Блог него. ChELOVEK-тур → На Yubre в Карпатите? Готово!

Ден втори.
Ортостатична възкръснал след 9. отиде до 11. заключава, че е необходимо да се събуди рано, защото слънцето не е толкова слаб беше горещо. Полет над районите Хмелницки и Ternopil. качеството път оставя много да се желае, но yubrovskim крайцер отива;) Започната nakrapat дъжд, за да се затопли и старомодните методи за защита на краката - увити торби за боклук на краката си. След известно време назад, това беше горещо и спряхме да се отстранят малките вещи на себе си. Точно в този момент, че гръмотевицата и светкавицата удари близо до нас. рокля шлиферите бързото темпо и отиде по-далеч, защото, за да стоят в дъжда между дърветата не е много и искаше. Те работиха при 100%. Достигнал почти до Лвов, намерих много хубаво място (колкото си мислехме), варени вечеря, ние служи верига и остана през нощта.

Трети ден.
Dawn, асансьор, закуска и в добро настроение, за да се изнесат към планината. Артьом първи път езда в Карпатите, често се спря и снимах. Първите проходите и серпантини. На Volovets Pass Moto срещна туристи от Сърбия, всички в квадратура велосипеди. Разменихме няколко думи, и се премества върху. Първата точка в Карпатите е езерото Synevir. На този ден в езерото се реши да не се увеличи, това кара няколко километра по протежение на реката и спря. Как, че атмосферното! палатка, опъната на 5 метра от реката, и при този шум е много удобно да се готви вечеря, задаване на палатката тази нощ и просто чат около лагерния огън. Решихме да направим пречистване на водата, но ние няма да се навирам пръстите, които се качиха в студената вода и който е бил грееше малко вода на огъня;)

На yubre направили Карпатите!

Имаше различни области на трудност. Ясно е, че това не е най-трудно, защото в комплекса не се излита и избута велосипедите заедно.

Ден 5.
Morning мъглявина. Тежка мъгла. Delicious варени гъби супа преди клони във вода в потока. Сит, ръцете сърбеж все още се спре от само себе си било. Живеехме на сто метра от него, защото имаше невероятен вятър. Е, останали в палатки, на белия дроб, така да се каже чанти, за да мисля, че ще има много по-лесно. Да, от палатката да се докосне 40 минути Голям наклон, много мокра трева и липсата на сцепление в Мотика, заявиха усещат. Но ние го направихме.

На yubre направили Карпатите!

Какво беше приятно, когато спряхме на върха!

Бяхме в дъждовен облак! Видимостта е нула ... просто за една минута все влажни якета, велосипеди буксуване са на всяка крачка, но това, което е за тази вест. Изобилие да вика при пълни гърди и се разточва в мъглата започна да се спуска към дъното. В този момент, разбирам, че това не е толкова лесно, и най-накрая да се оценят реалните рискове, ако направите нещо не е наред ... Bias погледна 40 градуса да не слезе палатки, искахме нашия малък град, за да дръпне 50 метра надолу, там стоеше пред туристи и това е по-удобно да спи на следващата вечер. След тази мъглявина земята просто подгизнали. Надолу към приглушен двигателя на първа предавка с спирачката заяжда, но все пак това е бързо ускорява надолу по наклон. Тук е моят obrik първи път и падна в цялата история на неговото съществуване. Дуги работи по всички 100, аз никога не съм съжалявал, че аз ги взех от приятел по време на пътуването.

Да, правилно е посочил, че съм в спортен панталон училищни;) имат най-удобно и лесно за тях може да се постави на колене.
Седнали около лагерния огън, варени мляко овесена каша, изсушени дрехи, изгорени маратонки, мир ... Но в един момент, ние се хванат да мисля, че сега в небето не облаци и не би дълго мислене направо от чашките на чай в ръцете си (защото само сварено) работи под прав ъгъл към билото, защото слънцето беше залязло преди един час, може би, но като най-малко до нещо може да се види, за да се придвижи към върха. Сърце ние вероятно все още не и когато не се бие по този начин. Твърде бързо опитен минута, но изглежда, че ако не избяга с всички сили, които ние не разполагат с време. В голям наклон да падне, но на чаша чай проведе и не е освободена за нищо) Когато се изкачи до върха загубихме дара на словото, колко всичко това ни изглеждаше красиво. Решено бе да се срещнем тук в сутрешния зората.

На yubre направили Карпатите!

Ах, да, тази нощ, си спомних, че съм забравил да стяга обратно оста, когато загуби болт ...

