Нашата почивка в Санкт Петербург

в 7:00 сутринта. Тъй като се установи в нас след 14-00, а след това преминава един куфар в съблекалнята, а закуската в номера на Трапезария 1, минахме покрай Невски Дворцовия площад.

На Дворцовия площад в центъра за данни, са взети въз основа на становище на членовете на форума, сувенири градски карти. Качихме обиколка с автобус град (билети са закупени предварително чрез интернет с)

Тогава № вечеряли в таблица 1, и като елементи от камерата за съхранение на разстояние населените. Ние под наем на апартамент в метрото "Prospect на Просвещението." След проверка Кронщат исках да отида, но дъждът започна да коригира плановете си, и бе решено да посетите "Изгревът на Музея на автомати" (закупени талони за отстъпка). Необичайни музей, хората ми бяха възхитени!

Така премина първия ни ден.
Ден 2: започна от крепостта. Вървяхме през района и установих, че миналата събота е имало смяна на стражата, и това действие ще бъде днес в 12 часа. На добър час!

Вървяхме през панорама на Нева.

Нашата почивка в Санкт Петербург

След това децата искаха да видят дракони временна изложба

и мъчения инструменти на Средновековието.

Bite в "Le Menu". Излизайки от крепостта, беше решено да отиде на "Музея на артилерията, инженери и свързочни войски", но този ден е празник. Тя започна да вали. Ходих на Ермитажа, в полза на електронни билети са на ръка. Knight и посети египетската зала и минах през доста италианци

Идвайки от Ермитажа се разхождаха заедно Невски до "води Петър." Слава на създателите на този проект.

3-ти ден: Времето увехнал ... .и отидохме в Петерхоф. Купонът на картата за сувенири на града има билети за Meteor до Петерхоф. Когато стигна, веднага взе билетите назад и показва, билетите за което сме дошли, ние сме дисконтирани с обратен знак. След разходка на близкия Петерхоф, раздел I и първородния си син, отиде до малкия влак за Александрия

Нашата почивка в Санкт Петербург

и съпругът ми и най-младият ляво на разходка в долния пързалка.

Паркът се подава катерички, патици, чайки.

Сами имаше хапка взети от къщата с храна. На връщане от Петерхоф, децата бяха помолени да отидат в музея Lego ... означава, забавно, но децата са фенове на Лего ...

Нашата почивка в Санкт Петербург

Ден 4: Метрото "Горки" тръгна мини Петър

и отиде "Музей на артилерията, инженери и свързочни войски войски." Зала Рицарската беше позволено да се опита в оръжието. Впечатления от морето.

На akvabuse достигна Бронзов конник. После се изкачи до колонадата и посещение на катедралата Свети Исак.

Нашата почивка в Санкт Петербург

Зашеметяваща гледка към града.

Децата са уморени, но виждам умора площадка изчезнаха ... така че родителите се отпуснаха на пейката, както и децата на "останалата" на сайта ...
Ден 5: На този ден, се разделихме. Моите мъже отидоха на ледоразбивача "Красин".

Този ден е силен дъжд и градушка в града. Моите хора плуваха в къщата ... ..
И аз купих в деня преди турнето в Царско село, с посещение на Лицея, на Катрин дворец и парк.
Моите приятели, нашата красива съюз!
Това е като душата е неделима и вечна -
Непоколебима свободен и безгрижен
Тя расте заедно в сянката на приятелско музи.
Къде няма да хвърлим Fate,
И щастието, което нито ще доведе,
И все пак ние сме: Ние сме един свят чужда земя;
Отечеството ни Царско село

Ден 6: Просто ходене из града.

Влязохме в Pyshechnuyu на Большая Konyushennaya.

Нашата почивка в Санкт Петербург

Много вкусно. А вечерта взехме обиколка на "Нощен Петър" развода на мостове на лодката. Както късмет ще има по време на пътуване с лодка беше дъжда и снимката не е много ....

На сутринта спряхме в апартамента малко дрямка, а жп гарата. Там на дома Sapsan.

Така че отидох нашата почивка. Град много, обичаше. Голяма част от планираните там не се вижда, но има още една причина да се върна. Благодаря ви за вниманието.

И това е възможно по-подробно? Къде да купя, колко струва, колко време отне на турнето?
И за мостовете твърде интересно)).

Купиха в Gostiny Dvor в компанията Davranov струва 1750 рубли. възрастен по време на 5 часа. За екскурзии аз наистина го харесва, въпреки че имаше една дама, която е възмутен, че са били взети на Катрин дворец не е на линия 1, а на втория (оказва се, те имат две туристически маршрути 1 линия всички стаи, 2 не е във всички стаи, но с разходка парка), така че, когато лихвата за събуждане закупуване.
Мостовете Същото е и с една и съща фирма в 22-50 тръгване от Gostiny Dvor часа разглеждане на питка, а след това на борда на лодка и наблюдаваха мостовете, а след това отново в автобуса са продължили да се преразгледа 5 часа сутринта. Засадени близо до моста Anichkov в Gostiny Dvor и екстремни спирка на гарата Москва.

За любим град, например ако се използва за полети от препрочетете,