родос толкова малки :)

Вторият път, когато имам малко синьо Noutik, ние веднага наречен босилек. На сутринта отидохме в долната църква Tsampika. Нейният манастир, наречен по-често, но ми се струва, че този конкретен превод - Word употреба мони и наистина манастири в нашето разбиране и лесни за големи църкви, е много по-вероятно да се появят в малкия параклис на Гърция. Досега ние нямаме предизвикателства един, който помага Агия Tsampika, но все пак пих и взе със себе си бутилка светена вода, купи иконата взеха и масло, запали свещ. Църквата е красиво, бяло с червено украшение, а на двора постлан с морски камъчета, има обща настилка - камъче, разположен на ръба, ходене не е удобно, но много красива.

Пътуване на Родос организирано и самостоятелно

И след това - да плуват! Слязохме до плажа. Бог, най-чистия пясък крем ... Но тя изгаря греховните фута по-добри от тигана в подземния свят! Те взеха чадър и два шезлонга, 8 евро. Всички са оборудвани с: гардероб, баня с душ, тоалетна, изглежда, да бъде свободен, но в предната част на една маса и един човек седи, щастлив да поеме "върха". И след това дъщеря ми изсвири "уморен", а съпругът й е искал да "вземе хоризонтално положение за един час," и ние отидохме "вкъщи".

Но по пътя спря, за да се хранят в механа крайпътна, защото време на обяд вече е преминал в хотела. Забелязала съм, тази механа, дори когато езда на плажа - на главния път до плажа е тесен, но доста павиран път, а на едно място като мъниста на конец, нанизани по този механа, няколко парчета в един ред. Хареса ни това, че входната й е украсена с две чешми, Vodicka шумове, tenyok, прохлада под навеса пред паркинг за автомобили, всички добри. Нашата маса беше прав на тревата под огромен орех (дърво, разбира се). Сенници лозя, тъй liliputochnymi грозде, маслиново дърво зад оградата, борови дървета по протежение на пътя. Лимон, кайсия - и двамата вече са в плода. След изпичане плаж - рай на земята! А за децата има морето забавления на пързалки и пясъчници и люлки, и къщи, и хамаци, и играчки.

Дъщеря в хамак разтърси, докато не "бяла риба-бяла риба" роди поръчката. Шегувам се, тук са само "бяла риба-бяла риба" не е подходящо! Тя всички ни сервира (4-5 маси бяха заети) един приятен гръцки, нервничи в движенията му не са били, но все пак имаше време и поднесени бързо. И вече знае няколко думи на български, да речем, те наистина да започне да се учи български език. И тогава, ние отидохме там - на съседната маса се плащат руски пара; Чакахме през - на съседната маса седнаха голяма руска компания ...

Пътуване на Родос организирано и самостоятелно

След следобедна дрямка дъщеря отказа да отиде някъде другаде да отида (тя се готви за една нощ дискотека с приятелката си в Фалираки, се запознах с едно момиче от Иваново, и то boozed), и съпругът ми и аз отидохме на плаж Traganou. Когато се готви за пътуване, се натъкнах на една снимка от пещери на брега на морето на брега на морето на огъня, за да отида там. Тук във форума задавани въпроси, как да стигнем до там. Хората са казали, че повече от километър, за да отидат извън пътя, или пеша, за да отида, ако долната част на машината и колелата не са осигурени. Оказа се, има отбивка при светофара на главния път, с надпис "Traganou". Километър по асфалта и сте на плажа, безплатен паркинг. Само тогава покрай морето на камъчетата остави 300-400 метра (аз не съм силен в метри), ние отидохме от скалата и веднага го знаеш! Единственото нещо, което разстрои, този светъл цифри на касите на тези пещери - опис трябва да бъде успешен, всичко е взето под внимание. Има пещери чрез, където можете да се изкачи доста брега, а не непременно от другата страна на морето, за да се получи, както се казва. Не че има някаква особена красота, но на мястото, може да се нарече «Трябва да видя».

Докато бяхме там се качиха и плуваха към брега седеше човек с момиче, на гърците, те са имали сериозен разговор, но те ни видя, не бе прекъснато, като разбра, че ние не бум-бум. Въпреки това, тук думите, и не трябва да. Тя му каза нещо упрекна със сълзи в гласа му, той седеше, стиснал ръце зад главата си, а след това нещо, каза, чух думата "съжалявам". Тогава тя скочи! "Вие сте съжалявам? Съжаляваш "И тогава нещо друго и ясно име - Анастасия. Тук би си помислил, че? И затова решихме, че той го променя с някакъв вид Анастасия и сега се извинява.

По пътя обратно към колата реши да пие, за предпочитане портокалов сок. По крайбрежието, точно над плажа, множество кафенета, започва да се покачва в краткосрочен, но ние дори не беше позволено да влезе в открита веранда - човекът излезе в защитен вид и каза, че е затворена институция само за гръцката армия. Съжаляваме, отиде по-далеч. Fréchet на плажа не е и решихме да го пият в Фалираки. На главен път местата изглеждаха мъртви, те се обърнаха на позната поставяне на светофар и след това видях полицейска кола до кола под наем и ясно разбира полицая на водача. Ние се обърна към лявата си и потегли, и реши, че може да се живее, а в последния ден (на следващия ден трябваше да напусне) без Frechet не ще търси приключение на ... добре, нали знаете. След това бях строго наказани съпруга си за зимата изправете се международното право, по дяволите с такива нерви! Между другото, прясно пиян в едно кафене, която стои рамо до рамо с Grecotel, започва с това търговски център, където в последния ден бяха понижава всички останки евро за сувенири, и дъщеря й дори карта "обезмаслени" малко чрез закупуване на паметта е всичко, което трябва и не е нужно.

Пътуване на Родос организирано и самостоятелно

Наистина ми хареса Гърция (най-малко!) И Родос (най-малко!), И Grecotel (най-малко!), Както и всички наши малко гръцки празник по-специално!

Благодаря за върха!

Всички наем и преместване на автомобили с "нашите" права (IDP направя за всеки случай)

по-добре безопасно, отколкото съжалявам.

цитат:

Вашето право, аз разбирам, спорът е безполезна!))) Благодаря отново за върха!

Четох. Подобно на повечето български туристи Beleony ви zashugannyh и отглеждани за техните услуги. За това, аз не обичам домакините. Международното право изисква само застраховка в случай на злополука. Обичайно право в Европа всички езда, а след това други правила? Странно, правилната дума. Обратно към Beleonu - Туроператора планина mukalatury издаден, но усещането за нея нула! ПЪЛЕН ZERO! Сравнете и същ брошурата от Argonaftisa дори няма - всичко това в случая и много образователни и информативни. И за наказанията, за страната и картата с вграден. Автобусен билет в Felerimos струва 4 евро 10 цента. В Фалираки 2 евро 20 цента. В Линдос почти 5 евро. Почти € 10 целувка на двете морета. Машината е от полза само за нито едно голямо семейство или до отдалечени плажове / заливи.

Благодаря за върха.
Науча механа "Atira". Ние сме там също е много психически седна.