Volchikhinsky резервоар се намира точно до Екатеринбург - около един час път с влак до гара поток, или Sport (преди да достигнете до град Revda) - и вие сте на брега на голям воден басейн. В далечината се вижда няколко острова, станове отсрещния бряг. Pond популярен сред рибарите, тъй като добро риболов Volchikhinsky.

Заедно пистите железничарите на гарата всички построен върху малък гараж за лодки във водата далеч издаден дървени кейове. Местните рибари продават прясна риба, може да носи, ако е необходимо, останалата компания от другата страна, или един от островите на резервоара. Но, дори и без да пресичат на върха, можете да намерите уютно място с част от плажа, опънат палатка и ще остане няколко дни на дивак живота. Водата е чиста, защото Volchikhinsky резервоар доставя Екатеринбург. Хората в тези места не са много разходки, особено в делнични дни.

Screaming чайки над водата, на крайбрежната плочка тече пъргави стърчиопашки. Можете да се срещнете в тревата таралеж или усойница. Единственото нещо, което пречи на мира - това е доста често преминаващите влакове и влакове, тъй като жп линия в близост. Така че, ако вие сте светлина за спане - по-добре е да отплава към другата страна. Но ние трябва да имаме предвид, че отсрещния бряг на язовира Volchikhinsky предимно блатиста и гори, почивка не е много, но хората, и на практика няма.

История Volchikhinsky резервоар

Volchikhinsky резервоар започва да строи преди войната, през 1940. Беше решено да се построи язовир в най-тясната част на река Chusovaya, между планината и Volciha Маслоу. Работниците и служителите на близките градове и населени места, организирани доброволен труд на клиринг на дървета и храсти място за бъдещи резервоар. Получената тялото на вода се простира от северозапад на югоизток и частично наводнен блатата, граничещи с Chusovaya. Скоро Volchikhinsky резервоар беше решено да се построи канал, свързващ реката Chusovaya и Iset - това е направено за подобряване на водоснабдяването на град Свердловск. Дължината на канала от резервоара до река грил - 8 км.

След приключване на водата в резервоара Volchikhinsky Chusovoi отиде в езерото Горен Iset, което подобри водоснабдяването на града. Но тези мерки не трая дълго, градът се разраства и развива, и той се нуждае от повече вода. В началото на 80-те ние изкопа друг пасаж по-дълъг и по-широк от първата, от които тръби с голям диаметър, са определени от които водата се насочва към филтърната станция. Днес, тази вода - основен източник на водоснабдяване Екатеринбург. През 1974 г. е взето решение за създаване на друг орган на вода на Chusovaya, в близост до село Verhnemakarovo, там се появи Verhnemakarovskoe резервоар.

Днес е трудно да си представим бурните речни баржи и караваната, в която се носеше Ermak. И въпреки че през последните години на околната среда Chusovoi опитва да поправи, дори създаде река Chusovaya фонд, който слага в ред на банката, след нашествието на туристи, но първите не се върна.

Карта Volchikhinsky резервоар

Volchikhinsky резервоар

Ако ходите по посока на Revda, до язовирната стена, можете да видите панорама на планините Volciha. "Кабо Верде" център за отдих в близост до гарата поток се намира. От север на банката се издига по-високо, до 100 м. Над нивото на язовира, скалисти хребети билата. Склоновете му са покрити с гори, които могат да се видят през вили и малки населени места станция. Веднага, стои близо до малко планинско зверче, или с друго име - на планина шиш.

