Рожден ден море

Пътуването беше интересно. За дестинацията и гърба, пътувахме с влак, който е и първият път, за мен. Поради факта, че не съм достатъчно свободно време в морето, ние трябваше да си почине не много, само три дни, то имам престой уикенд. Хотел "HOLIDAY". Но тези три дни са били на стойност то! В Lazarevskoye пристигнахме през нощта, в деня преди почивката ми, просто отивам да спя. На сутринта закуска и веднага заминава за морето, не съм бил в състояние да разбера, че се къпе в морето и Макс, между другото, също, защото той е бил в морето за първи път. Вечерта отидохме на разходка из града отиде в аквариума. седна в уютно кафене с жива музика, те взеха много снимки на фона на красива природа.

На следващия ден имахме много зает, имаше много да се хване. На сутринта след закуска, ние отидохме до центъра, има билети за jeeping водопади. и след това веселбата започва! Тези емоции не са имали друго място, колата се движеше в огромни камъни през реката, по пътя покрай планините, без никакви пречки. Ние бяхме в колата са 6 души, хората не са били запознати, но говореше, всички заедно, много силна музика свиреше, имахме късмет - стигнахме до дегустация на вино и мед, където за първи път вкуси алкохолна напитка "ChaCha", за да опитате различните разновидности на мед - по принцип това е забавно! След обяд отидохме у дома, имаше хапка и отиде плуване в морето. слънчеви бани, а след това отиде да празнува рождения си ден. Купихме си барбекю, вино, плодове, свещи и романтична вечер.

Е, тук дойде на третия ден от нашия празник. Събуждайки се сутринта, ядохме и отиде за малки подаръци за близки и приятели, които са закупили различни магнити, brelochkov, красива рамка за снимки направени от черупки. След това отново заминава за морето, наслаждавайки се на топлото слънце и ясно топлата вода. Ние гмуркане под водата, това беше малко страшно, но все пак много интересно.

Рожден ден море

Ние всички наистина го радва, аз ще се радвам да се спре там отново! Мога да кажа, че съм много щастлива, че моят празник е просто толкова възлюби морето!