Шамбери във Франция

Екскурзия до Шамбери във Франция, ние получихме общо непланирано и спонтанно. Първоначално смятахме, че тръгват на турне в края на седмицата в Екс-ле-Бен - курорт град по същия френски, но не са намерили подходящ хотел, като пътувате с деца и книгата започва в навечерието на пътуване.

Най-близкият град, където открихме хотела се оказа просто Шамбери. Тъй като ние трябваше да прекарат там събота вечерта и през нощта, реших да прочетете за Шамбери във Франция и неговите забележителности.

Преглед на замъка на Шамбери 🔍 Вижте по-голяма снимка

Атракции Chambery във Франция, знаят в чужбина

Оказа се, че това е един от главните градове на френския департамент Савоя, човекът, където е и Анеси. където посетихме малко по-рано. През цялата си история, Шамбери успя да се не само част от Франция и Италия. Както тя преминава през трасето на известния френски велосипед състезанието Тур дьо Франс. И на няколко километра е малък френски летище Шамбери. Така че, ако имате няколко часа от свободното си време, преди да отлети от летище Шамбери или през него пристигна във Франция, не забравяйте да погледнете в този град. В общи линии, така че е съвсем неочаквано, бяхме в един много хубав френски град, заобиколен от Алпите и дори му беше "почти Michelin" ресторант Le Saint REAL - така че нашите деца за пръв път в ресторанта на това ниво, а дори и да се държат правилно начин 🙂 вярно това, което казват за Шамбери - храна (особено месо) и вино тук е наистина невероятно!

Вечеря 🔍 Вижте по-голяма снимка

И в събота сутринта в Шамбери, можете да получите на пазара на земеделските производители с огромен избор на сирене, плодове и зеленчуци, месо и вино. Но не можеше да види, тъй като пристигна в Шамбери след обяд. Пътувахме с влак. От Женева до Шамбери отида малко повече от един час (което трябва да гледате график, понякога се дължи на неуспешно връзки пътуването може да продължи в продължение на 3 часа). Цена на билета - 22 франка за възрастни и 11 за деца (до 4 години безплатно). Ние също така заплаща 20 франка за всички някои международни ястия, докато влакът пътува извън Швейцария, а нашият 50% отстъпка от цената на международни влакове не е валидно, тъй като се оказа.

Съдебната палата 🔍 Вижте по-голяма снимка

Атракции Chambery във Франция, знаят в чужбина

Шамбери Градът е много малък и компактен - всичко стария център на основните забележителности е напълно възможно да се получи около един час и половина. Хотелът е разположен хотел Cinq минути в 5-7 от железопътната гара, тоест, почти в центъра на Шамбери. При резервация онлайн, ние посочи стаята Quad Заетост, но ние по някакъв начин бяха дадени две преходни стаи със свързваща врата между тях. След като платил 180 евро за две стаи, получаваме, ние надплатили около 30 евро, но децата спят в отделна стая. Хотелът е хубаво, със свеж ремонт, стандартната закуска и дори басейн. Въпреки това, водата в басейна не е много топло, че аз абсолютно не ми хареса и аз дори не къпят там след термални бани в Андора и СПА в Шарм.

Хотелски басейн 🔍 Вижте по-голяма снимка

В допълнение, няколко пъти на нощ товарни влакове, тракаха с железопътен транспорт, което е леко развалят общото впечатление от хотела. Но в останалата част на Шамбери бяхме приятно изненадани.

Църковният 🔍 Вижте по-голяма Снимка

Атракции Chambery във Франция, знаят в чужбина

Веднага след пристигането си използвахме туристически офис. да се направи карта и да попитам, какво е най-интересното. Във всеки случай, ние поискахме двете карти, за да не се загубят куфара остави в хотела и отиде да се запознае с Шамбери. По пътя те забравя, че и двете карти са забравени в стаята и вече, като със стари приятели, отидохме в туристически офис за трета 🙂 Точно както в Грюер. стигнахме до местния карнавал.

Всички честването вече е към своя край и ние открихме, общо взето, само празничното гирлянди по улиците и малки деца в модни костюми. Първо отидох да видя замъка на графовете Савой.

Стълбите за замъка 🔍 Вижте по-голяма снимка

Префектура 🔍 Вижте по-голяма снимка

Но, се качихме на страхотна звън на църковни камбани в замъка и просто си седеше запленена и слушаше.

Сред другите атракции на Шамбери във Франция на картата маркирани Катедралата Шамбери. Построен през 15-ти век, че голяма част впечатление на мен не се произвежда.

Катедралата на Шамбери 🔍 Вижте по-голяма снимка

Вътре в катедралата 🔍 Вижте по-голяма снимка

Но наистина много забележителна Шамбери може да се счита фонтана с слонове в естествена големина, построени в чест на граф и на генерала, който е роден и починал в Шамбери, но които са намерили своята слава в Индия и завещава голяма част от богатството си на града.

Фонтан с слонове 🔍 Вижте по-голяма снимка

Слоновете 🔍 Вижте по-голяма снимка

Хареса ми и района в близост до Хотел де Вил - City Hall (по някаква причина там правителствени агенции, наречени хотел - Хотел де полиция, например, видяхме).

Площ в Шамбери 🔍 Вижте по-голяма снимка

Атракции Chambery във Франция, знаят в чужбина

Е, и най-фотогенична улица Шамбери във Франция - е пешеходна Place Saint Leger. Чудесна комбинация от планини, дървета, павета, уютни ресторанти, магазини и красиви къщи.

Поставете Saint Leger 🔍 Вижте по-голяма снимка

Фонтан 🔍 Вижте по-голяма снимка
Атракции Chambery във Франция, знаят в чужбина

Между другото, в Шамбери във Франция, известният философ Жан-Жак Русо е написал декларация за правата на човека. Къщата му е малко по-далеч от центъра, така че ние не се удари. Като цяло, в Шамбери, можете да наемете кола и да отидете в планината или на обиколка вино - около града много лозя. За начинаещи ентусиасти, има и велосипеди под наем и добри колоездачни маршрути.

Градът на Шамбери, ми хареса толкова много, че в неделя сутринта ние отново бързо мина през него да улови забележителностите на слънцето - с времето имахме късмет. И след това отидохме на гарата, за да посвети цял ден неделя града Екс-ле-Бен.

Сходни публикации:

Отново от Женева до Анеси
Екскурзия в Париж на Руски
Лавандула полета Прованс
Венеция Карнавал в Анеси

Благодарим Ви, че Олга, е запознат с такива интересни места във Франция. Винаги е интересно да се получи информация от първа ръка, най-вече туристите, посещаващи Франция да пиша за същото, за Шамбери никога не бях чувал, обаче, само по себе си Франция, знам много малко, само добре известни факти и забележителности.
Видях много различни фонтани в Европа, най-запомнящите в Будапеща с ловна сцена. Фонтан с слонове зашеметяващ, много впечатляващо!

Олга ★ Автор

Таня, моля 🙂 Във Франция, която е много по-малки градове, надявам се, че ще имаме възможност да видим много повече. Туристите в действителност, в общи линии, отидете на популяризирани маршрути, искам първо да видя легендата - същата Париж 🙂 докато ски във Франция са чували за Шамбери, тогава всички планини и пътната благо.

Е, френските ски курорти все още скъпи) за украинците)), могат да бъдат за руските спортисти ще си го позволят, изчакаме и да видим!))))