Какво бихте казали за езерото Wilderness. Той се намира в близост до Екатеринбург в посока на Revda, за същия път, който води към езерото Chusovskoye където посетихме повече от веднъж. Но тъй като има по протежение на брега, направени за пътни автомобили Между другото, ние се втурнаха към тълпата, "лагеруващите" и моментално всички кален тона боклук. Поради това, че е необходимо да се търси по-чисти и по-малко посещавани езера. Ние сме планирате да посетите езерото Wilderness, да изследват дали можете да си починете там. Бях чувал, че всичко това е ограден и достъпът до "частна собственост" не е непознат. Затова решихме да го проверим. При нас той се качи другар Александър - фотограф Денис.

Карта езерото Wilderness от три страни, заобиколен от блата, като предполага рекичка, която се влива в езерото половина, и като реката се влива в язовир Източник Volchikhinsky. Запознайте се с Blind езерото може да бъде на павиран път от магистралата Москва, пресичане на железопътните линии не далеч от брега. От планинската страна на езерото се намира санаториум, нещо като Газпром, на картата маркирани с икони ловни хижи. В северозападната част на глухите има малко езеро Shchuchye, напълно удави в блатата. Няма повече информация за всяка от картите, или не могат да бъдат уловени от Интернет.

Едно пътуване до езерото Wilderness

Седна на моторите и се качи около пистата до Перм (близо до Ikea и Mega), стигна до кръстовището, където е посочено, "Кристал планина - кариери -. Lake Wilderness", пътят минава под моста и от лявата страна на пистата. Между другото, да отидете на пистата не е много приятен, потокът от автомобили е много стегнат, много bolshegruzov, освен не всички шофьори се държат по подходящ начин, някои леки автомобили бързам 30-40 инча от велосипедистите.

Първите три километра до глухите - прашен чакъл, върху която кариера КАМАЗ носене чакъл, трошен камък и пясък. Победи - прах по хрускащите зъбите. Но след това започва съвсем нормален асфалт, броя на автомобилите пада почти до нула, освен това, от гората на пътя около сянка, така че давай лесно и приятно. На индекса в началото означава, че само осем до глухите 12 км, а в действителност. По пътя минахме двете електропроводи, при които има градините на нашите граждани. Някои от тях се нарича "Bright River", има следващата vodoemchik. В гората от двете страни доста често се намира скалисти възвишения, малък, но живописен.

Тогава ние се движим през жп линията - и разклонение на пътя: в ляво - "Пътека на здравето", вдясно - езерото Wilderness. Ние, разбира се, отиде в дясно. И ние го удари директно в диспансера Газпром. Защита на нас по някаква причина не спря, отидохме за цялата територия, до пясъчния малкия плаж, и е искал да има Nestle от ъгъла, но все още се яви на охраната и каза, че не може да бъде тук. Е, не е толкова невъзможно, ние решихме да потърсим един пасаж от ляво на почивка на водата. Те дойдоха от портата, стигнахме до пътеките ... Здраве и отпочинали на следващия оградата. Оказа се - отново почивка Газпром очевидно те са закупили земя, по-сигурно, той е ограден с масивна ограда и всички. Да не се използва, а други не са разрешени. Аз трябваше да получи през гората и я. Оставих мотора и се впуска по следите, тя мина през блатото пресъхна, но проходът е възможно. След 300 метра, аз отидох на водата на хубава полянка. Честит и се върна на Александър и Денис. Разбира се, с велосипеди, за да отидат там, за да го меко казано, неудобно - корени, корени, кал в някои места, и дори комари. Но място за почивка е много приличен, има дневник, в който да седне, и чиста (виждаме хора, което не е тук), и удобна рампа лодка, а дъното е пясъчно твърдо и пълно мълчание.

Lake Wilderness два пъти по-малко от половината Chusovskoye блатист бряг (от ляво на основата на Газпром) и правото да не навсякъде има достъп до водата. Но ние имахме късмет да се намери този път. Така прекарахме добре деня. Въпреки това, все още съществуват комари, макар и съвсем леко. Хората нямат. Само разстоянието плавали водно колело с два почивка на Газпром, затова отидохме в рибарят. И още две жени и едно дете изглеждаха кратко от съседна градини, плуване и си тръгна. Околният гора I са събрани няколко гъби (трепетлика, манатарки) и боровинки. Два часа по-Denis избледнели. Той внезапно си спомни, че той има много важна среща с клиенти, както и той трябваше да ни остави. Ние се усмихна, той вероятно е традиция веднъж някъде дойде, така че той веднага припомня важния въпрос, както и обратното. Съжаляваме, не можем да човек да се опира на природата. Е, ние доплува и слънчеви бани, докато вечеря.

По пътя обратно от другата страна на колата е малко по-често, жителите на града след работа обратно към градините. Още по пътя открихме дъжда (доста над Екатеринбург в този момент разтърси бурята). Най-мощната част от нея, ние се скрила под мост, Александър снимана машините в ореол от дъжд пръски. Когато влязоха в града, си дадохме сметка, че е имало много повече дъжд, по няколко пъти на машината изливат вода върху нас. Но стигнахме до къщата е добро, няма умора. Като цяло, по пътя от Екатеринбург до глухите - 22 км, плюс километър град 7-8. Но това е хубаво, малко езеро и ясно, не е достъпна за туристи с кола - така че има и чисто, за разлика от Chusovskoy че нашите просташки граждани се превърнаха в сметище само една година, веднага след като има асфалтиран път.