Наскоро преследван тези резервоари, разположени на двата бряга на Maurier на реката. Как не съм мишката помощ за него, така че не знам нищо различно, информация е противоречива и неясна, затова реших да отида и да се провери за наличие на тези езера риба. Известно е, беше, че южните кариери, на десния бряг на реката, води магистрала, а на север, от другата страна на реката, достъп само пеш или на изобразителното изкуство, като по пътя изкопан ров (последното ние се интересуваме от повече). И тези езера - не друг, а бившият добива на торф, сега обрасъл и мочурлив.

Като цяло, ме убеди две съучастници, Сергей Ryabchikova и Димона Achkasova (нашите съученици), за да отидете на това приключение, те са се съгласили да бързо да се възползват като рибари, авантюристи и пътешественици като мен.))) Отговаря на сутринта на мястото на кацане, колата остави на пътя , докато те самите отиде в горския път към свещените езера, по протежение на пътя казвам шеги и истории, бях навигатор, така че отидох с навигатора и "рулира" група.

След няколко километра сме погребан в кръстовището, един път nakatannnaya мотопеди и АТВ мотори, а другият тесен и обрасъл, съдейки по картата, и двете доведе до кариера. Какво мислите, за това, което сме отишли?) Разбира се, ад на обрасъл тясна пътека, която по-късно се оказа стар жп теснолинейката, е осъзнахме, когато започнахме да спъват траверсите))). След три километра, стигнахме до две големи водни обекти, които са били в гората. Излязохме от пътя и падна в гъсталака, дори трябваше да принуди канавка чрез паднало дърво, Даймън ловко се затича, аз почти се блъсна в калта, и Серж реши да не се изкуши съдбата и пресече канавка брода, намери сравнително плитко място.

Когато отидохме на мястото, посочено на картата като езеро, видя едно блато, обрасли с тръстика, езерце се е превърнал в блато, тъгата. Отнесени малко по-нататък в гората, гледане на много пресни следи от лосове и дива свиня, и животински дупки срещнаха много филцове barsuchh или лисица, прав царството на дивата природа. Достигнал река Maurier (на снимката, където съм и Дима на брега)

в тези части е съвсем поток, отпочинали и се върна да търси подходящ резервоар. Когато стигна до разклонение на пътя, продължи по друг път, а скоро дойде на каскада от една добра кариера. Срещнахме се на местните рибари, които потвърждават, за да ни присъствие на щука и костур в няколко езера, дори накара обществеността, като предупреди обаче, че се хилеха там и озъбена ухапване зле, както обикновено много гъста каракуда.

Реших да виси назад във neogruzhennuyu голяма гума и воблер, с цел за щука, Серж беше с мен в знак на солидарност. В резултат на това не сме виждали ухапвания. Дима е малък тролинг - грамофони потриват местно Okushko и дантели, отколкото беше доволен.

Намерени на брега на скритата мрежа в пакета, аз ги изгори безопасно, говори за себе си, като че ли проклятието Брек върху моя карма?) След обяд зареден гаден дъжд и отидохме до колата. В резултат на това Dimkin крачкомер показа ден "тече" - 12 км, той се върху пресечени терени, дерета, канавки и блата, утре крака ще се усети)))) Въпреки факта, че сега аз останах без риба, походи и проучване на съдържание, Сега душата ми е в мир! И Dimkiny trofeychiki потвърди, че рибите са там, просто трябва да го търсим ключа!) Ако някой иска да отиде там, обаче, искам да предупредя, че половината от водните обекти, вече не е обозначено на картата, те са пресъхнали или се превръща в блато.