"Всеки, ако той ще се проведе най-малко един ден с въдица в реката или езерото, ако тя много да вдишвам аромата на цветя, чувам peresvist птици и kurlykane кранове, вижда в тъмното вода, бронз или сребрист блясък на голяма риба, ако той най-накрая се чувства нейната еластичност, изпълняван на най-тънкия въдицата звън, а след това дълго ще се помни този ден като един от най-щастливите дни в живота ми. " (CG Paustovsky)

Риболов на Финския залив

Този уикенд не е планирал да отиде на риболовен рейс. В събота нашите приятели ни поканиха в къщичката и аз приех факта, че риболовът не отида. Но слуха, че е насрочено за тръгване час на деня реших, че мога да отида някъде далеч. Спомних си, че в деня преди Обадих Борис, и научих какви са плановете ми.

Това лято Boria нито като не можем да излезем заедно на риболовно пътуване. Затова реших да го поканя да предприеме пътуване по протежение на Финския залив. Проверете планирано веднага след работа, така че нещата и да се справи Качих още в четвъртък вечер. Борис дойде на метрото до мястото на моята работа, и се преместихме да напусне града.

Ilshat научат, че сме се събрали за риболов, а след това аз реших да отида с нас, така че трябваше да го вземе. Gear не се много, защото знаехме, че ще отидем само до сутринта.

Ние пристигнахме на мястото на инцидента около осем часа, бързо се изпомпва лодката и върху тялото на вода. Тъй като ние тримата на една и съща лодка, за да хване неудобно, Борха помоли да му падне върху камъка, а ние се насочили търсене Ilshat костур. Борис, седнал на един камък, хванат плувка прът на червея, и започнахме да експериментираме, че ще искате костур. Времето беше перфектно, че е възможно да се правят слънчеви бани, но вълната не е малък. С увеличаване на скоростта на вятъра за няколко единици, е трудно да се измъкнем в залива.

Риболов на Финския залив

Нивото на водата в залива падна някъде в електромера, в сравнение с началото на лятото, стана ясно от пътеката на скалите стърчащи от водата. И на брега, където носеше по една лодка, можете да отидете пеша. Тина усети миризмата отдалеч.

Близък контакт платноходка с две рибари, те са били уловени на пистата. Аз имам този метод не е много привлекателен, така че ние закотвен и започна да се опитват да настигнат на годни за венеца. Този метод е тестван от нас много пъти в тези места, и не дават лоши резултати.

Цвят и форма на каучука е също не е избрано случайно. Многократно експериментира, установи, че работи най-добре е, че вариант.

Риболов на Финския залив

На първо място, ние имаме не далеч от мястото, където рибарите оценяват съседи и видях как те са били poklovki. Но ние имаме в този момент poklovok не се случи, и ние решихме да се плува на друго място, по-близо до брега. Досега доплува на ново място, Ilshat сложих предене примамка, на която за последен път хванах щука. Доплува до брега на около петдесет метра от Ilshat да примамват Подвис малък костур.

Решихме да се спре на това място и да се изравнят на каучука. Пек да започне веднага, но това е усложнена от факта, че всеки трети хвърлей настъпили благополучно. И риболов се превърна в една тренировка за връзване куки. Не искам да се движат, защото костур кълване на това място.

Прекъсването почти всички стръвта, оставяйки няколко парчета на сутринта, аз се опитах да се сложи Ilshat обикновен жига главата и силиконов торнадо. Poklovok беше по-малка, но въпреки това, кълване костур. Измъчван превързването предавка, ние просто хвърли стръвта близо до лодката, почти отвес и poklovki също така се появи. За съжаление, в момента се стъмва рано и слънцето се приближи до хоризонта. Ние трябваше да се съберат на брега. Рибарите, които браздяха Персийския залив, е плаваха на брега.

Риболов на Финския залив

Изненадващо, дори когато слънцето продължи да кълват костур. Спомних си, той Boria вероятно няма да видите оборотния капитал в такава тъмнина. И ние отидохме при него, за да го отведе до брега.

Боря дотогава хвана няколко малки костур и платика на сто грама. Второ платика растат по-голям не може да погледнете камъка. В бързината забравихме мрежата в колата, вземете прилична трофей няколко метра не е реално, без Socko.

Беше доста тъмно, когато стигнахме до брега. Аз трябваше да се постави шатрата си в светлината на фаровете. Каквото и да плъзнете лодка на брега решава да спре точно на водата. Около нас е пясък навсякъде, но ние решихме да отбие колата право към водата.

Риболов на Финския залив

Сънят не беше много, много бързо трябваше вечеря каша нагрява на газова печка, пиеше кафе и сън.

В polchetvortogo Борис излезе от палатката и започна да ни се карат, ние успивам цялата сутрин ухапване.

Събудете се, не искам, още повече, че все още беше тъмно навън. Измъкнахме се от палатката в началото на петата. Борис вече ни приготвя кафе и наля термос. Ние бързо трябваше закуска и плавали на риболовно пътуване.

Риболов на Финския залив

Борис се върна към камъка, вече въоръжен с пеперуда мрежа, тъй като ние плавали в следващия залив, за да търсят костур. В този залив ние винаги хване костур през зимата. Но в момента не е твърде плитко. Стар кораб, заземена, не забравяйте, че Борис все още в първоначалния си вид, тази пролет се премества на бурята. Сега той е в средата на залива.

Плувайте в залива преди изгрев слънце, ние Ilshat хванат няколко костур. Риболов сложно голямо количество тиня във водата. При публикуване кал притисна към стоките и стръв. Crankbaits и грамофони не работеха. След изгрев слънце, ние решихме да плуват до мястото, където риболовът вчера.

Отплава около мястото, където хванат вчера, ние трябва да се опитаме по същия метод. Въпреки това, сълзене покрай стръвта, се приближи до другия. Всички аксесоари изглежда, към главния мозък равенството с въртяща се карабина, бърза смяна на инструментална екипировка, за да привлече или тролинг. След това ще се постави печати "Чебурашка" Десет грама от прежди и каишка. Leash дължина от около седемдесет сантиметра и офсетов кука с стръв.

Риболов на Финския залив

Тъй като работниците стръв свърши, аз трябваше да се използва малко по-различно, че прекалено дори по-лошо, но това е работил.

Хвани няколко десетки костур, отидохме в Бор, да знаете как прави. Скоро трябваше да се прибера вкъщи. Boria открихме доволен, това означава, платика клъвна. След като хване няколко кацалки до камъка, на който седеше Боря, ще отиде на брега.

Net Борха не се напразно. По време на сутринта, без да се броят на малките неща той хвана още шест платика и един не успя да се справи Socko, от куката.

Риболов на Финския залив

Две платика извади почти килограм, докато останалите седемстотин грама.

Трофей бас, че не сме хванат, но ще се върна и ще продължим да ловува за него.

След това се измива лодката и бързо се превърна в камък, защото наоколо има само пясък.

Риболов на Финския залив

Това е нашето място погледна. Около пясъка и не наистина карам на нормална кола. Много вкарах колата на пистата и да се ходи на около двеста метра от залива. Но това е най-вече туристи, а не рибари.

В единадесет часа отидохме вкъщи. Всички бяха доволни от риболов и пушена риба, въпреки че са малко разпръснати като семена в страната с приятели.

Платика на Финския залив

Риболов на Финския залив
Търсене костур на Финския залив. Судак в залива на Финландия. Втори кръг. Костур на Финския залив. Mormyshka