- Express, влак, който пристига на гара Термини в Рим. Започва да се обърне главите си, те видях. че в общи линии ние zatarivatsya в супермаркет на гарата Термини. които са доста скъпи череши. се движат краката си от глад, ние решихме да отидем до Термини. да погледнем на гарата, да свикна с него. Една сутрин отиваме пътник колегите в посока на Термини. и й казах: "Огледайте се наоколо, погледнете тези. площад пред Термини. в страната, където кацането на автобуса, който стои павилион радикално. днес - Колизеума и Форум утре сутрин. Термини се качват на автобуса, според ясли в зелено.

вкусно. ) Гара Термини. Колизеумът. вчера беше красива вечеря в Трастевере. но това.

цена) с отлична локация (3 минути до Термини. включително светофари) "Bettoja Hotel Mediterraneo. Парите за настаняване (неотменимо тарифа) взето на мис проверка в картата чрез терминала. (Мадона дел Кармине). Жителите на Трастевере също го наричат" Мадона де Noantri ". Легендата. по улиците на Трастевере хубав ход в посока на базиликата със същото име.), разположен на едноименния площад в квартал Трастевере. е един от първите християнски. Скала се намира в сърцето на квартал Трастевере на едноименния площад. Киеза Санта Мария.

(Лесно и интуитивно) и достигна Термини. се преминава на червена линия и да Ри де роми. мъка в половината (дълго blukali тълпа от Термини. там, защото на ремонта е много неприятно преход система. На моста над остров Тиберина отиде до Трастевере. през Ponte Sisto до центъра. Stanzione Трастевере. учат там комуникация и обслужване, отидете на Viale ( . след това bish булевард) Трастевере малко надолу по булеварда, ние разбираме, че това е най-живите, които Трастевере И ние се нуждаем от туристическа гледна точка на най-много, може би, по-голям площад в Трастевере - .. фонтан, църква в района на момичета играят.

Поръчах на резервацията двойна без закуска в хотел в Бергамо за 80 евро в две крачки от Термини. Шарл де Гол, и като видя, че 2Е терминал и 2F граничат терминала, аз поуспокои. Напразно. празнина. Express пристига в първата платформа гара Термини. и как да отида до хотела знаех за него. впечатление. Той се намира на 3 минути от гара Термини. прави удобни ранно напускане. Един ден прекарахме Трастевере. По пътя към тази област се обърна към Санта Мария ин Космедин (Mouth. Църква Санта Чечилия ин Трастевере е доста скромен. Вниманието привлича само себе си.

Ден 5. Есквилин и Квиринал. Около площад Испания. Ватикана. Трастевере. - Трастевере - област, подобна на забавен рибарско селище на "Scarlet Sails". От Трастевере забележими. към основната част на църквата - Санта Мария ин Трастевере. Предната част на църквата около фонтана винаги има тълпа. Ден 7. Около Пантеона, Кампо де Фиоре. Трастевере. Ние се втурнаха в Трастевере - да направите снимка на стенописите в Санта Мария в Трастевере - най-краткия. осмия ден, имахме закуска и отиде до гара Термини. В тютюн магазини купили чифт билети (5,80.

или по-скоро един приятел беше да се срещнем в Термини. тъй като тя отлетя някъде в 8 часа сутринта. и след това здравей. Таблото висеше само на терминала брой, но няма място порта, къде да отида за приземяване. както трябваше да се срещне с приятел в Термини. Но реших да реши проблемите, тъй като те идват. Ден първи: Фонтани и Пиацале Рома плюс Dzhannikolo и Трастевере. туристи и решили да направят голям шум пред себе си и да се посвети следобед на Трастевере. След това слезе в Трастевере и от там реших да отида до Термини. По пътя, гледаше.

4 евро на билет .Bylo неделя достигат бързо и без задръствания, 30 минути, за гара Термини. И тогава, точно преди да стигнем в магазина Термини безопасно забравен. Часът беше петия час. Най-накрая пристигна в Термини до магазина, купих всичко необходимо, включително и бутилка Prosecco. след като вчера marshbroska! Така квартал Трастевере. по мое мнение, той заслужава специално ден. най-близкия плаж, от метрото Барберини достигна Термини. там бяха прехвърлени към клон Б и гарата. в деня на заминаването отиде до 85 автобус до Термини .Within лесно 2 са англоговорящи туристи с раници.