Ден 6.
Спете на няколко часа, като пот и газ Primus на венерическите пакети с бисквити и чай, отидохме в тъмното до върха като туристите на trushnye) бавно, с раница и усмивка на лицето му. Видяхме как зората две географски близо села идва с прекъсване от два часа, като мъглявина вятъра надминава билото и се настанява над селото. Издържан почти в кон хребет, достигнали Mount Negrovets. Много хубаво. Когато се обърна назад изгрев слънце и картината пред очите му се промени радикално.
Това беше желанието да остане един ден, но не може да си го позволят, поради липса на храна.

На yubre направили Карпатите!

Ние трябваше да сляза много по-лесно, отколкото изкачването, въпреки факта, че всички ние, каза, че ще бъде по-трудно. От Yubr по-мек и по-ниски, а след това извади няколко пъти "корем" камък по камък, нищо критично.
Някъде след шести клас отиде туристи в Карпатите в село Оса. Спомням си това пътуване всяка сутрин джогинг, яде от купата и ръчно изработени банята се загрява отвътре душата ми през цялото това време. Е, да вървим. За качеството на пътя да се каже, аз мисля, че не е необходимо в тези места ... Но имаше няколко интересни точки. 1) Решихме да смяна на маслото, спрял на бензиностанция и се собственикът на това предприятие, чиито двама сина също мотоциклетисти и той ни запозна с тях. Старши Java, в който първият нагоре и всички останали на дъното, в най-младия мини-мотор от KTM. Говорихме, те ни пожела добър път и се преместихме на. 2) Те започнаха в село близо до магазина в мореплавател оглед сянка, една жена дойде и посъветва как да се получи по-добре на това място. Тогава тя ни покани да отида да отида до магазина, аз се третира по едно кафе и каза, че ние сме готови! )
Те са пристигнали на това място ... И аз бях разочарован. Това не е всичко, тъй като тя все още се оказа много съоръжения и имаше много туристи ... Не намирам къде да прекарат нощта, защото имаше много влажна. Върнахме се и тръгна към селото в градините на хората, които се събраха на сено в момент, когато се уговорихме палатката на сайта им. Намерихме общ език, и те не се противопоставят на тези, които не са поканени гости.
7 дни
Ние се събуди рано, си тръгнах. Хайде да отидем до село Поляна, пихме малко вода лечебна купих сувенири, внесени шоколади и различно vkusnyashek. Полет до Трускавец. Проходите, те се върнаха пак лошо, дори и с повече от 70 слайда понякога не могат да бъдат разпръснати. Но фактът, че пътувахме по асфалта ние тооолкова доволен, защото тези "черни" пътища имат малко изтощени. Спряхме за през нощта в апартамента, тъй като ние бяхме щастливи цивилизация. Има вода - това е време! Тя се влива - две! И най-изненадващо, че е топло и това е три!), Разходка из града, веригата връчен преди дълъг полет дома, легнал да спи в удобно легло.
Ден 8. Flight.
Ние се събуди в 6 часа. Rain. Прехвърлени аларма за един час, се събудих, започнаха да се събират. Някъде в осем ляво. Кажи нещо епос за движение на Киево-CHOP, а може би и не може, защото не е имало нищо. Но има някои романтика в него, седи на седлото 14 часа malokubaturnom Motyka. Спасихме дъгата, който би могъл да постави краката си, самостоятелно направени круиз контрол, музика в каската и на Козинаци, което е толкова удобно да се хранят правилно на пътя.
Тук е роден yubrovskaya гуми при 12k.

На yubre направили Карпатите!

Изминали повече от 2к км. 8 дни на пътя. Едно невероятно количество емоция и разбирането, че човек е способен на много. Много случайни запознанства. Road дърпа назад!
PS. Чанти (germosumki) се зашити. Гуменотъканни. Кой се нуждае - контакт, коригира (безплатно).

рекордно приключение) в близост до планинските реки Toko трябва да бъдат по-внимателни в случай на дъжд, водата може да се повиши, така че тя може да свърши зле ... ни харесва, че след като хванат в такава бъркотия, късмет през цялата нощ стоеше до колене във водата, за това, което онзи хълм, и неща обвързани с дърво, което няма да бъде откаран ... ние дори не са имали време да напусне полуостров като поканен като вода ни откъснати от земята ... и е имало случаи, че хората са били убити, защото ... имахме късмет, че дъждът е само няколко часа, не за една нощ ...