Тайланд, Тайланд (отклонение

Четох пътувания до река Куай и искаше да се напише. В действителност, по мое мнение, това е един от най-добрите екскурзии, имаше възможност, би могло да се приеме незабавно да позволят по всяко време той е там, но морето, разбира се, не е морето.
И сега на турне - най-важното, разбира се, е да се избере с туристическо бюро. Карахме Пегас, аз веднага разбрах, че не трябва да се вземат на обиколката, цената е много висока, почти 2 пъти, може да приюти и удобни, но на кого му пука за една нощ, когато можеш да живееш в хотел на брега на реката. В общи линии, да търсите ekskur. Бюрото избра "Капитан Vrungel", която в Jomtien, скрити и взе на турнето за 2700 бата. На човек в продължение на 2 дни и една нощ, като половината от бебето (много готини, други отстъпки за деца се, наистина не знам, както и в "Coconut", там е най-общо на стойност 2600, но разбрах по-късно). Да, и ние да направите обиколка с водопад Erawan. Те ни обеща да дойде в 4 часа сутринта. Станахме рано, излезе и след мрака на хора - и всички са в очакване на автобуса - ще отидете на Куай, отиде един автобус, а не за нас, 2 - също, време е 05:00. Станахме нервен по време на запознаят с хората, които се появиха на една и съща обиколка в "Капитана" реши да изчака още малко, и след това да се обади, но след това извади голям автобус и бяхме поставени в нея, в това, което не позволява двойка с Одеса, който също взе VRUNGEL те казаха, че ще дойде след тях следващия автобус - те бяха разстроени. Аз не съм ги виждал. Аз не знам, наляво или не. Добре. Освен това, пътували на Патая, взето от други туристи, слава Богу нашите приятели, също е бил отнет, толкова повече те донесе бутилка водка. Оставените Патая, заспа, ни събуди в Банкок, или по-скоро, когато той почина. Стоп на бензиностанция за закуска - отвориха кутии (поръчва на рецепцията в деня преди), ние започнахме да разгледаме един, че сме най-оскъдна (бисквити, вода, яйца, и нещо друго не мога да помня), но достатъчно, особено с Тръгваме с плодове. Да, забравих да ви кажа, че е карал с жена си и дъщеря, те седнаха заедно, а аз трябваше да седна с един човек, който спи по това време, и той носеше ужасно остаряла. Преди закуска той се опита да ме постави в ръцете му и се бореше, доколкото можеше - да се събуди го е безполезно. След закуска продължи, има се обърна водачи, тъй като се оказа, един е тайландски, на Руски не бум, бум, а втората ни - Александър (атлет), а след това започна - словесна диария, но всички ми хареса. Това се оказа фанатик Александър Югоизточна Азия, където тя просто не е така. Аз няма да кажа, но беше страхотно - аз го препоръчвам. След това заминава за мебели от тиково дърво фабрика - когато ние се опитахме vpulit мебели. Мебели хладно, но са скъпи, а след това отиде до селото, което се намира на каналите, тъй като се оказа, тези канали направиха в древни времена, за да направи по-лесно да атакуват своите съседи. Там, разходка с лодка, изглеждаше като овощни дървета, това е вярно, купува плодове ние не бяха дадени, времето е ограничено, но естеството на хладно. След това той отиде в северо-запад, достигнали HPS, пътят там е вече на начина, по който видях камъните, те се режат на различни фигури - тези камъни се продават в различни паркове, видях ги в Нонг Nooch парк и милиони камъни. Тогава не сме внесли в крайпътна кафене, където вкусни подаване на първо имаше някаква супа - вкусна, името не знам, но със сигурност не Том Ян, вторият ориз с малко риба, някои салати и закуски. После отидохме на Erawan водопадите - на хладно място, там ще трябва да остане за цял ден. Erawan - верига от водопади (има 7 броя) е много интересно, има парк, но сме били дадени общо 2,5 часа, а ние успяхме да се изкачи само до 3 водопади, купих В крайна