Uvildy, активен в Урал

Uvildy - един от най-красивите езера в Челябинска област. любимо място за отдих на жителите на Челябинск и прилежащите площи. Повечето от бреговата линия намотка е покрита с гори. На езерото има много острови. Площта на езерото 7111хектара, средната дълбочина 14 метра, максимално 39 метра. На езерото много пясъчни плажове, но места за дива почивка там е малко, защото на брега намира много туристически съоръжения.

Как да стигнем до там:

Тръгваме на град Челябинск магистрала, на около 80 км се обръщат към Касли. Минете Касли и Kyshtym завой при знака на Kuznetsky, на няколко километра е много ляво се обръща към хижите са на брега на езерото.

Координати: 55.520857 60.508575

Преглед на мястото - Uvildy

"Rainbow" на Uvildy две. И може би повече. Този, в непосредствена близост до Uvildy на санаториум - отлична база. Евтини ако в летни къщи, и може да бъде по-скъпо в къщичките. Аз не знам за риболов, добро обслужване, в смисъл, че добре поддържан район и след 11 минути музика не е позволено просто да включите в колите си. Тогава някой пише: "че ще си почине и да не спи." За мен, почивка в природата става, когато слушате природата на птици, езеро, гора, не крещи музика. Този семеен база, има много семейства с деца, не забравяйте. Ако се отпуснете, след това тази база като него, ако "kuralesit", тя може да бъде в различна дъга и дали друг база. Там катамаран и лодки под наем, три вида сауни (руски, финландски, и плаващи в езерото). Властта е на ред, но обикновено се пекат, това е една лятна кухня и всеки дом свободен барбекю. Минимален набор от ястия и хладилник в къщите там. Всички продукти могат да бъдат закупени в p.Uvildy (следващо). Ще има въпроси пишат.

Искам да отида сам човек
и дори нямам представа колко пари са ми нужни, за да се вземат дори минималната ден 3
Можете да кажете, колко?
Ние искаме да живеем в къщата

Grazhdene туристи. Питам ви искрено да не се оставя боклук. И zasrali цялото езеро. Тези диваци идват и оставят след себе си планини от боклук, и на местно и след това за своя сметка имат всички почисти. подготвяме за летния сезон всички чиста линия премахнете от дъното на karyagi. И ти дойде и zaserat всички. И ти дойде и всичко е добре отново през следващата година. Ubiditelnaya моля почисти след себе си (т.е. отнема боклука в града, но не се хвърлят в храстите на 20 метра в от езерото. Тъй като много се направи.) Сега, ако местните няма да бъде чиста, така че не се превърне във втората година идват тук, така че тъй като това ще бъде голям локва помията.

Точно така, много ви подкрепят! Себе си, когато на почивка и не само отнема боклука си и предишната мотика.

и отиде в езерото. Uvildy се основават на "Red Stone". Което, както е установено, за картата на сайта им в живота не може да каже къде да отида - няма индекс. По пътя след Kyshtym е отклонение - вероятно 30 km. В резултат на това само в Karabash ни обясни как да се обадите на тази база.
По принцип не е лоша база, взехме една стая за 1800 на вечер (стая само 2 легло мрежи и телевизор с нощно шкафче), за такива апартаменти е твърде умен цена. Тоалетна и душ на същия етаж има - почистват всеки ден и не е замърсена, както това се случи, има топла вода (вече добре). Езерото наблизо. Но тъй като за услугата въз основа на това, че е пълен с мухи. Пристигнахме в 20.00 по време на хранене има някои, се оказа, че има ХЛАДИЛНИК още няма, NO KETTLE дори вряща вода се излива никъде, трапезария не работи, а в ресторанта не е храната. В допълнение към всичко останало, само за парите си. Дакел 150R. ALL. Подобно на разходка с лодка или katamoranah - те ни изпрати да плащат, докато те са ходили демонтирани. Ние дойде и друг час в очакване. Пълен Kick. в жегата. В вечер, ние решихме да се изпържи месото (има Chargrill площ), защото на г-н база не беше въглища. И купуват през следващите 10 км от не къде.
Така че някак си "почивка", но вече не ходя със сигурност. Накрая ни предложиха друг интересен факт: заминаването имахме 12.00 в деня, но ние искахме да отидем по-късно, така че ние поканени на администратора да седи на плажа. Аз съм шокиран от тази услуга.

ние също така тази база не е много ponravilas.za парите, които може и poprilichnee.nomer е наистина добра, но не и плаж. не пясък, и да влезе в езерото от bylo.Pitanie не е нормално, но ние отидохме на кафе извън територията.

Uvildos - много прекрасно място. За сметка на ред и комфорт малко мина, но все пак можете да се отпуснете. Със съпруга си срещнал там))) преди три години вече е традиция! Почивка на едно и също място, за проверка на дъгата е лека, не комари)) красота. Само голям бих казал бряг младежта, naikachestvenneyshaya музика и глас (добре, най-малко, когато сме там))))))), тъй като предишният оратор, защото EAT се отпуснете. )))) Ние ще най-вероятно с 8-11.06. Всички приятен престой.
Послепис А кратък път през p.l.Gagarina в umat вързан, по-добре да мине през Kyshtym! Kroynyak на отклонение, но по-нататъшни km60.

Ние отпочинали на тази година е оборудван плаж, където отиваме за втора поредна година през уикенда до мечия ъгъла сега навлизат е 1000 рубли от машината, е имало ток кафене на място, както и всичко останало все още барбекю, хубав плаж и добро тълпа) стигнахме в дъжда, така че само плуват в първия ден, водата беше хладен, но те бяха екстремисти, които плуваха след дъжд и в такава вода, ако ядете с децата да не забравяме, че езерото е студено и времето трябва да бъде горещо

Здравейте Ние също така ще семейството Uvildy. Единственият проблем е, че с нашето куче. Не ми казвай, където можете да отседнете Uvildy. Грижа от понеделник до петък. Благодаря предварително. (И когато заплатената плажа - Галопиране страна на ъгъл Bear)

Напълно забравих за оценка на това място. Всичко лошо се забравя и остава добре за дълго време.

Отидохме в продължение на три дни, в две коли, диваци, с децата си. Водата не е да се каже, че е много топло, но не и студено, синът не се получи седеше посиняване)))))) спря почти в МГП разбира се не е там, ще е малко по-навътре в гората - на лист хартия върху хартията, но дори и това не развалят впечатлението за останалите, това е само времето малко късмет, това беше през нощта, така добре, много студено, така че за всеки случай, много топли дрехи, децата. И така, това е една чудесна почивка от суматохата на града)

Тук е млада компания, ще 4 момичета и 4 момчета са дошли да Uvildy рожден ден на 3-ти и все пак от всички места, какво е уютна и приятелска blagopaluchnoe най-красивата и изберете neoshibitsya бърз pzhzhlssstaaaaa.