Селото Shepsi стигнахме съвсем случайно. Само след 5 дни почивка в Лазарев решихме да се преместим в едно село близо до Геленджик, защото съпругът й иска да се успокои гмуркане с пистолет и стреля по другите пътници същото време 😉 Аз не мога да си спомня по каква причина, но първо бяха избрани Betta или Криница ,

Сбогуване с къща за гости "Катюша" и неговите собственици, се премества в посока на Геленджик. Накрая решихме да посетите две атракции окръжните Lazarevsky - Mamedovo дефиле и Berendeevo царство. Като цяло, в тези две места, извършване на турнето, но бихме искали да отидете там сами.

Аш, Криница, Лермонтов.

След спряхме в село Asha. Swim, слънчеви бани, ние приготвена храна. Оказа се, че бяхме в къмпинг =), така че ние трябваше да платим 50 рубли. за паркиране.

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Nakupavshis и почивка, се спусна по серпантини към Геленджик. Да се ​​каже, най-малкото, че пристигна в Криница и миризмата на водорасли (това се изсушават на брега), мъжът казал: "Върни се!" =)) След Vityazevo той не може да устои на миризмата =))

Централният плаж в Криница

Beach в Криница

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Е, какво от това? А няколко стотин километра не е проблем за нас =)) и се върнахме към Lazarevki. По това време той вече беше тъмно, и мине през нощта серпентина нещо не се усмихва, така убеждава мъжа си, за да прекарат нощта в първия бе на лагер край Лермонтов.

Е, че е необходимо да се обучават бяхме да остане в това! На сутринта, когато излязоха, те открили в близост до един куп много по-приличен къмпинг.

Пиянско домакин Саша за 200 рубли. Приветстваме да ни помогне да се настанят показа, където водата и тоалетна, дори предложи шатрата си. Тогава той ни наля вино в мръсни очила с дебели стъкла и накрая забравен. Признавам - наля вино тихомълком =)), готов да яде и заспа в колата. Въпреки това, сън беше трудно да го наречем - в палатка в близост до "културни почивка" Две лели на неопределена възраст. Първо пиеха, пее тогава, най-накрая, един от тях се разболя. Като цяло, това е нощ тя е все още. =))

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Преглед на плажа от къмпинг в Лермонтов

Пътуване в Shepsi (частния сектор - Делфин GLA)

По пътя, ние решихме да се обадя, за да видите селото Shepsi. Съпругът постави на картата точка някъде в близост до брега, и "Ира" от навигатора ни заведе през селото. И тогава, почти в синьо на Черно море, видяхме чичо със знак върху предоставянето на жилища. За забавление, спряхме да попитам - какво, къде и колко. Той отговори, че той ще ни даде пълна къща за хиляда рубли на ден. Разбира се, ние не може да се откаже такава щедра оферта и започнах да гледам.

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Къщата е на 2 минути от морето. Първи етаж - гараж, тоалетна и душ, втора и трета - хол с кухня, 4-ти етаж - беседка с барбекю и голяма маса, всички обрасли с лозя и с изглед към морето! Сън!

Беседка с барбекю на покрива

Изглед към морето от беседката

Като цяло, ние осъзнахме, след като тя е била гараж кооперацията, но след това предприемчиви местните жители са изградили над гаражи жилищни етажа, и започна да ги вземе. GLA е това място, наречено Dolphin. Условията там са много различни - някой по-лесно, някой с обновена.

Кухнята е на 3-ти етаж

Стаята на третия етаж

Стая с камина на втория етаж

Разбира се, мебели и всичко, което е по-скромен, отколкото в генералната дирекция в Lazarevke, но не и майстори, ние сме сами в цялата къща, морето е наблизо, градина, вкусни грозде! Просто красив! 🙂

Между другото, на пазара, където гроздето не струват по-малко, отколкото имаме в Башкирия - 80-100 рубли. за кг.

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Оказа се, че чичо Боря (името на собственика) запален подводния ловец. просто се грижи за нещо! Показа ми съпруг всички тайни места, научи как да стрелят по море, каза тя, когато и където става въпрос за риболов и много други полезни неща. В резултат на това, останалите останалата без риба, ние не живеем =)) Андрю постоянно скара за обяд и вечеря вкусна кефал или друг морски живот.