сметка, ние основно е писнало от това, някои са се опитали да видите всички 7 - след това те трябваше да чакат автобус, въпреки че той трябваше да отиде. И жива риба в повечето от тези водопади, които правят пилинг - да не забравя чувството, особено когато плува и навсякъде спирачки - те чукам там - schipyat навсякъде. Интересното е вероятно тези, които плуват там без стволове ....... Има много хора, особено на китайците. Растителността е буйни там, всички видове дървета и храсти, особено много тръстика. После отидохме директно на Куай, ни остави в парка, мисля, че се нарича Сайоко. Там е качил на сал, който бе свързан с моторна лодка, ние доведени до водопада на река - това вероятно е изкуствен, а след това се предлага, които желаят да носят жилетки и плуват след сала. Жена ми и аз остави детето под грижите на приятели, които се страхуват да плуват и да се сринаха. Рафт бързо обиколи завоя на реката, а ние бяхме оставени сами (другите плувци, които стоят зад нас) се носеха известно разстояние, уморен съм и аз предложих на жена ми да се махна от плажа, което сме направили, не е красив плаж, на която отидохме пеша, се опитах да отида в джунглата, но, честно казано, уплашен там бяха отсечени дървета, това е страшно за нещо или някой да дойде боси гола. Когато плажът е приключила (той е на 300 метра дължина), за да се види, че останалите да последват примера им. Ние скочи във водата и заплува нататък, плуваше само на около километър, а след това видях къщите във водата, се приземи на него - или по-скоро ние хванат, защото за значителна, а ние се носеше по течението на реката. Бяхме вече там и те чака. Часът беше около 19:00. Настанихме - имахме 3, така че се установява в залата за 5 легло - двуетажно. Стая голям, макар че той беше горещо през нощта - имаше само фенове - но екзотично. Вечерта сме подготвили десен блок-маса на сала - супер, при положение, че имахме една бутилка водка, риба в река направо keshila. Nkotoryh се опита да го хване на хляба - да не се ползват. Точно там беше басейн, където плуване и цялата вечер, поръчка на бира в бара (цената е скъпо Чанг -. 100 бат 0,3 л), беше необходимо да се вземат със себе си. Кой би искал да се направи масаж - имаше специални места и хора, обучени и 300 бата. 1 час. Отидохме да спи през нощта. Ние се събуди в 7 часа сутринта, ние отново бяха нахранени, поставен върху салове и по начин, че е жалко да се разделим - място, където супер, планинска река, но топло, аз живея в района на Алтай, ние също имаме планинска река Катун, но е студено, там е топло и въздуха ви обгръща като вас, независимо дали е под завивките. Отпуснете се напълно. Слизайки във вечерните крачета във водата, светлината на фенер, и там nemerenno риба, вече става страшно - може би някой tsapnet. Все още уплашен крокодили и змии, но аз не съм виждал. Друг разказа историята за американските военни, които по време на войната във Виетнам бе хванат три метра змия риба (не помня името). ни показа снимката, тя е впечатляваща. След това ни пуснат обратно в автобуса и се отправили към бани радон - да бъда честен не съм го искал, само на 3 малки вани с различни температури, някои много топло, бих казал, горещо, охлаждане работи в близост до река, но хората на мрака. Там нарани крака си - пристъпи на остър камък. В близост има малък пазар, където те продават най-различни мед. Лекарства, плодове, сладолед и всякакви неща. Имало е около час. След това ни отне да се вози на слоновете - беше супер, специални места, където различни представления, а след това се возят на слоновете, които е прикрепен към пейката на гърба - неприятно, но забавно. По пътя на слон да роди във водата в реката, той събира водата и поене на багажника. По пътя Фота, а след това продават своите снимки в рамки слонски изпражнения - стои в моята 150 бах. Особено интересна идея на малки слонове, които пият мляко от шише, хайде хора, лежащи и целуне багажника. Да, има все още се продава много вкусно сладолед само за 10 бата. (1 жени - .. 