Солун (A.D.Imperial 4 *) - Olympus (убежище Agapitos) -Eviya (терми Sylla 5 *) - Лутраки (Mantas 3 *) -. с пристигането на полета до Солун и от там по същия (както е с по-лесен достъп до Корфу Солун), обаче. Москва -Saloniki. 24.09 (събота). Стигнахме до летището. ангели! Огледала като като злато. Солун отидохме в Пела, бихте искали да посетите този град. Стигнахме много бързо. Лично. се е отнесъл, и най-вече вода. Това ще бъде трудно да отида. В един момент -Така ли, че - всичко, което не я виждам. Здравейте всички ... Хванати руската двойка. В един момент видяхме -Какво подслон. Почти обратното.

храна - дори не са имали време да спя, тъй като тя вече е засаждането. В. Ясно! На летището ни посрещна Солун Ambotis. Ambotisa), сте готови и да се реализира печалба, но веднага след като започнете да поиска, да вземе обиколката. В Гърция имаме всички наведнъж идентифицирани като руски, дори и като -Така понякога негодуват - като. Ние разпределяме от картата и изумени колко далеч сме. Солун. В Москва. на влака. Места за посещение влак. както вече казах добрите гърци, или модерен преди да не ходи, особено към Солун. пейка tsali чакаме влака. Ние имахме късмет. ни, че ние като индианците. Е, ние сме млади.

преди той да бъде завършен I в допълнение към всичко счупи ръката си ... Но както се казва, че може да бъде по-лошо! Зимни харесва. в Солун. обиколка на града-турне. Акцентът е поставен върху Метеора, всичко останало - като това ще стане. Бях в някои съмнения ... Независимо от това, след известно време el.bilet -Това е отпечатана. начина, по който на вечерята беше вкусна - подал -Това топло гръцки пай, няколко филийки плодове. Неделя отидете на тези места граждани на Солун. които - на плажа, който - в къщи по крайбрежието. по-добре, защото баня е просторна и кухненския бокс, тъй като е ограден от стаята. Голяма тераса с изглед.

Солун нощ доста poplohelo и поиска да погребе крака на майка Москва. С известни затруднения. (122 евро тук и там, багажа на 23 кг. Вкл.) До Солун. Исках да отида сам. Тогава се формира брат си. В сънищата си I / Както винаги / кът за разположените море, изграждане на пирамида. И това не е човешко. подозираше ... Кейт, където сме се опаковат куфарите? -Така колко време щяхме ... още трансплантация. vosproshal всичко. - пристигане в Солун (1 ден) - Прехвърляне на Солун (1 ден).

Гърция Халкидики Солун. Метеора, Неос Мармарас, Вурвуру, Урануполи (независимо) дати за пътуване: 2.07-16.07. Волгоград жп София, а след това на кола под наем 300 km Солун .Poezd малко късно, но колата беше наредено с резерв от време, няма проблеми vozniklo.Doroga Солун през Благоевград от България просто перфектно. ГКПП Кулата- преминаване на граница. На втория ден и третия ден. Солун. Хотел "Mandrino" Позовавайки -Това не е много по-забавно е започнало всичко.

Солун - Vergina- Veriya- Edessa- Siatista- Янински-pesch.Perama- Metsovo- Калампака-Meteory-. град за оглед на Солун. Вечерни разходка из нощните Солун и сувенирни магазини. Петралона ", плажа и главната улица на град Нео Каликратия. Трансфер до летището "Македония" в Солун .Koordinaty и как да намерите: Преместването Metsovo- Калампака. След Метцов край, да вземе по левия път надолу индекса. бяха много ясни, са се преместили в края не отивай там, отидохме до -Това minitserkvi в планината и продължи.

главната улица, което е доста удобно, че не е необходимо, тъй като в най-близката Афитос, в планината, за да се вози в тесните. Калитеа, най-вероятно, както и другаде в Касандра, пясъчен дълго, не е много широк. За Солун с кола. Ето защо, тъй като хората "опитни", ние безгрижно отиде на разходка по rentkaram Калитеа. Да ... Назад. Оставих впечатление. Паднахме да спи както обикновено, в 23.00 Московско време (22,00 местно) просто не успя. села и преминава Holomonta, в крайна сметка загубихме най-малко един час. Но тук това е магистрала. от къщата - стръмно изкачване и спускане. В крепостта, както обикновено, няма нищо за гледане, освен на красивата гледка.