Съпруг чичо Боря по подводен риболов

Мълет и море къдрички

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Zelenuha (както се оказа, че не яде 🙂)

Marine къдрички - добре, много страшно!

В Shepsi вече яде само у дома, така че да ми губи в кг Лазарев =) се завърна благополучно)

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

И ние се изкачи с изключение, че само "Магнит". останалата част от времето, прекарано на плажа - плуване в чистото море и плаж, гледане на делфини, за ветроходство, играе с синко в пясъка, разходки по плажа.

Ако се изкачи нагоре по стълбите, се окажете в пансион фар на

Плажът в ляво от центъра - с вълноломи

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Плажът в дясно от центъра - без вълноломи и практически безлюдно))

Преглед на плажа от по-горе, от пенсионния Lighthouse

Alley в Маяк пансион

Отидохме далеч от хората

Камъчета също нормални))

Shepsi плаж - поглед от високо

Но имаше това. Не мога да разбера тези хора :(

Tower House Hotel

В Shepsi всички плодове, плодове.

Между другото, в shepsinskom "Magnit" цени по някакъв начин по-високи, отколкото в Лазарев, но границите, от друга страна, е много по-скромен. От HCA "Делфин" на "магнит" достатъчно далеч. Но колата отново не искаше да изгони, така тръгна. Makar седеше в инвалидна количка, или обратно на силата на магазина да отида, той вече не беше там. Бъгита, между другото, е трябвало да си купите специално за пътуването, защото вече е на разположение в нашата претъпкан кола неща не работи =)) Все пак, Makar в тази количка не е особено поставен, и ако изведнъж заспя, минувачите погледна със съжаление на главата му висеше. Но това, което можеш да направиш, тогава ние не са имали такива удобни неща, като възглавница-пътешественик. По-скоро, няколко пъти сме купили в Auchan нещо подобно, но от тези на китайските възглавници не миришеха така, и те не са удобни.

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Както разбирам, това е главната улица Shepsi

Има и малки магазинчета и мини-маркет. Там е нещо като търговски улици, на които продават сувенири и аксесоари за плуване. Повече за съжаление, нищо за Shepsi не мога да кажа - да отиде някъде далеч от морето не харесва на всички.

Тъй като ние живеем в близост до морето, а след това, и недалеч от железопътната линия. Ето защо, за първите две нощи, съпругът ми и аз се събудих на рогата на влаковете, преминаващи от, но после свикнах и не им се обръща внимание. Но като цяло Makar във влака не реагира по никакъв начин - толкова уморен по време на деня, спал без задни крака =))

О, не се гладува, но не ...

Homeward Bound (Shepsi-Ufa)

По пътя обратно, и е планирал да направи обход да падне още в Геленджик - много бих искал за кабинковия лифт и парка Safari. Но в последния ден, преди да напусне, че е хладен бриз, Макара, очевидно изгорял и той имаше треска. Така че ние се втурна направо вкъщи. Времето извика с нас - за първите няколко дни над главата на гръмотевици и порои, които се изливат дъжд.

Почивай в Shepsi преглед и снимка Beach (GLA делфин)

Ето едно време ни придружава Черно море

Риболов в река Волга, разбира се, отново не успя. По пътя, температурата на син се е повишила до 39.6 и никакви удари. Тъмно, страх започва да търси болница в Zimovniki където нашият malyshiku направена инжекция и лекарства с рецепта. Разбира се, таблетът имахме, но решихме да не експериментирате и да купуват това, което е предписано от лекар.

"Айра", живеещи в навигатора, за съжаление, не знаех нищо за Zimovniki. Така че ние трябва да търсим аптека чрез задаване на местните жители.

Температурата на бебето спеше, и спряхме за през нощта в един мотел в Котелниково. Тройна стая струва 1000 рубли. душ и тоалетна в стаята, но това е лошо измити и водопровод е ясно, нуждаещи се от ремонт. Да бельо и се чувства някои не много чист ((Но учтив персонал в долната част има кафе с доста вкусни пайове.

