Изберете на картата Hotel в Италия за дати

Априлският независим пътуване до Сицилия

и да започне след евтин полет до Италия по-рано - това е, в момента! Или се абонирате и да получавате оферти по избрани маршрути до пощенския клон.

Билетите са на фирмата Airberlin трансплантация Москва-Берлин-Катания (прехвърляне на 2 часа), обратно - Катания Дюселдорф-Москва (трансплантация 06:00).

Подобен вариант избрахме точно, 04:00 ходи в Дюселдорф, както добре знаем.

обиколката ни програма:

Трансфер до Сиракуза от Катания с автобус

При пристигането си на Катания в междуградски автобус Interbus се преместихме в Сиракуза (италиански Сиракуза се каже, на руски - Syracuse). И за да направите това веднага, щом излезе от зоната на пристигане на летището, трябва да отидете в дясно (за да отидете на всички), след 100 метра, автобусна спирка павилиони са разположени тук, където можете да си купите билети за автобуси.

Нашият щанд имаше голяма табела Interbus. Билетите струват 5.70 евро. Пътуването 1 час 15 минути при комфортен автобус до автобуса Сиракуза. Той се намира в непосредствена близост до / ЖП гара - Сиракуза Centrale. Такси за 11 евро дойдоха да ни апартамент със собственика отписа предварително за часа на пристигането си. Те сте резервирали чрез Резервация, до 4 дни за двама души платени 312 евро данък град.

Апартаменти в Сиракуза

Добър просторен Kyanos Residence (40 м) на 1 етаж с отделен вход, кухня, баня и спалня. В кухня с всичко необходимо за приготвяне на храна, и има последователна описание. В кухнята и спалнята са с климатик. Резервацията се посочва, че има кафе машина, всъщност - не.

Апартаментът се намира в добро и тихо място, е по-скоро като кът за спане. От апартамента на / ЖП гара жп Сиракуза Centrale 1 км, до остров Ортиджа - на 10 минути пеша. До 4 дни никога не е било почистване, кърпи и спално бельо, като нищо не е посочено в условията на резервацията. Изнасянето на себе си боклука. В допълнение, има силна влага в апартамента, когато измиване бельо необходимо това се суши до 2 дни. Домакинята в непосредствена близост до други апартаменти, ще го имаме по такава №7, на входа на територията. Wifi работи лошо и бавно. Водата в дренажната вана много душа отива лошо, добре се представи системата е запушена. Ние получихме карта на града и обясни всичко в детайли и демонстрира, включително кафенета, ресторанти, пазари, магазини и атракции.

Ходене в Сиракуза

Вървяхме навсякъде пеша: в Сиракуза, на Ортиджа, археологическия парк (вход 10 евро за една, тя е отворена всеки ден от 9 до 18 ч с изключение на понеделник) при парка е била посетена от евтина и приятна кафене «Paradiso».

Ортиджа остров (или Ortygia) - това е историческата част на Сиракуза, където посетихме Театро ди Аполон, на Corco Matteoti или чрез Кавур отиде до Пиаца Arhimeda, където в центъра на фонтан Arethusa - ловецът. Освен това, величествената катедрала площад - Piazza катедралата Дуомо, Киеза Пей Лусия алла Badia, пролет Arethusa. И в крайна сметка Castle маниак. Пазаруване е извършена в магазините и на Ортиджа чрез Gelone, което води до археологическия парк.

Екскурзия до Ното

Преди Ното ходихме на регионалното влака (едно ремарке) от жп / жп гара Сиракуза Centrale за 6,90 евро един двупосочен билет, а да се закупи билет обратно веднага, тъй като станцията Ното не разполага с пари в брой. Пътувах с влак в 10.10 часа, карам около 1 час. В Ното, тръгна всичко: долната и горната Ното, посети прекрасно кафе "Ла Terassa" в центъра на града срещу катедралата, където за пръв път се опитах aranchato (много необичайно, вкусно и удовлетворяващо) и десерт kontsolli.

Трансфер до Палермо от Сиракуза с автобус

Пътуването не е уморително, а напротив атрактивния като килими около цветни полета (жълто, лилаво, виолетово), бунт на цъфтящи храсти, макове и топлото слънце. И все пак - на стадо агне с овчари. Ако крайбрежната част на острова - един цитрусови насаждения, а след това всичко останало - хълмист селскостопанска област. С една дума, мир и изненадващо топли снимки сицилианската провинция.

Пристигнахме на автогарата на Палермо. Той се намира в непосредствена близост до / ЖП гара - Палермо Centrale. Апартаменти резервирани чрез Резервация, до 1 ден в продължение на две платени 62 евро за данъка на града. От жп гарата и автогарата да отиде в апартамента точно 10 минути пеша, а ако автобусът е на 5 минути.

Такситата в Палермо

Но при пристигането си в Палермо, ние все още не знаем, и решава да отиде с такси. Веднага след като стигнахме до паркинга (който стоеше такси 3), ние открихме, че между таксиметрови шофьори са основен разрушаване, а третият от тях предпазливо гледа. попитах аз, който е свободен, а един от тях дойде при нас, взе куфарите и започна да превозва, като същевременно продължава да се закълне. Аз ни постави в задната седалка и отиде да продължи тяхното разпадане. Това беше много емоционален!