1 RBL) После отидохме до магазина, че се продават най-различни чайове и всякакви лекарства, чайове опитали, не ми харесваше, но жаждата угасва, тъй като все още малко болни с махмурлук, а след това отведен в магазин, в който Купихме различни миризливи мазила (мехлеми червени и зелени от handroz. аз не помогна) и нещо друго съпругата купил, аз й дадох парите и остави там, а той се е грижило за магазина, който се продава вино и бира (преди продажбата бе дадена на вкус), има срещнах моя съсед, който го (магазина) всички забелязали преди, така и не отиде да пие ч г. Има купих вино (много сладък) и бира (Chang - най-добре). Zatar всичко това се качихме на автобуса, жена ми погледна в лекарства и чайове, а ние с придружител алкохол, тъй като се оказа, че Zatar старателно - купих 0.7 литра. Roma San сом (най-добър ром). След това той отиде в страната на Банкок, по протежение на пътя трябваше да посети лекар (забравих да му се обадя, но името интересно). По пътя, сме включили филма "Мостът на река Куай". Ние осъден бира и вино при filmets. Те са пристигнали в "пътища на смъртта" - жп линия, която е построила китайските затворници по време на Втората световна война, за зло японците не дават им почивка и експлоатирани, докато не даде краищата - по пътя през джунглата - впечатлен - японците са в състояние да се изгради не само коли. Е, това е отстъпление. Там са били хранени обяд - съвсем поносим, ​​като се има предвид пиян. Посещение на местния пазар, и всички те са купени тениски за 100 бат, pofotalis и отиде по пътя на смъртта в джунглата. Далеч от истината не отиде като ние започнахме да се обадите, е обиколка свърши, и ние искахме да стигнем до моста над река Куай, който беше бомбардиран по време на Втората световна война британците. Пътят на кокили, които палмарно диша, това е страшно, но когато ние не изчезне. Навсякъде. В близост до река Куай - районът се охлади през скръб Мианмар, които от време на време се бори. О, и там посети пещера храма, който се намира във вътрешността на Буда. Религия начина, по който те се охлади, но не и за нас. След това се качихме на автобуса, открит ром и отидох на лекар. При достигане на лекар, аз осъзнах, че е готова да получи медицинско лечение в пълен размер. Александър ни даде HQ, че трябва да се купи с лекар - бизнес поставя в голям мащаб - голяма палатка, където експонирани различни билкови лекарства. Не може да се устои - купихме нещо тип зъбно колело, трева кашлица (оказа много полезно - нощ пиене и кашлица преминавания -. разходи само 50 бата), капсули на Вен (не помогна) и на най-скъпата покупка - сух пакет от билки "Старецът повдига слон ", както се оказа зле" се издига ", ни казаха, че общата Стягащ, студ, но това не беше просто. Обогатен с 4 литра. Четиредесет% алкохол. Отвратително (на вкус), рядко, но помага. дълго време да не пият, а вие ще имате нощ, за да се справят с "боа". Е, като всички от екскурзиите, по обратния път преминава през Банкок, спряхме да се зареждат по пътя, който влезе в магазина - цените са големи, тъй като ние не са били хранени вечеря, ние трябваше да си купят храна там, цените са много ниски, "Биг Мак" е на стойност 30 рубли , Pepsi 10 рубли, 40 рубли бутилка бира е 0.66. По пътя за Патая сме включили филма "Пътят към рая" с Швайнщайгер, филмът бе темата, пиеше ром и бира, но не спи. За хотела могат да се вземат в 22 часа. Всичко беше супер. Всички са доволни. Ако отидете в Патая отново Сигурен съм, че за да се възползвам от тази обиколка.
Едно пътуване на река Куай

Куай - рай. Пътуване до река Куай.