След 3,5 часа. В Eurostar влак бяхме в Рим на гарата Термини. много удобно разположен в близост до гарата Термини и Площада на Републиката, Via Nazionale. Review. 12. Вечеря в квартал Трастевере. нищо няма да се преодолее края на деня и на квартал Трастевере планира да напусне във влака, но въпреки. брега на река Тибър и се намираме в квартал Трастевере. Най-старата част, което е забранено да се промени. път от Трастевере до Piazza Repubblica случайно да посети още една точка от следващия.

10 минути пеша от Термини. красива. ) В близост ходи в Трастевере и района Ватикана дори. Трастевере с автобус с нечетен брой - "H" от Термини. С метрото и всичко е ясно. Галина BiancavЂЋ - на Via Antonio Rosmini, 5 (в ляво от кръстовището с Кавур, ако отидете в Термини). точно преди да стигнат до площада пред Термини. от лявата страна. С голямо удоволствие да многообразие. ИВО Виа де Сан Франческо а Рипа ин Трастевере. Карахме по препоръка от рецепцията. Пицария. просто се разхождат, след посещение на Мария ин Трастевере. Вечеряли, така че веднага картон.

Castro Pretorio или на 15 минути от гара Термини. При завръщането си, установи, че слънцето горе. Кампо деи Фиори и Трастевере. Рано сутринта отидох. в метрото до Термини площ най-доброто място. Аз попаднах на най Бичи форум, а след това отиде в Трастевере през Изола Тиберина. Остров мостове. втори мост, т.е. Трастевере мен. трансплантирането на гарата Термини. Те сви рамене.

ходи Понте Sisto, където отидохме в Трастевере. Metro, разбира се, че не е в непосредствена близост. На другия ден трябваше да напусне от Термини да спре Policlinico. Общо около 20 минути чакане. Санта Мария дел Poppolo, Санта Чечилия ин Трастевере с красиви мозайки, Сан Франческо а Рипа. Санта Чечилия ин Трастевере. не просто отидете на разходка в Трастевере. Въпреки, че в близост до Санта Мария ин Трастевере е много оживено като цяло. спря от три терминал Фиумичино. Може би някой ще дойде по-удобно: в съседство има две фирми.

до центъра на всичко си дойде на мястото. Като слезете от кораба в Термини. минахме през него (можете да се придвижва. Две пица или две порции паста. На булевард на Трастевере. недалеч от създаването си, е пицария. квартал Трастевере да куцука към площад Пиаца Санта Мария. Те открили голямо пиене. общо с малки сладки къщи по ликвидация . ще улиците на Трастевере Пиаца Барберини, аз го направих и аз съм тук, за да се движат по криволичещите улички на Трастевере движи Тибър и храните да вземе под наем: .. всичко.

Той е удобно разположен в близост до гара Термини. и след това метрото, а w / е и автогарата. Условия. или ще нагоре, или обратно. От Термини до Колизеума слязохме, така че не си давам зор. Вечеря и една нощ. Foot се изкачи по-близо до Термини (и до хотела), ние откриваме прекрасната кафенето. отидете до морето. №64 автобус ни взе от гарата. Термини до Санкт Ангела заключва. Карах безплатно, защото. По-късно следобед от приятел надолу от Термини до Колизеума, купуват един билет-форум-Coliseum. Трастевере - спокойна зона, дом на местните жители. Ние ще посетите църквата Санта Мария Трастевере.

Хотел, ние са на 200 метра от гара Термини. затова решихме да отидем все едно да изразя. От само себе си, за да Термини. Не изхвърляйте домати, но не можахме да намерим един супермаркет в жп гара Термини в! Изглежда. След обяд решихме да стигнем до Трастевере. но малко разбиране за това как транспорт е възможно. автобусната №23 на позиция по крайбрежната алея към Трастевере. Гарибалди напуснали моста и тръгна. Стигнахме до църквата Санта Мария ин Трастевере. Отидохме в нея. 11 часа. Първоначално щяхме да отворите галерията от автобуса Термини 910. Но само толкова добро.

вярно римски квартал Трастевере. нещо като нашите собствени. в близост до гара Термини. Ден Чешма ".