• Пестене на енергия и ефективност
  • туризъм

В Европа с кола. Част 1: Москва - Domachevo - Краков

Паркинг място е намерен около Aerotel, на един километър от изхода на Домодедово.
Беше тъмно, но Лена безопасно срещнали майка й е дошъл, за да ги очаквате куфар Яков без проблеми.

Около 23:00 бяхме у дома. Работил. Опреснено. И след около час на нощта удари по пътя - в Краков.

От MKAD ляво на магистрала М1. област Одинцово поради ремонт трябваше да отиде бавно и на някои места - змия, защото алеите тук и там блокирани с градивни елементи, а след това устия, а след това се разминават.

Какви са единствените възможности не са били разглеждани - и призовават за Смоленск. Но къде е там, за да си купите камерата към 5 или 6 сутринта?
Мислех, че да се обадя в Минск - но това е допълнителна кука и загубеното време.
Решихме да отидем толкова дълго време, и в Краков, трябва да се справят с проблема.

Когато стигнаха до границата с Беларус, тя е почти напълно дневна светлина.
В действителност, на границата като такъв вече не съществува. Има информационни табла, поздрав. Има кабини за плащане за ползване на магистрали. А митници, гранични служители, без паспортен контрол. Както и в Европейския съюз!

Приближава офиса трафик, вече имаме подготвени пари, за да плати за пътуване на беларуски магистралата.
Но ни липсваше толкова свободен. С руски и други леки автомобили чуждост не вземат пари - увеличаване на туристическа атракция.

Беларус, М-1, в близост до границата с Русия, в района на Буда:

Час и половина след преминаване на границата направи малък лагер - паркиран в близост до автобусна спирка "Novosady". Според картата, това е някъде между Beaver и Борисов.
Пиеха кафе от бутилка термос, да се хранят един сандвич, проверка на маслото в колата.
пътна карта на М-1 в Беларус, близо до спирка "Novosady":

Някъде в близост до спирка и направи голям камион паркинг - това е грижовните беларусите са поставени качествени тоалетни и да ги пазят чисти.

Като цяло в Беларус път е отличен! Две групи с широк сепаратор, добра видимост, остри завои не.
На по-голямата част на магистралата - ограничаването на 120 km / h за леки автомобили. Но е важно да се следват знаците!
На първо място, на магистралата започва точно след големия кръстовище в Орша, който е на около 50 км от границата с Русия.
Второ, някои участъци на магистралите имат ограничение от 100 км / ч.
На трето място, там са местните граници, за които трябва да се следват. За съжаление, знаците са само от дясната страна на пътя, и ако отидете в лявата лента, и от дясно, например, един камион пътува, знакът лесно и мис.
Елена, като навигатор, се бореше да следвате информацията за пътен знак, но понякога сънувам все пак спечели и съзнанието е изключен.
А местните КАТ нарушения bdyat стриктно.

Някъде преди Брест запълни пълен резервоар с газ - в ЕС, тъй като е скъпо!
Това се дължи на Брест:

Отне около седем часа след преминаване на границата с Беларус, а около 12, за да излезете от къщата.
Прочетете предварително на интернет, ние решихме да пресекат границата с Полша в Брест, както и на новия контролно-пропускателен пункт в село Domachevo наблизо. Изглежда, че трябва да има по-малко хора.
Но как да влезеш в тази Domachevo - Известно е само приблизително. Navigator път назад не знае.
Кръстосан през целия град, стигнахме почти до проверка точка Брест на - Тереспол. В отчаянието си, те решиха да стоят в линия там.
И изведнъж! Видяхме указател: "Damachava напусна"!
За някои от нас би могъл да разбера какво Damachava - това е Domachevo беларуски. И ние отидохме на ляво, на P17 на магистрала, а след това P94.

Пътят Брест - Domachevo тих, празен.
Опашката на граничен пункт е максимум пет машини. Те го защитава доста бързо.
Документи заби в сепарето на митничар-жената инспектират нашата кола, зададен къде отиваме.
Аз отговорих, че сега тук да отидем директно на Краков, а след това - в Париж (визи, тогава имаме французите).
Освен шоу попита нищо - не са чували или куфари.
Целият процес отне час и половина, което е доста добър резултат за границата.

Първите километра на полските земи след CPR Domachevo - Slawatycze - това е основно приятно поле и гори.
Асфалт - мястото на старата, а на някои места - съвсем ново:

Една от първите истински градове - Радзин Подляски.
Тук той е на хоризонта, се вижда камбанарията на църквата на Podljassk мъченици:

Начинът, по който ние ще Краков - Това европейско селище. Тя преминава през много села.
Ограничението на скоростта в село - 50 км / ч, извън града - 90 km / h. Магистрали на нашия маршрут там.

В полското село Stoczek-Kotska (Stoczek Kocki):

Тук направихме кратък престой да се поразтъпчат, излитане палтата и якетата - началото на лятното слънце да се пекат веднага!
Ето кой може да каже, че това не е Kamarchaga?
Standard централно европейско растителност може да се каже.
И да се спре на ламарина - не казвай.
И увисване локва на тротоара - ще покаже.
И боклука на поляната - не казвай.
Само идеално гладка асфалт шепот: "Това Pooolshaa".