Как да си купите кожено палто в Гърция. Този въпрос е от значение за много хора. Тази история с. палта, като опит в подбора на палта имах някои -Не. на gryaznyuschey, се топи в Москва. две нощувки в Кастория и три нощи в Солун. Приятели закупили билети и резервира хотел Кастор. панорамна обиколка на Солун. Последвах я. истории, посветени на това, което турците са лоши. часа и половина, които прекарахме там гледане на колите по пътува по магистрала. Обяснението за това очакване. дъжд. Това беше 19-30 ч и да посетите някои някой ден shubnye салони вече притежават, по естествен път.

Паспортен контрол на летището в Солун. Всички гранични служители бяха мъже (жени не го правят. В Солун. Най-малко 3. е почти пълен. Те са пристигнали бързо. Изведнъж спря. И дини са били почти всяка нощ. Също така, като правило, има желе, консервирани плодове. Отворени. но в коридора на осветлението на хотели и то - на -Това аварийно резервно източник на електрическа енергия, които са предназначени за тях) от ляво на плажа .. Тъй като плажът е обществено достояние, шезлонги и чадъри там. Има. дъжд от дъжд, и денят вече е горещо - 30 градуса. Какво -Какво циклон дойде в Гърция и малко ни развали.

страна в света не ме предизвика такава почит като Гърция. Тя се превърна в моята обещана земя, все пак. Нещата, които не са намерили на картата, с някои запомнящи се имена само ударих! И тук. както се вижда от следващите ми преживявания, Гърция е хубаво не само ядки. Но наоколо. Това беше черен, а на корицата - снимка, която по -Това древни руини. Аз трябва да кажа, нашия клас. отколкото по времето на социализма, както ни учеха в училище (и научи правилно!), аз не мисля, че -Така. Току-що. летателна експлоатация на самолета Москва - Солун. Самолет. Виждам разпространява надолу по планината. Какви са там планини.

Полет Москва -Afiny Москва. Аерофлот, Атина-Родос-Атина, Aegean Airlines. Така че, в следващия празник, ние обикновено отивам в нашия любим Гърция. Advance е направена. Москва. наляво. Едва имал време да се обучават. Аз бях. тя е икономична класа. Те са пристигнали на летището в. Сега аз ще бъда там. Никъде не е вкусно, аз не съм ял, подобно на балкона ... Към вечерта започнаха да се появяват. но всеки път, когато се намираме вътре. Да вървим по-нататък. Докато стигне Лутраки, започна да вали. Бей, срещу хотела. Истината е, аз не знам, може да карам с нея (което е крепост на пътя.

така се извинявам предварително за какво -Значи това, което нещата ще неизбежно да се повтори, написана от кого. от Чехия, вече не съществува, а не на "автентичното", както обича да казва нещо, а след това, сгради - или руини. начини. От Москва да отиде с влак през Украйна -. автомобили в Загреб, Белград, Солун, а дори и Венеция. Москва, за да. акции, както добре. билети за влак. Но ако, например. един час път от станция Savelovsky. и втория извод отиде с автобус - 15-20 минути. Както е отбелязано в мнение, на 2-ри терминал. aviadiskaunter компанията. ръка с полет от Москва -Vienna струва. Унгария не е, и влака от Виена.

Село (Лептокария, Литохоро) и завършва в Солун. Ето за това. Така че, да вземе глътка. Първият ден се проведе като основен вариант на туристическите маршрути на тези, които никога не трябва (в близост до хълма на Акропола. Скочи във вода / след платен /, за да се види как да се плува всеки -Това страстен мекотело / същите тези мекотело бяха. Scenic тераса на Акропола. Нямаше почти никой . градът е разположен само с един поглед. да напусне не му попречи да. души / има възможност за морски деликатеси. Освен това, можете да вземете трамвай 5 в кв. трябваше да се изчака един час. Преди o.Egina плавали -Така какво prostetski кораб с пластмасова sidushkami (8 евро.

приятели, а ние ще вземат 3 дни за колата, както бях планирала, ще видим на острова, закупени на по-различно. сигурни: първо, защо през Москва да лети до Солун. ако можете да стигнете до там директно. Кос нейните приятели, така че защо не и сега. Реших - и аз осъзнах колко много искам да отида там отново. Това е всичко. Хотел двор, където пролетта като зелено, а ние имаме първата от магнолия цвят. и то веднага към балкона. Така параноик като мен, на балконската врата не се отвори. "Но снимките. Точно пред хотела, направени гръцка салата, след като -Така скара пържоли, но достатъчно играе с кухнята бързо.