Volchikhinsky резервоар въздуха

Отпуснете се на Volchikhinsky Reservoir

Най-накрая имаме възможност да извършват отколешни желание да изследват и Volchikhinsky резервоар с лодка. Удобно, след гарата на Flux можем да слезем до водата, ще си отиде, не е необходимо. Бетон спускане малко стръмен, но това не пречи на зареждане на лодката и да я направи добре. Времето през този ден е благоприятен разходка с лодка - вятърът не е силен, въпреки че на гишето, вълните са били не, слънцето грееше. Твърде горещо, обаче, беше, но водата е освежаващо. Ние доплува до най-близкия остров, и трябва да кажа, че на остров Volchikhinsky резервоар, разположен по цялата му дължина, се опита да напусне предене, но Рибите не кълват, така че ние продължихме пътя по левия бряг на канала по посока на доставяне на водата, Екатеринбург. На брега под борови дървета са къщи, пейки, в близост до брега - лодки. Вървяхме туристи, беше още, изглежда, волейболно игрище. Тогава кривата на Mysik можеше да види няколко големи моторни лодки.

Ние мина покрай двете нос с къмпинги и места за основи на рибарите, а след това не е твърде пренаселено нос към канала, а след това на самия канал, с високи бели ферми, шлюзове или нещо подобно. След това вече започва безлюден бряг, тъй като колата да пътуват там, ако не се канализират на работника или служителя с пропуск. Но паркоместата, когато има малко, но всички храсти трева. Минахме по левия бряг на язовира, малко плува до края, където километър и половина. Ние трябваше да се върна и да намерите паркинг в буря, която се приближаваше. Последното нещо, което сме намерили, не е на левия бряг, е идеалното място с къщи, кейове, лодки. Пътят там не се провежда през канала, а от половината на езерото. И брега все още е остров с построени къщи върху него. И точно преди да отплава два или три големи острова в близост до центъра на резервоара, които вече са били на групи от туристи с лодки и лодки, така че земята там, че ние не можем - твърде много хора. Имаше много малки острови, които са пълни с чайките, които викаха и се смееха като луди. Със сигурност те имат имаше пилета, така че да плува близо, ние не - дори получи клюн по главата, както беше доскоро най Силва.

В небето пред нас вече се разгоря дълго мълния, гръм, че е необходимо да се търси по-паркинг. Така че това доплува до малкия пръст, която приключва на купчина камъни и полянка-муцуна, където е възможно да се опънат палатка. И от ляво на поляната беше ивица пясъчен плаж, където е било удобно да отида плуване. На стотина метра от нас е почти скрити в храстите с частна компания за автомобили, палатка и едно дете - те не пречат с нас. Страхувайки се, че бурята все още се понесе към нас, ние бързо да зададете палатка, почистват нещата се обърнаха лодката - и отиде да си легне. Заспах, веднага след като е убил. Точно час по-късно ние се събуди весел, излезе и видя, че бурята е преминала от, до Екатеринбург, намокряне само Volchikhinsky брега на язовира, който е на гарата, а ние не се отпадане една капка. Небето се изчисти, слънцето грееше спокойна вечер, така че можете да се храните и слънчеви бани. Не е привлечен да плува, защото вятърът духаше хладен. Вечерта прекарахме чудесно, възхищавайки се на водна шир, острови и чайките.

В нашата петите и пясъчен плаж в близост до цялото време изтича стърчиопашки, реала, и ние не се страхуват. И само да плуват и да се гмуркат Голям гмурец (наричан още "гъба" за това, че месото дава много риба и негодни за консумация). Това е като птица от семейството на патица, но патицата не е много подобна. Тя е с много дълга шия и малка изящна главата, това е невероятно гмуркания, плаващи под вода много бързо десетки метра, както и за риболов. Когато Гмуркачи малки пиленца, тя ги носи на гърба си.

Така че ние седяхме и запали малък огън, варено чай за утре, и отиде да си легне. Ние заспа веднага, защото нашите съседи са плаващи по моторни лодки гости няколко пъти. През нощта, шумът от железопътната линия, ние не пречат - далеч от нея, а не че последния път, когато бяхме на крак Volchikhinsky така да се каже, и трепереше от тътена на влаковете. И на сутринта започна да се събуди от силни пориви на вятър и трясък вълни, точно като морето, Volchikhinsky доста голям по размер, и с вълните на вятъра има. В осем часа сутринта, погледнах от палатката и видя, че водните прекъсвачи вървят на два крака, с пенливи бели гребени и трудно боеве в камъните, така че спрея достига палатката. Ние замислям се как ще се върне, ако вълната не изчезне.