Ahead отново дъжд:
Highway 48, Полша (Tomaszów Мазовецки - Kock), преди да включите "спортна стрелба в Бърчууд" (Strzelnica sportowa w Brzozowej):

Няма абсолютно никаква сигурност, но изглежда, че ни липсва един от ъглите на по-късия път и да направи обход на 10-20 км.

Ние отиде по-далеч - на няколко километра се преодолеят почти на магистрала - 2 платна във всяка посока, с разделител.
Това се случи в района на град Скаржиско-Каменна. И за кратко време.

Ahead - село Водислав, Swietokrzyskie (Водислав, Wojewodztwo Swietokrzyskie):

Европейската маршрут Е77, Полската национална път 7. На входа на село Ksiaz Wielki (Ksiaz Wielki):

В самото село Ksiaz Wielki:

По мое мнение, доста необичаен архитектура: строга минималистичен сграда от сив камък и тъмно дърво самостоятелна камбанария.
Този тип църкви ни срещна на пътя в района повече от веднъж - явно това е някаква местна тенденция.

Близо до селото STRZEŻÓW Drugi (Strzezow Drugi), община Мехов:

В съседното село - Widom (Widoma), Ivanovice община:

За да Краков на около 20 км, а градът няма признаци!
Не комини непушачи и охладителни кули или небостъргачи на хоризонта, само селото, но селото.
Пътят от Москва до Краков, без междинно кацане изглежда безкраен

За пореден път, това беше, че сме пропуснали кратко завой в нашия апартамент хотел, който беше декориран в центъра на града, в еврейския квартал Kazimierz.
Заради тази грешка, карахме почти целия център около местния "кольцо".
Видях много стари къщи, много добре поддържан, има примери за съветската монументална архитектура.
Тук е една от пресечките: платно Юлиуш Словацки (в близост до къщата №20) и улицата Lobzowska:

Като обрат на най-краткия път към нашата улица ни липсва - трябваше да карам един малък полукръг, погледнете към отсрещния бряг на Висла, а след това се върнете от другата страна на Стария град.
Ние стигнахме до хотела малко по-късно, но не погледна към замъка Вавел над реката по залез слънце.
Видяхме зеления склон на хълма и крайбрежната под него - популярна дестинация за почивка в krakovchan. Има и ходи, и просто да седнете на тревата, наслаждавайки се на слънцето и в началото на лятото.

Когато достигна Miodowa Стрийт (мед? Miodowa?), Където бяхме резервирали апартамент, беше вече тъмно.
Време - до 10 часа местно време.
Пътувахме с две тримесечия в търсенето на паркинг и го намерили - точно пред синагогата.
Докато Яков и майка му извади чантите багаж, Lena отиде до машината за паркиране, за да си купя билет за паркиране. Но някак си не се получи.
Елена успя да се разстрои - машината избухва, която сега е да се намери друг! Но изведнъж той обърна внимание на надписа върху него.
По приликата между руски и полски език е достатъчно да се направи, че уикенд паркинг тук - безплатно!
Ние пристигнахме в събота вечер и ще се остави в следобедните часове в неделя.
Така че, да плаща за паркиране, ние не трябва!

С куфара отидохме на мястото, където, според картата, е трябвало да бъде един хотел.
Това е стара четири-етажна сграда с един стар-стар веранда, масивни високи дървени врати, които са заключени.
Стояхме пред вратите и си помислих, някои от призивите да се обадите.
И докато тази мисъл - се появи на вратата на една млада двойка чужденци учтиво ни поздравиха, попита дали ние ще тъй като те са в Honey Hostel. Но този хостел е в същата входа, тъй като нашата апартаментен хотел, но на друг етаж.
Ние казахме - Не, ние Емоциите Apartotel.
Чифт междувременно позвъни на своя хотел, а вратите се отвориха.

Ние влачат куфарите до третия етаж - там са ни резервирана онлайн апартамент.
Стълби след това - тесен. Таван - висок. Всички автентични.

Обратно в Москва, Елена контакт по електронна поща на лицето за връзка, посочено в резервацията за Апартхотел емоции.
Млад мъж обясни, че късно пристигане - не е проблем. Ти казваш, как така - обади ми се. И аз ще ти помогна.

Тук пристигна и Елена дойде да го наричат ​​с lesnichnuyu клетки. Ние сме тук, казва той.
Той промърморва нещо за една врата някъде, а след това за ключа, а след това около вратата отново.
Английски с полски акцент. Е, Елена все още е на горния междинен продукт.
Най-накрая успя да се разбере, че е необходимо да се излезе на балкон от стълбището.
След още няколко въпроса и повторения - в състояние да разберат къде най-важното е оставил особено за нас.
Е, когато е намерен ключът, да излезе от залата в апартамента на апартаментен хотел - това беше лесно.

Отидохме и се огледа - на наше разположение до утре сутринта студио: вход към входа на мивката, кухня, спалня с три легла.

Доста прилично за двете звезди. Прозорците са големи, а спалнята има зидана камина!

кухня Най - чайника, чай, кафе, газова печка.

Гледката от един прозорец (в кухнята, антре) - тесен, трапецовидна, почти триъгълен двор-добре е много несъвършена. От друг прозорец - обгорен - на улицата Miodowa, също така е доста тесен.