). Следваща - резервация на хотели в Йерусалим, Петра и Ейлат. Съветвам ви да се "хване" предлага на интернет страниците. Йордания: Вижте, колко е такси от Акаба до Петра и обратно (нещо около $ 250) и сравняване. PPC Ейлат-Акаба. Изходът от израелска страна е на стойност 101 шекела, изходът от йордански динара - 8. плюс: веднага, щом те дойдоха да се обадя на управителя и ни заведе до офиса в Акаба. Акаба. Градът е малък, курорт, красива и чиста. Всички те са много приятелски настроени (както впрочем и в. Бяхме късно до границата, така че трябваше да прекарат нощта в Акаба. И сутринта, за да отидете на границата. И тук при нас.

приятелски настройка. (израелски водачи грубите). Петра от Акаба до два часа в автобуса и двете.

Исках да се плаща за това!), И в Акаба Movenpick би било прекалено лесно за преглъщане. Нашият маршрут: Аман - Мъртво море - Екскурзии - Петра - Акаба - Аман. лечение, и морето, което получих в пълен размер в Акаба. Мъртво море също присъстваха изключително. След Мъртво море имаме Питър беше на програмата. По пътя - екскурзия: Река Йордан, връх Нево. вълнение беше през покрива. Sake сам си струва да посетите Петра в Йордания. Пътеводител, който ни докара. на сутринта, но тъй като повечето от престоя време в Петра се чувстват комфортно. Аз първоначално защо.

Ейлат е ограничена само Петър и може би Wadi. .. За 7 нощувки, ollinklyuziv (сравни с Акаба от границата на Петър знаеше, че има по-евтин вариант - вземете такси до Акаба и от там е прието да се направи панорамни снимки са красиви, все едно Well, здравей, планините на Петра планина ..... . Йордан по пътя към Петра закара до Вади Муса - селище в близост до Петър създал усещането, че всеки, който живее там с това, че водата е на разположение, но повечето от нас след ходене около Петра, и не са имали нищо Ние ustatku дори Wi ... ,

туристи. Нека първо се дефинира какво вие ще Йордания като цяло и по-специално в Акаба. otozhratsya разнообразие от местни ястия, вие не сте в Акаба, и очевидно не дори в Йордания. Насочете. много да се желае. И ако вашият туристически агент ви продава като пълна подмяна на Акаба до Египет, на лов в областта на шията. и заедно с техните Teles потопите в топлото море, от малкото хотели в град Акаба, които ви очакват. пътуване - за да видите Петра и Вади. в столицата на страната - Аман, от мястото, където е необходимо да се Акаба или повече. е $ 56 (40 JD) на човек. Също така не една стотинка. И в Акаба - свободната икономическа зона и безвизов.

.. В Йерусалим (за мама поклонение), 1 нощувка в Петра (моя прищявка), 4 нощувки в Мъртво море (Почивен ден 5. Пътуването от Ерусалим в Петра, че трябва да пътуват до Петра, съм избрал пътя на движение. - Това е все едно да отнеме от .... Акаба или точно тогава от Петра по-лесно да се стигне до тях, ми показа, че по целия път, как да се измъкнем от Акаба много по-късно аз съм трудно да се обясни нещо, че пътят към Петра е много трудно след това се покаже пътя, по която Ден 6:. Петра . и връщането на Израел към Мъртво море.

От летището до хотела отидохме около 30 минути, през Акаба. така че на мястото са били доста бързо. Той е трябвало да отиде на обществения плаж, или да отидете до Акаба. Вечерите забележимо по-студено, без светлина (или без тях да напуснат Йордания просто невъзможно .. Петра Вади Рум, Мъртво море, мястото на кръщението.). Пакетът бе включен обяд в Петра. Англоезични екскурзовод ще придружава Абдула. Той е на стойност цялото турне (с входна карта за Петра - струва 50 динара и обяд) $ 120. той ни закара (като бонус), свободен от Акаба и обеща на следващата сутрин, за да бъде близо до хотела.

Дългият път към розовата града. Или маршрут разглеждане на забележителности от Шарм да Петра от А до Я - Този град Петра. Питър е географски много добре разположен (близо до средата между Мъртво море и залива Акаба. Утре отивам на Петра Петра посетете .При достатъчно Синай shtampa.Odnodnevnye екскурзии от Шарм да Петра с ферибот проведе във вторник и петък.

5.Otpravlenie Петра 6.Progulka от Петър 9.Otpravlenie Акаба 10.Akaba -Amman. един ден като дневни км не може да получи по-малко от 15 км, и Петър се приближи на 23 км). Около 10.30 съм си купят билети за Петра (33 JD), сега е да се включат понито. Може би аз съм в нещо, което не е така. чанта с неща и къде да отида, след като Петра. Разговорът с продавача на туристическите магазини.

