След като прекара нощта в Fastov, ние сме отишли ​​по-далеч. Следващата ни цел е Бердичев в района на Житомир. Тук ние трябваше да продължи на деня и нощта, за да получите за да стигнем до, и там научихме, само за да бъдат нашите приятели, и щяхме да остане малко по-дълго от един ден, и се качи по скалите.

Бердичев До решихме, че ние ще се повозим, и да се опита, така че ще бъде безплатно. На пистата стоеше петдесет минути. Въпреки факта, че много хора се спре, те или не отиде там, или пък хвърли цената, която ние нямаше да плати. Но както винаги е имало добри хора, а по-скоро човек, те се оказа шофьор на камион

Той ни кара безплатно, също благодари за това, че ние трябва да му прави компания, дори и за кратко време

Като цяло, градът не е много голям, но красива и със своя собствена история. Той е бил в действителност столицата на евреите в Украйна. Имаше много от еврейски занаятчии, а след това погребан един от лидерите на Hasidism, и гробът му е място за поклонение за тях.

Отидохме в една от основните атракции на града, до църквата Св Барбара. Тя се намира на улица Либкнехт. Тя е построена по заповед на кралица Барбара през 1759 г. на мястото на древен храм. Тя е възстановена по-късно, и един от най-интересните факти е, че през 1850 г., има омъжва за френския писател Оноре дьо Балзак.

Срещу Украйна

Въпреки че към града и красивата, но и да каже много за това няма да е по-добре да дойде и да го види със собствените си очи, е, че за друго място, което всички ние наистина го радва.

Това Carmelite манастир. Той се намира в Катедралния площад на града. Особено красиво главната църква. Той започва да строи през 1717 г. и е завършен през 1756. Преди това имаше храм на Дева Мария от Бердичев, но по време на пожар през 1911 г. е бил силно повреден. Създадена е нова, която е осветена от папа Йоан Павел II.

инспекция град не ни отнеме твърде много време. Това беше шестнайсет часа, когато отидохме да се измъкне. Имахме късмет, нашите приятели, които са били там, отидоха там с кола, и когато ги нарича, те дойдоха и ни извади от Berdycheva.

В ДЕНЕС, щяхме да прекараме нощта и всичко, на следващия ден. Огледайте, което е интересно, и се изкачи.

Срещу Украйна

Преди да ходя никъде не отидохме дълго от Житомир е на около 20 км. Това място има и други забележителности в допълнение към скалите. При пристигането си, ние си поставихме за палатката, тя е около пет часа. Какво изненадан, защото това е един малък брой хора през уикендите. В крайна сметка, обикновено идват тук всички катерачи от Киев и Житомир, а дори и от други региони на Украйна. Ние бяхме в състояние да се измие и да се хранят добре, за първи път през този ден. След това, седем часа, като ходихме на забележителностите на селото.

Това е дворец на производителя на семейството Tereshchenko захар. Тя е построена през 19-ти век, и се счита за много красива, особено на кулата му даде прилика с замъка. Но, за съжаление, той вече е силно повредена, но не се гледа на това, можете да видите половина на двореца, и красивата си формоване по стените.

Инспекция взехме само на половин час, след като се върна в лагера. Вечерта беше забавно, лагерен огън, голяма компания, с китара, вино и нормална храна. На следващия ден беше, както и наситен raslablenym. Събуждайки около десет вечерта, отидохме да се изкачи. На този ден хората се увеличили значително и не е проблем да се намери за себе си някаква песен. Но ние имахме късмет.

Завесата на въжето, ние се изкачи по същия маршрут вечеря. След, отидохме отново купих в река Grouse, защото жегата беше много силна. Няколко пъти съм попитал другия да ме измъкне сам въжето си, и те ми дадоха никакъв проблем да го направя, като всички те са много добър и спокоен, въпреки големите Хаос хората. Ден е успех, nalazit вероятно преди всичко нашето пътуване. Poobdirali кожата на ръцете, мускулни оценка и останахме доволни от максимално от всичко, което беше.

Срещу Украйна

Вечерта беше подобен на предишния. Седнахме и говорихме всичко за нашата идея и колко трябва ли да обикалят. Всички те слушаше с голямо внимание. Една идея, одобрена всичко, а някои дори се каже за някои градове, както и че те могат да помогнат с настаняване, ако има такава необходимост. Така че ние седяхме, докато се стъмни, и си легнах рано, тъй като покачването е планирана за седем часа сутринта, което не съм бързал да опаковам и да преминете към следващата ни точка.

Те бяха Житомир и Коростен, за един или два дни, ние трябваше да ги посетите най-красивите места. Е, ние се да Berdychev и разбира се приятно впечатлен.