След закуска Облякох се и отиде в гората да събира боровинки (вчера, когато отиде да събира дърва за огрев, като я видя там са много). Скитникът някъде след половин час върху суха, красиви гори, той вкара пластмасова кофа. Аз се върнах, взе още един такъв - и обратно. Гората има добър, все пак, и се нарича "черен мечка", много плодове, аз не много комари дразнят. В гората крещи свраки и изглежда косове. Според gorochku стигнах до паркинга, видяхме от водата вчера. Има един човек, заснет на брега на въздушна пушка. Върнах с плодове, и решихме да правя упражнения (Саша бягаше бос в пясъка) и плуване, защото вече все по-горещо. Вълните бяха все още високи. Но докато закусвахме, слънчеви бани, да плувате няколко пъти - на езерото се е превърнал в малко самодоволни. Водата беше доста топло, но не се добавя вятъра до комфорт за къпане.

Решихме да изляза за три часа и половина, за да се обучават, да не е много бърза. След обяд започнаха да се събират. Отплава по друг път - на отсрещния бряг на язовира, както и на островите, за да видите какво е там. За да се близо до остров пусната на 45 минути, малко нарушен вятър почти направо главата, леко на една страна, и вълните, които се плискаха на носа на лодката и се гаси скорост. На острова от другата страна, което е по-далеч от нашите брегове, ние открихме много къщи и вили, кейове, беседки, веранди. Цялото село. В следващите островни структури, като не е бил, а паркингът е малка, но при всеки удобен място да видя лодката или палатка, вероятно уикенд Volchikhinsky резервоар е много популярен сред туристите, че е необходимо да се вземат под внимание. Но покрай далечния бряг на голям залив изглеждаше пуст - там расте храст стена, най-вероятно, беше блокирана. Ние вече не мина от другата страна на язовира и по посока на станцията поток.

Swim е станал много по-трудно, вятърът вече духаше право напред, и от време на време се засили, така че ние сме не само не се движим напред, но дори и отвали, затова се опитах да остана по крайбрежието, където вятърът е по-малко. Рибари моторни ни погледна с любопитство и симпатия. Също и слънцето блестеше право напред, и ние знаехме, че носовете им в нас точно obgorite. Понякога ние погледна часовника - докато се вписват в графика. Имаше още две на острова - един много голям човек, вторият малък. Тогава той показа отсрещния бряг на езерото, почти срещу гарата по посока на движението и на Revda, където имаше голяма къща за отдих и полукръгли мост с фенери. Мястото е добро - тих залив, в гората, голяма клиринг. Сега ние трябва да се обърнеш и да се отправят към малък остров срещу поток. Тя може да се види отдалеч има навеси и кейове с корабче, задвижващ агрегат като играчка. Този сайт е дал най-трудната, вятърът тук беше силен и вълните се плискаха гневно към нас пяна. В този момент на канала вече не се виждаше, вероятно защото резервоара леко огъване на дясно.

Но сега, най-накрая, ние отидохме около острова в ляво (има и паркинг, палатка и няколко туристи) и се насочи към едно и също място, където отлита надалеч. Кацнахме, бавно се разтоварят неща, измийте и подсушете лодката, събиране на всички и да получите в последния влак. Нашето желание изпълнени - вървяхме почти всички Volchikhinsky Reservoir, разберете, където има удобен паркинг и къде по-добре да не се меси. Водоемът е много голяма, и с най-различни интересни места, но само ако имате лодка, тъй като в противен случай не особено навсякъде достигне. И отново, тъй като Volchikhinsky резервоар е доста популярен сред рибарите и туристите, особено през летните уикенди, често има доволни от проверка на Държавната инспекция за малки плавателни съдове (Gims), така че вземете яке, аптечка, добре, какво друго необходимо за вашата лодка.