Реших да запиша всички интересни екскурзии до dzhimnik продължение на почти две години на собственост, за да ги поради причината, че много е бил забравен. Аз няма да пиша в хронологичен ред, а като нещо, което да се помни, и как ще времето.
Ще започна с едно пътуване, което ме накара да промените по-късно pnevmohaby механична (най-вероятно много от тях имат подобен горчив опит). Преди пътуването, одитът се извършва на предния мост с окачване, лагери за подмяна и пречистване на всички глупости, който беше в главините и околностите. И хъбове започнаха да се включва и изключва от тяхно razdatke на вътрешните работи (Преди това около месец пътуване метода на тяхното включване е, че - свързване на компресора за вакуум и shlanchikam налягане включва центрове заема 5-10 минути, в зависимост от времето за търсене компресор сред shmurdyak .. ). Въпреки това, най-важната време на пътуването, не са включени, но повече за това по-късно. Ще започна от самото начало, за да, така.
Събрали сме веднъж през есента с приятел Сергей заедно, за да отидете на водопад Черно шаман. Решението бе взето спонтанно няколко дни преди пътуването. Исках да си вземе почивка от работа, се разбие.
Те се събраха, за да отидете на петия етаж на сутринта. Той хвърли метална кутия, палатка, спален подложка, спален чувал, бомбе в tachku.Tak, че може да отнеме само един спален чувал и дрехи. Храни реши да вземе минимум, а някъде по пътя, защото тя винаги остава. Той беше в навечерието на сватбата и се приближи само някъде към четири. В петия етаж зад него спря, той е бил пиян ... сгънете задните седалки. Заредени неговите неща и Лабрадор Барна. Сергей заспа и аз го преследваха пушек миризма (или Новак) бяха изложени.
Трябва да се каже, че дългите пътувания до dzhimnik - тя все още е забавно. Особено не хвърлят - мястото е малко, скорост до сто навсякъде и очевидно се чувстват всички неравностите по пътя
Реших да отида за промяна не е както обикновено, но да се намали чрез Chuguevka Partizansk, Sergeevka, Molchanovka Breevku. Пътят там със сигурност не е най-доброто по отношение на качеството (от Sergeevka да Chuguevka грунд почти навсякъде), но да мине през Ussuriisk така че е на път там не исках да. Особено, защото пропуска за Molchanovka сме пътували, беше интересно, тъй като има път нататък. Серж събудих, дори и като започнахме да се изкачи до прохода, тя е 9-10 сутринта и че е гладен ... На картата там някъде е трябвало да се срещне мечка кът, но не сме намерили. В общи линии, това парче загубихме около един час или два, но по пътя се запознах с една дива свиня, което е огромен шум се завтече по моя начин.
Chuguevka трябва да продължи да Dalnegorsk пътувате по магистралата. В Dalnegorsk по пътя срещнахме само една закусвалня, където и да яде. Аз трябва да кажа, че по пътя обратно реши да поръчате нещо, което не може да се развали - кнедли). Сергей затвори сергията и реши, че е готов да се промени шофирането ми, добре, реших, че е готов да бъде навигатор. По пътя спряхме на една бензиностанция, където мъжът попита редица подправка dizilny не дали сме dzhimnik (ролков лагер, обтегач вероятно е починал преди покупката ми и в момента ние наистина разтърси като дизел). След като заредено с пълен резервоар, отидохме по-нататък. Тъй като ние нарязани на пътя към Chuguevka, настройките на GPS настроени на пътя, очертан на навигация по най-краткия маршрут, но не и време. първо приключение след това тя започна. Навигация маршрут по стар изоставен път Dalnegorsk - Plastun. Отначало отидохме малко съмнение, че нещо не е наред. Но когато отидохме в селото, където 80% от домовете са изоставени и се превърна в тесен път между къщите грунд осъзнах какво се случва. Върни се - това е 20 километра, ние решихме да карам малко по-нататък - да видите всичко по-добре. Пътят над реката, която се разпространява по такъв начин, че като цяло не е ясно къде да отида. Ford реши да отидете направо там и бяхме изненадани, защото пътищата на пътя имаше няколко. След като се отклонили отвъд реката в гората, попаднахме на две мотоциклетисти. Някои от тях каза, че пътят не е особено до Plastun тук, а другият каза, че те може и ще dzhimnik и показа посока. Въпросът е как да отида (напред или да се върна и да направя кръг) веднага бе решен. Чудехме се дали ще отида там. Пътят, аз трябва да кажа, че не е на път, но само 40 km (нарязани някъде 100 km. И може би повече). По пътя се срещнахме някои Kruzak, който дойде на риболов. Но км. 15 спряхме да се срещнат в колата, защото карането на няколко различни (дължина и земя) се скита през предното стъкло, ние имаме опит ние няма, ако продължим подводница. Благословението ние отиде на пътя и дори (както се оказа) скаути. По-нататък в Ternei ние гориво (бензиностанция) и храна (в магазина), и се премества върху, дъвчейки сладолед. Въпросът е потъващ привечер, и проблема с намирането на водопада имам доста рязко. Фактът, че автомобилната GPS водопад не е, той е само на ръка на Garmin GPS, който показа на обекти, намиращи се на разстояние по-малко от 100, или 50 километра, все едно мореплавател трябваше да пътуват пеша. И от Terney Amgu до 200 км. Така че, ние отидохме да neponyatkah колко още трябва да се движат три часа. Един час по-късно, някъде след като тъмно станало чудо - GPS видят водопад. Той веднага бе отправено и ние се втурнаха към водопада. На инструкциите на GPS изключен главен път на 10 км Amgu и преместват по горски път до паркинга. Бих искала да отбележа, че пътят е нормално, но поради някои места непроходими за автомобили. Къмпинг е просто твърде много. Спряхме на една от тях. Барна освободен - тя е с голяма радост, която скочи от колата след престоя дълъг ден в него. Той смело издържал изпитанието. И това е някъде 40 km оф-роуд, където обикновено се изхвърлят около кабината, заедно с неща, и на 700 км монотонен разклащане.