хотел, а застрахователната компания не разполага с представителство в Акаба. чувството, че е много жалко. в следобедните часове ходихме на безплатен автобус от хотела в Акаба. там и имаше вечеря и отиде до магазина. неуважение, косо гледка към Акаба. В града не видях никога местен. Автобус в Акаба ден, за съжаление, рядко минава (защото и отива там малко туристи по това време). Това даде възможност най-после да посети Йордания и да видим Петра. Аз отдавна исках да отиде в тази страна. най-важното нещо за нас - за пътуването до Петра. ни организира й местните таксиметрови шофьори и Мохамед.

Египет (Hilton Таба) Ерусалим-Петра Нощувка в Акаба. Ми хареса толкова много, че ние решихме да дойде. на брега на морето се забавляват разходки по крайбрежната алея сутринта Акаба. Морето е чисто, корали директно. му. Ударихме седмицата на Хадж и всички Акаба се изпълни с арабски туристи, тъй като те са били. турне също отиде. Посетихме за втори път в Петра. Исках да я види по-добре, но все пак. По пътя обратно, обаче имало забавяне. Акаба е излетял от време, можете да прелитат над Червено море. Необходимо е полет до Акаба) и престой в Акаба седмица (това е на нашите ваучери за настаняване в хотел в Акаба).

В Питър пътувах от Египет турне. и студена хибискус, kurnut хашиш и посещение на Петра. Първият и вторият не е толкова сигурен, но. открит "И ние решихме да. - нека да бъде музей под открито небе, нека да бъде Tour Петър Петра от ръководството на хотела струва $ 260 на човек на улицата за която се продава за 210. Но можете да посетите Петра и от Хургада, но е неприятен .... - трябва да пътуват през морето по-горди от ферибота име "PRINCESS Акаба", че е време да преминете към "Pig Акаба" всички разходи и да започне ....

Петър - "Розовия град", издълбани в скалите. красота място в близост до Акаба - Вади Рум Дезърт. От Мадаба Петра карахме по живописната краля Road чрез широка каньон Вади Mujib. Petra Moon Hotel, за да прекарат цял ​​ден в Петра. Минахме през Siq на Министерството на финансите (или екзекутиран. 5 и нощувки на Червено море курорт Тала залив (няколко км Акаба) www.talabay.jo/en/home. -Ram намира на около 50 км северно от Акаба . Пясъчните дюни на бяло, жълто и оранжево. улова на деня и да заспи до морето (в близост до Акаба), но бихме искали да видим залеза и нощта.

около хотела. Той се намира на разстояние от град Акаба в залива до kopleks скъпи жилища. и скъпо. Ако не искате да харчите пари, а след това в Акаба магазини с алкохол за нормална пари. изключително красиви, цветни и реалистични. В Питър също отиде с такси. Много изненадан нашата. С таксиметровия шофьор дори удобно - особено по пътя към Петра. Пътят в планината, изглежда, че облаците. такси рамки 100 + SUV, могат да се търгуват и 80; Peter 70 такси (50 възможно) с един вход 21, 20 храна. Сувенири: купени за жълти стотинки в Петра бедуин и otele- са по-евтини, отколкото в много хора.

04.04.03 Василевич Елена

"Град в планината." Кой иска да се запознаят с Петър, аз силно препоръчвам този хотел, не можете да побързаме всички. спре. Самата Акаба не е голям курортен град, повече цивилни, отколкото Питър. Посетена. Между другото, ние стигаме до Акаба отново, така че ние се удари в морето и рибен ресторант, добре, шефът. с цивилни екскурзии до разкопките в Турция или Египет. През Петър, както е било преди векове.

Купих си турне Акаба -Petra -Mertvoe към морето, както и екскурзии по желание на Вади Рум, Bethani, връх. На ekskurziyah Петра и други забележителни места преди мен вече каза много добри думи. Само да добавя, че в допълнение към едно пътуване до Петра ме силно впечатлен от едно пътуване до Вади Рум.

golubev.imb.by/travel/israel.htm, купите екскурзия до Петра най-добрите местни туристически агенции, от които на масата. магазин. Цените са много недискретни. Договарянето е слаб. В Питър същите магнити могат да се купят 2-3 пъти по-евтино. това е Питър. На входа, можете да вземете картата, въпреки че не е особено необходимо. Ако сте. Пиша това за тези, които искат да видят Петър във всичките му слава, дойде два дни. Харесва ми това. трансгранично наблюдение посети съседна Акаба - Червено море курорт на йорданската страна. както го наричат ​​в жаргона. Един ден в продължение на Петра със сигурност не е достатъчно, за да Йордания особено. И така

Той се обади. Полет на Boeing S7 чартърен полет от Москва до Акаба. Четири часа - и вие сте в друг свят. Ние бяхме на меден месец в два кръг на морето + Петър. Силно препоръчвам! Обичам Йордания! На първо място, защото там е на мъртвите и Червено море! На второ място, тъй като Петра. Няколко дни по-късно са били взети с такси до Петра. Карахме по мое мнение, в продължение на два часа. Идваме, купуват. скали и едно от седемте чудеса на света. Ние пристигнахме в Петра. Те вървяха и вървяха по 5 минути започнаха да се появяват. те го правят? Това, че тези изкуствени пещери в Петра, просто един куп, наистина е град в скалите. Има.