В Европа колата личен опит

Полската граница минахме за около 1 час, не са възниквали трудности, всичко бързо и по цивилизован начин. Пътуване до Европа с кола е удоволствие. Преди преминаване на границата реши да се зареждат в Брест, за всеки случай. След това оставете на митническия контрол се озовахме в Европейския съюз. О, да, гладки пътища, чисти улици, нормално осветление в градовете, приятелски настроени хора.

След преминаване на границата, ние решихме да карам около 100 км, а да се намери някакъв хотел, който ще бъде на пътя. Тъй като ние обикновено не спи в нощта преди, ние не реши да отиде за дълго време, за да намерите хотела, а те седнаха рано, за да получат сила.

И сега, след като 99.2 km от границата към Варшава, отидохме в града Zbuczyn. Точно на входа, от лявата страна виси голям знак - Хотел, страноприемница охраняем паркинг. Тук ние решихме да се насели.

Цената на деня: 32 евро с включена закуска. около 1400 рубли. (По размер на EUR 41-42 рубли) - Това е добра цена.

Какво е в хотела: WiFi, паркинг, кафене, сигурността, баня уреди, климатик, сешоар, телевизор, легло, чиста стая. Може също така в работно време кухненски отделни сервизни ястия, за стая и напитки от менюто.

Престоят в хотела, първото нещо, изкъпани и нареди на самата стая месни палачинки, и картофите със сос за 3,5 евро (около 140 рубли). почива малко по-близо до 17.00, излязохме на разходка из града, да диша въздуха, огледай. Самият град е малък, чист и добре поддържан.

В Европа колата личен опит

Тъй като не е неделя и вечерта, всичко е затворен, а хората по улиците почти nebylo минахме за около 20 минути и отиде до хотела, тъй като Това беше хладен бриз.

На сутринта се събужда, като закуска, ние започнахме да се подготвят за процедури за изселване сутрин, опакова, зареден всичко в акорд, и се премества върху.

Облаците най-накрая се разделиха, и слънцето се появи.

Оставянето на града, се отправихме към Варшава, докато тя е била 100 км.

От границата (RB Беларус) до Варшава целия маршрут е тесен и минава през селата, така че пациентът не pogonyaesh. Често има камери, които да снимат колата обратно (през нощта също), но обикновено е пред тях ще виси знак, че, че има опция за заключване на честота. Както и в Русия, никой не се крие в камерата на храсти и не се прикрие под торби за боклук.

Antiradar nelovit такива състави. В Полша (и в много страни от ЕС) антирадари са забранени, въпреки че ние нямаме една говори за него). Дори и на границата видяхме, че той е включен.

Преди да влезе в пут Варшава в малка капачка (стоящи около 1 час) във връзка с разширяването на пътя.

След като задвижва във Варшава, пропусна завой на обходен път, който ще ни изведе на пътя А2, така че трябваше да мине през града. (В град снимки не са направили)

Но ние искаме да кажем, че пътища се строят навсякъде във Варшава и на други места (има области, в които има малки неравности, но не фатални, всички правят, разшири, изграждане.

След преминаване на града се мести в предградията, където видяхме един интересен магазин ритуални стоки), наречени nezapominayka.

След 10 km, ние най-накрая отиде до А2 песен - Варшава - Берлин

20-25 км, чакахме първата точка на плащане, може би започна платени пътни участъци. Ако вземем средно на Европа, на 100 км ще струва 6-8 евро (около 300 рубли).

Ако не, ще ви отнеме малко време и можете да отидете много време на свободните дубльор платени пътища през населените puntky и да видим местните забележителности. Understudies минават през населените места, където много от ограниченията на скоростта, sfetofora - съответно значителна загуба на време.

В един момент се обръща около 15 кабини (да се избегнат опашките), има точки за лек автомобил, е за товари и които имат специално стъкло. устройство, което може да чете от разстояние (да не ostanavlivatsya), с това автоматично ще се приспадат пари за пътуване. В Полша, не е необходимо да се вземат билети за пътуване с влизането Координати, а след това просто oplachivaesh и отива по-надалеч. (В някои страни, от друга страна, това ще кажа по-късно)

В Европа колата личен опит

Пистата ще бъде отделено на самата Германия около 450км. Покриване прекрасно, включват круиз 130-140 ehaya и тихо се насладите на гледката. Ограничение 130, но отивам горе и 150-160. Не камери.