Запалихте огъня, сложи палатка, варени макаронени изделия с нещо, яде и да спи. 17 часа в пътното Jimny направени така, че ние тримата заспа веднага.
На следващия ден, не веднага започна да ни даде изненади. Събуждайки се и след като ял преместен на водопад някъде по-близо до 12. Искахме да посетите водопада и се качи на най-високата планина в района на 10 км от него. Преместен в посока на водопад удари по пътя и да мисля, че тя ще го весело и GPS показваше по-малко и по-малко разстояние. И след това повече. И тогава пътеката приключила. GPS определя прави и започна да се движи по kuscham. Изпълзя до ръба и започна търсенето на освобождаването на затвора ... В крайна сметка, ние отидохме около водопада от всички страни, дори и на най-малката от горното изглеждаше близо, но с право не дойде. Решено бе, че грешка, направена някъде в началото на пътя и започна да се върне, той вече е на 3 часа Barn е престанал да изпълнява клонки и пръчки и само с тичане наоколо. Двадесет минути по-късно, по чудо пътя обратно към дървената стълба направена в земята и уморени, но доволни подпечатва да отговори на Черно шаман. Пътят до нея е много добър и пътуването не е някакви трудности за хората. Барни също беше много трудно - вертикален асансьор с въже той беше даден само от собственика.
Canyon водеща до водопада заслужава отделни думи. Такава красота не съм виждал в нашия регион навсякъде - рок, по дяволите, не знае какво височина, простираща се в небето отляво и отдясно на мен, растителността расте по вертикалните склонове, минава река в долината.
По пътя се срещнахме две групи туристи вече са се връщали от водопада. Самият водопад, хай разбира се, но малко разочарован - искахме да плуват в нея, както и в Benevskaya, и там е само една много holodnyuschy душ може да е това, което ние не смееше, макар опит предприети.
След седнал, се възхищаваме на красотата на водопада, и да коригира плана (имахме свободен, ако не отида в планините), се отправихме обратно към колата. Според плана за архивиране имахме веднага след посещението на водопада, за да преминете в посока на топлинната пролетта на св. Елена и вече там да се хранят и са били искат. А GPS, за да преминете към нещо подобно на 40 км. - 10 км. обратно към главни пътища 10 км. към Treneya и на 20 км. някъде встрани. И ние вече са очаквани източници на топлина и храна. Но има и това беше.
След като се обърна встрани от главния път и шофиране 2 km. път завърши метрова скала. Ляв кипящата река с nehilym свърши. Мислех, че за миг се обърна 4WD (добър грунд с увреждания) и отиде от другата страна на реката. След преминаване малко повече от половината от реката спряхме и няма да svoef. Време е 19:00. Оказа се, че предното колело не се върти - хъбове Не са включени, holodnyuschey вода до кръста му, подемник не. Опитахме всичко. Били само, че се завъртя по течението. В 23:00, всички опити да се хвърлят в количка от водата, удавен и започна да се надяваме, че утре започва. Запали огън, започна да се затопли и да изсъхне. Самият Barn реши да не излизам от колата. Въпреки, че той е много любители на водата, той трябваше да се направи от колата по ръцете му и почти до кръста му във вода.
От зори до обяд на следващия ден ние се опитахме да изтегли колата сам по себе си. Две дървета вързани заедно тънък въже през отвора, единия край на голяма расте дърво, а другият към въжето, закрепени към машината. Открихме голяма Дрин вмъква в въжето и започна да се обърне. Беше много трудно, но колата бавно се приближи до брега. Това е по-малко от един метър и кабелна счупи. Всичко. Всичко свърши коефициентите. Сама по себе си, не можем да се справим. Дори счупи кабел, ние се отказа три пъти. Благословението пътувахме някъде само на 2 километра.
Коли на пътя, хванахме доста бързо (15 минути) - КАМАЗ езда към Terney. Той е нещо от нас и извади. След престояване една нощ поток някъде по праговете са отнася за присъствието на вода в машината, razdatke на мостове двигателя. Проверих Машината - всичко беше нормално, двигателя, също като всички правила, а след това можете да отидете. Вътре, въпреки всичко беше мокро. Карахме 10 км. не бърза - чекна отново, а след това след 100 - всички правила. Той остава дълъг път у дома. Оставянето в три часа следобед, ние пристигнахме в града в 5 часа сутринта и 8 до заетост.
Разбира се, в razdatke и мостове е много вода, въпреки получени вентилационните отвори. Но машината беше доволен (след като той ме разочарова, но това е друга история) - са оцелели.

Цена на емисията: 11 000 ₽ Пробег: 1600 km

Само регистрирани потребители могат да участват в дискусии могат.