Седнахме в продължение на 5 минути, и те подреди нещата. Тогава не можех да го понасям, имам от таксито и каза на висок глас: «синьор! Basta! ». Само на 5 минути по-късно таксиметров шофьор се обърна към нас и почнаха да носят куфарите обратно на таксито. Сега, вторият от тях вдигна куфарите и започна да ги слагат в таксито си и да показва, че ние го трансплантират. Въпреки това, той все още продължава да се спори с първия таксиметровия шофьор. Ние послушно се качва, и най-накрая отиде. През целия път до шофьора на таксито не можеше да се успокои, емоционално и силно възмутен, той ни каза, че той е "бомбардиран", който не иска да се формализира законно своя бизнес и да плащат данъци. Ако разбирам правилно, че с всяко пътуване таксиметровия шофьор плаща държавната такса от 5 евро. И за такси, за да ни отнеме 20 евро!

Проучване екскурзия до Палермо и пътуването до Монреал

Честно казано, в Палермо пристигнахме на интелигентност, за да знам какво е друга част на острова, така че отидох в съответствие с карти на града, всички атракции, включително и пазари, на улицата на Рим, а след това продължи Indepedenza район, където от лявата страна е спирка там павилион купил билет за връщане до Монреал, 40 минути в очакване на автобус номер 389 и си отиват в желаната посока.

С автобус до граничния град Палермо и всичко се приземи, ще отиде напред пеша за около 5 минути и чакаше малък автобус, тъй като ние обясни на местната - Blue Pullman. Той дойде след 10 минути и взе всичко в една листа (валидна за 90 минути) в предградие на Монреал (намира се в планината 10 минути отидоха на малък серпентина). Има погледна Монреал катедрала, се изкачи на камбанарията в продължение на 2 евро на билет, посети няколко двора на бенедиктински манастир в продължение на 6 евро на билет, отиде до платформата за наблюдение, където пред нас беше всичко Палермо в целия си блясък, а Pullman се завръщат в последната спирка в Палермо където автобус номер 309 се върнал към област Indepedenza.

На този ден, ние посетихме един необичаен ресторант, където те се запознаха с интересен италиански, А сервитьор години 30. Той се опитваше да говори с нас на руски и го е направил с голямо удоволствие. Той каза, че има една мечта - да отиде в Русия, че той е фен на Владимир Путин, много се възхищавал. Веднага на моя iPhone ни показа фен-клубове на нашия президент по целия свят.

Трансфер до Катания

Хотели в Катания

Пристигнахме на автогарата на Катания. Той се намира в непосредствена близост до / ЖП гара - Катания Centrale. Хотел резервират чрез Резервация, 3 дни за двама души платени 264 евро данък град. Той е на 5 минути пеша от жп-/ жп гара.

Хотел «Villa Romeo 3 *" в Катания. Хареса ми всичко. Бих искала да отбележа любезен персонал. Много високо качество ежедневно почистване, кърпи и спално бельо. Номер съответства на описанието на резервацията. Живеехме в една №118 на 2-ри етаж, в стаята даде допълнителни излаз на обща тераса, където имаше маси, столове, пейки и цъфтящи море и пълзящи цветя, малки храсти. На разположение вече писах: в близост до жп гарата, автогарата. За градски забележителности, които се намират в района на Виа Етна, отидете на 10-15 минути.

Разходка на Катания

Вървяхме от хотела до улицата Етна, посетили района и Театро Масимо Белини, премина през всички улици Етна забележителности в съответствие с карти на града. Между другото, в непосредствена близост до алеята от лявата страна на Дуомо (когато са изправени пред катедралата) е най-информационен център, който предоставя безплатно наръчник за Катания на руски. Според Aetna улица направен малко пазаруване.

Trattoria-пицария в Катания

Екскурзия до Таормина, Кастелмола (Кастелмола)

Автобусната спирка се намира в близост. За тези, които искат такси - 10 евро. Билет в автобуса не е, но всички ни постави в автобус и шофьорът обяви, че ще закупи билети на последната спирка, където отидохме. Според Таормина вървяхме според картата на града, впечатлен, затича успоредно на магазините, но най-вече впечатлени от Театро Греко - гръцки театър (допускане на 8 евро на билет), където такива прекрасни гледки към театъра, Таормина и крайбрежните селища Джардини Наксос и Letolyanne.

След това вземете такси за 15 евро достигнаха Кастелмола. Там можете да отидете с автобус от крайната точка на Таормина, но да чакат в продължение на 45 минути не искаха. Селото е толкова малка! Е, това е трябва да се види дестинация - посещение на световно известния бар Turrisi. Селото се намира на хълм над град Таормина, на надморска височина от 550 метра. На този ден е имало силен вятър, ние бяхме замразяване, така че чакаме автобуса обратно не го направи, взе такси за 25 евро възвръщаемост на Ш / Д станция на Таормина-Джардини.

Екскурзия до Месина

Ние не очакваме много от града, но честно казано, той направи трайно впечатление му. Пешеходна зона, тази впечатляваща и монументална Дуомо, самият площад и извънредно кампанията с астрологически часовник, фонтани, църквата на Annunziata. Добри гледки от съгледвачи на Santuario Parrocchia S.Maria Ди Montalto Кристо Re и на континента на Италия (върха на ботуша си) през Месинския пролив. Не съжалявам за пътуването, въпреки че докладите пътници, които не са много благоприятни Месина.

Полет от Катания до Москва

Реших да купя нов билет на Alitalia от Катания до Дюселдорф (две билети струват нас 330 евро), като втори sigment полет от Дюселдорф до Домодедово е график за Дюселдорф (ние го тествали в интернет).

Получавате от нас за безплатен бонус до 2500 рубли за поставяне в отделни апартаменти на Airbnb услуга. Такава договореност може да бъде много по-икономичен. Регистрирайте се и започнете приключението!

всичко е много добре описано, ясно обмислена и добре подготвен пътуване. То може да бъде, че това е защо аз не осъзнавах сте харесали на пътуването? Това, което е особено харесва и кое не е? Хотел не означава, да ги всичко е ясно.