Всички граници в ЕС - условни (с изключение на Швейцария - има митнически пост, но почти никой не спирачка, само подозрителни превозни средства)

Да направим няколко спирки за обяд (по пътя) и кратка почивка, ние продължихме пътя към Берлин.

След преминаване на границата с Германия, започва германския аутобан, където никой скорост е ограничена (но има и някои препоръчително). В сухо време, 170, в дъжда не повече от 130. (фиксирани камери, не сме виждали nirazu).

Кой има достатъчно мощност под капака, можете да се наслаждавате на коня си, въпреки че има случаи, за това как да се управлява Porsche, Ferrari и т.н., независимо дали имат достатъчно капацитет, за да се конкурират?), За да ги))

На излизане от града на бензиностанцията, за да запълни колата. Процесът на пълнене в Полша и Германия, както следва: първо zapravlyaeshsya, след това отидете platish (в предната част на парите не е взела)

Цените на бензина в Европа от около 1.4-2.10 евро. В Полша, бензин струва 1,5 евро (около 55-60 рубли), в Германия 1.4-1.5 евро. Кажете какво искате, и бензин в Европа е много по-чист и по-добро качество, отколкото в страните от ОНД и в savokupe - бензин, отлични пътища, без мръсотия / прах - консумация падна в акорд веднага:

10 е в града, е 8, пистата е 7-8 стана 6-7. (2.0 двигател - 156 к.с.)

Почти всяка бензиностанция, която е на магистралата - душ, кафе-сладкарница (McDonalds), WiFi, тоалетни, хотели.

Също така при всяко зареждане има гумена четка, сапунена вода за почистване на лампите и стъкло.

Колкото по-близо се приближавахме Берлин, толкова по транспортирането на магистралата стана, така че решихме да отидем на байпаса, без пристигането в града (искал да остана и да прекарат нощта там).

Няма проблем намери, да излезете по E26 маршрут - и отлетя без прекачване в Хамбург 290 km.

При попадане в Хамбург, включени навигатор IGO PRIME (с подробни карти на цяла Европа), отбелязани в търсенето на хотели в близост, той веднага предложи избор между 20, реших да отида на следващата.

Спряно в хотела, отидох да попитам колко струва, за да ги спре. Започнах разговор на английски, но след това осъзнах, че администратора и аз съм руски) и премина на нашия език. име администратор е Грегъри, живее в Хамбург в продължение на 11 години.

Стая цена 79 евро (с включена закуска), безплатен паркинг, Wi-Fi безплатно във фоайето на 1 етаж, на всичко стая е стандартна за европейските норми.

В Европа колата личен опит

Изглед от прозореца (срещу супермаркет)

Пътуване с автомобил из Европа е забавно, няма проблеми nevoznikalo сякаш нищо не е счупен, не се държи грубо и т.н., тогава проблемите няма да бъдат на 100%.

PS За цената на бензина в Беларус. Беларус бензин по-евтино, отколкото в Русия, но те го купуват от нас, цената на литър 24 рубли, когато имаме 30, разликата е много значима. 24 Тичах най-скъпата 95. Тук е разликата и необосновани цени за бензин в Русия.

Travel ден: 960 km.

Отработено гориво (консумация от 6.5 литра на 100 km) = 62 евро. + Пълнене в Брест в 1440 рубли.

Ate в кафе (2 пъти) - 20 евро за 2.

Платените пътища - 20 евро.

Общо за деня: 181 евро (7500 рубли) + 1440 = 8490 рубли

Продължава скоро в 3 части.

Интересно по темата:

Коли Център Щутгарт Германия
Porsche Museum в Щутгарт и над 35 000 loschadinyh сили
С кола, само в Европа, по пътищата на Германия и Дания (3)
В Европа колата личен опит
Disney замъка Нойшванщайн и неговите клопки