Мотел в Котелниково

На сутринта закуска в кафе и продължи, температурата е по-висока, така че не се покачват, но също така и до края не стихва.

Втората нощ сън 02:00, 2:00 отиде, а след това отново заспа, а след това отново отиде. Мотелът не иска - по-бързо у дома, у дома!

GAI, между другото, ние не докосва изобщо по пътя обратно. Очевидно е, че ние не се интересуват от тях вече =))

Ако имате въпроси, моля попитайте. Какво мога да - да помогне 🙂

Послепис Старт може да намерите тук:

P.P.S. Сега искам да се върна и носталгия. Аз не знам какъв вид ваканция ми хареса - цивилен в Лазарев или село в Shepsi. Може би един още друг 🙂

Уважаеми Виктория! Голям подробности за нашата къща за гости може да се намери на сайта. kudanamore. и къща за гости тип Shepsi. Dolphin. Там можете да видите цените и снимки. В момента има шест стаи, 4 студиа, които са оборудвани с душ мивка splitsistema сателитна телевизия хладилник трапезни столове Нощно шкафче гардероб електрически кухненски две меки дивани 152 и широки 140 см. На mezhetazhe кухня-трапезария с плот печка газова печка микровълнова мивка с посуда и маси за хранене. Паркинг на улицата кола градински мебели от морето 2-та по права линия бавно .Bele промяна след 5-6 дни. Номер 5 е пакет двустаен - една стая двойно легло и диван, а вторите две - дивани и останалата част от помещението има всичко в една стая. И номер 6 е типа вила на застроената площ, почва за автомобили душ и тоалетна, а вторият кухня-трапезария и две самостоятелни стаи. Ако има повече questions- пиша, да бъде щастлив да се вземат, с Валери отношение.

Добър ден! Prompt цена сега.

Добър ден! Били ли сте в Shepsi с деца. Има ли някакви дейности за деца? Ние няма да "покаже дрехи", но през нощта да празник като: ядат сладолед, например. Има дори една малка кей? Благодаря.

Дам разбира 89287188799 и 89182571595 Ninyn не помня чийто, и чиито Segreya.Zvonite на oboim.My бяха в гаража си, където кухня с барплот (това е като знак) Ние го харесва повече. (Те наем 2 гаража и 2 etazhnyzh все още отделно 3-ти етаж, но влизането в рамките на техния двор. Един от тези дни ще изложи на снимка на страницата си и съученици, колкото изглеждат ostanavlivalis.Zahodite .Svetlana Kartashov g.min вода, 40 let.Sama не знам как да обърнете снимка, аз чакам, докато съпругът ми прави%)%)

Разбира Валентин zahodite.Budu радвам, ако нашата скромна снимка, за да помогне на някой реши vyborom.Edinstvennoe отидохме да си почине и да не правя снимка репортаж, така че да правите снимки (сега разбирам), за съжаление, не на всички (детето е болно и не преди да стане) 😉

Ела, благодаря ви много за вашата история! Така Shepsi искаше отново)))) Съпругът ми също иска къща в близост до морето =) Е, поне и гараж))

Медузи в Анапа не се вижда, но ние не се плува дори - на следващия ден след пристигането ни, тя е студена ток във водата въведете е просто невъзможно%) Ето защо, за дълбочината на същото не знам)) Ние сме на плуването Азовско се върна в последната ден бяхме в състояние да плувате в Utrish (делфинариум отиде) - докато е малко по-топло море, пясък добре и не е имало)))

Ако трябва да се пише и gostinitsy.Smotrela самостоятелна стая, огромен прозорец към пода с изглед към морето, гледката разбира прекрасно.

Къща за гости на ul.sadvay 18а, ал. Shepsi просто супер. На територията на беседка, mangalchiki, малък басейн, също е просторна кухня, душ в двора на пода, децата имат място да бродят. В двора на къщата, пълна с много зеленина, в близост магнит, море, спокойствие и добро скъп за почивка, на 350 рубли на човек. Групи от хора, движени от 800- 1000 рубли на човек.