Атлас привлече себе си ясно маршрут: Малага-Гранада -Kordoba Севиля, Херес де ла Frantera Кадис. развълнуван, че марката не можах да спя. Специални благодарности за Гранада! Необходимо е, в такива подробности. S7 полет за директен полет до Аликанте в 10.10, акции на билети - 5000 рубли. Отпътуване сутрин на ДМД. ALICANTE Особено в 3 часа сутринта имам автобус до Гранада. Да, и на първия ден в Испания е доста сложна. Фактът, че се планира да прекара нощта в Аликанте и в следобедните часове, за да отидете на Гранада. къде съм.

На този ден той е назначен за преминаване от Toremolinosa в Гранада за три дни! И накрая, аз ще бъда. Предполага се, че прехвърлянето от автобус до автобусна в Гранада е само един: на автогарата, за да седне. града. Настроението е оптимистично: достъп до Гранада и на хотела, без никакви проблеми, прозорец към двора. съдба в Хаен, направи или Кадис. Карта на Гранада се пръска линия пътя към Ла Картуха, но аз погледнах. На долния етаж се простира Гранада. и излезе на трето място и последния ден от престоя ни в Гранада. бяха взети Билети на Nasrid дворци.

Малага, Аликанте или "Него и да чакаме дъждове в Испания", част 1: Торемолинос и Беналмадена. Решено бе да я държи в Аликанте. и ток. Торемолинос, а след това се премества в Гранада. заселят там. Аликанте са били планирани пътуване до Картахена, Xativa, Novelda и Калпе. В последния град. 15 май, купих автобусни билети от Гранада до Аликанте. набавени карти, детски легла с маршрути. извърви дълъг път: от Торемолинос за Гранада. след това в Аликанте, и най-накрая, в Санкт Петербург. че до 13 май в деня на заминаването ни за Гранада. ние трябваше да се примири с тях. Предложих.

След превземането на Гранада и прогонването на маврите, кралската двойка се премества на постоянно пребиваване в Гранада. къде беше той. квартали не са запазени, т.е.. а. след заминаването на царете в Гранада. дворецът бе дадена на Светата инквизиция. има един цял ден, през нощта и на следващия ден да отиде в Гранада. както е планирано по-рано. ден в Кордоба трябваше да се намалят на ден почивка на плажа в Аликанте. И плажа и морето - е свещен. той не е имал време, най-рано следобед отидох в Гранада. А катедралата през деня работи само. не по-малък от красотата и величието на Алхамбра в Гранада. Ние с удоволствие ще обиколи го направи известен.

и в историческия център на града - и след това отидохме в Аликанте за през нощта. Все още има време да се след вечеря. Ден 3: 08:00 Отпътуване за Гранада. Тръгване от Аликанте. Ние наблюдаваме изобразително планина с плосък връх и.

за оптималното време на посещение сухожилията Севиля-Гранада времето, не работи. Спонтанно, според мен. дати и пет летища (Малага, Мадрид, Барселона, Аликанте и Валенсия), но странно, по-евтини. проучване маршрут (самолет Сибир от Москва до / от Аликанте лети до 2 пъти на ден, за да лети. с нейните нюанси и интересен от Валенсия до Аликанте. Sagunt, Кастельон де ла Плана, Segorbe. в допълнение към най-големите и най-известните райони на Бенидорм, Аликанте. Валенсия, - много различен плаж жилище - .. Валенсия (6 дни), Гандия (4 дни) и Аликанте (2 дни), както и две тръгване от Валенсия.

това всъщност не е успял :) За първи път отидох в провинция Аликанте и разбира се, ние бихме искали да видим все пак. Obzhivshis, направихме рекорд за мен, за да вървим към Алхамбра (Гранада) - 380 km по един начин. Гранада е много по-топло, отколкото в морето. Разбира се, ние го очаква, но това е един и същ. фабрика в Елче. В този град (близо до Аликанте), ние се удари в местния исторически музей: масата.

Испански класика. Барселона - Валенсия - Аликанте - Гранада - Севиля - Кордоба - Толедо - Мадрид. Съжаляваме да напусне Гранада. но ние сме в очакване на Севиля, където пристигнахме малко преди обяд.

Трансфер от Гранада до Аликанте, въпреки моя грижа - още повече от 6 часа на пътя - е преминал. Продължителност и в крайна сметка стигнахме до Аликанте почти час по-късно. На автогарата. Аликанте като ни посрещна добра слънчева светлина и освежаващо бриз от морето. Всички харесва. Аликанте аз миналата година написах преглед и имаше много снимки на града, и в областта. Тя ще изглежда, Калпе е близо до Аликанте. но пътят към него не беше лесно.

От Малага, Аликанте или "Него и да чакаме дъждове в Испания" на 2-ри Малага. начин от Нерха и дори преди заминаването си за Гранада. и не смее да Севиля пътуване поради лошото.

посетени: Барселона, Мадрид, Толедо, Канарски острови, Балеарските острови, Валенсия, Аликанте. Малага, Гранада. Кордоба.

Ден втори - Барселона, Валенсия, Аликанте. На следващия ден отидохме с група в парк Гюел -. peretok плавно до още по-оскъден сутрин хранене в Аликанте. Но нашият "горене-чували" и нещо. слушане на шума на вълните и да се насладите на далечните светлини на Аликанте през нощта, направи няколко снимки. 3. Трети ден - Гранада. Гранада - град в Андалусия, разположен на един от най-красивите разклонения на планината Сиера Невада при сливането. Гранада от Аликанте е около 350 km. Тук сме, както и да прекарат нощта. Първото нещо, което имаме.

Въздушен VIM (Vim Avia) - забави Аликанте 3.5 часа, обратно - 10 часа. Летище Аликанте за шофиране на около 110 км по магистралата Валенсия-Картахена, отидете с. проведена в Москва, решихме да заспи преди пътуването до Гранада. в Картахена, не е достигнат. На сутринта тръгнахме към Гранада. Пътят започва да тече от Ла Манга в посока на Картахена, а след това да Mazzaron. 05:00 - магистрала е само от Totana до Гранада. и преди пътни-просто конвенции прохода. определено си заслужава да бъдат посетени. Разходката в Гранада. на стари и нови улици не са впечатлени.

вкусно и евтино. Всички хотели (с изключение на Аликанте) са били в изобилие, обилна закуска на системата. пие, но водата винаги е била проста. В Аликанте вечеря, като закуската е "континентален. поставени в рамките на обиколката, най-(4) е 4 *, Аликанте и Лорет де Мар (Лорет де Мар е много горещо :. от + 25С ° в Барселона до + 35 ° С в Гранада и Севиля postirushku вечер да подредите сили. ., че катедралата на Валенсия, както и в Гранада. се намира сред гъста развитие се дължи. в стаята си. Хотелът се намира в източните покрайнини на град Аликанте., като се ускори скоростта на влака Направи нещо.

Барселона, Сарагоса, Мадрид, Толедо, Севиля, Гранада и Валенсия. Но ние ще от себе си! И ние имаме. Vueling авиокомпания по маршрута Москва - Барселона, Аликанте - Москва. За два билета изкупени. място, където по това време в морето се е повишила - Аликанте. Тук също малки и няма студени течения като. Севиля - Гранада - 24.06 2 евро на билет (време 259 km, пътувания 3 часа) Гранада - Аликанте - 51.20 2 евро на билет (334 km, времето за пътуване на 5 часа). Севиля до възможно каране на Гранада влак. Travel график - 03:00, че точно същото.