След като изслуша истории за отлични възможности за пазаруване в Полша. бе решено да се отиде да проучи най-близко до беларуския град Бялисток.

Шопинг тур в Бялисток - пазарът на кавалерията, Auchan Галерия Бяла, Tesco - ревюта, цени

При избора на метод: как да стигнете до Бялисток? - това е основният фактор - да не стоят в линия на границата. След като разгледа всички налични възможности, беше решено да се премине от Гродно да Бялисток на микробус, използвайки услугите, специализирани в този превозвач. И ние трябва да Гродно с кола. Алтернативно разгледана влака до Гродно (в едната посока на разходите като цяло колата е с 15 хиляди. Belobolgarskih рубли).

Шопинг тур в Бялисток

шопинг тур Route

• супермаркет TESCO (30 мин.);
  • Улица хетман Market. Конен (2 часа);
  • Galeria Бяла (хипермаркет Real, Media Markt - 2 часа);
  • Auchan (близо Leroy Merlyn - 2 часа).

Защо едно пътуване до супермаркет Tesco на е насрочено за 30 минути - аз, честно казано, не ми е ясно. Супермаркети и магазини за хранителни стоки, които посетихме, във всяка точка на планирания маршрут. Пристигнахме там в 7:00 сутринта. Обмяна на валута не работи в този момент. И тъй като в шопинг тур, аз бях за първи път на местната валута с мен, разбира се, че не е. Това беше за мен момент, изгубени в бъркотията.

Пазар в Бялисток

След супермаркета, отидохме в добре познатия пазар в Бялисток. Както разбрах по-късно, мнозина от тях идват в Бялисток е да посетите този пазар. Пристигнахме там някъде в 8 часа сутринта. Трябва да се каже, че в навечерието на Полша бяха прехвърлени към часовника и часовата разлика е 2 часа. Изглежда, че този момент не е била включена шопинг тур организаторите. В 8 часа сутринта, много пазари бяха затворени. Два часа по-hodilok нагоре и надолу в търсене на пазара. След това се събират в близост до микробуса и да отидете до следващия търговски център.

Atrium Бяла

В Galeria Бяла настъпили с течение на времето подложка. Преди откриването на магазина е още един час. Аз трябваше да се разхожда хипермаркет Реал на. Там е закупен няколко домакински химически продукти. С откриването на основните магазините излязохме с пълни торби и реши бързо да ги приведат в avtobusik. Но това не беше там! Шофьорът не е бил там! Кажи ми, виждаш истинската разходка с огромна чанта на рамото му на пазар за дрехи в този момент върху него - по един час? За мен, една малка крехка девойка, не е било под сила (((

Всички надежда беше в последния търговски център Auchan. И тя не се е оправдано! Auchan в много малко дрехи и магазини за обувки. Но там, както навсякъде другаде, има голям хипермаркет.

Тъй като основната цел на моето пазаруване - актуализация гардероб, бях разочарован. Половин час седях в чувство на неудовлетвореност на пейката, дъвчещи), след това реши да ходи в обратната строителни материали магазин "Leroy Merlin". Време беше малко - Можех да видя цветя, килими, лампи и завесите. Доволен от голям избор и разумни цени.

Време е да се сложи край. Малък обратно в avtobusik и ах, да, до границата! Е, това много сънливи. Веднага изключен, аз останах безразличен към три часа състояние на границата. в 20:00 бяхме в Гродно, а в 12 часа в Минск.

Впечатления от един шопинг тур в Бялисток

Обобщавайки, аз казвам моята цел, аз избрах очевидно по грешен начин за изпълнение.

Намирането 1: този път по-подходящ за тези, които ще купуват домакински химически продукти, домакински уреди и прибори за готвене може би.

Заключение 2: Преминаване на търговски места - това не е за пазаруване! В два часа, не е нужно време, за да се движите, особено за първи път.

Заключение 3: Това е пътят към по-закалени хора, които знаят предварително какво ще се получи.

За мен това е първият опит на шопинг тур. И аз вярвам, всеки опит е много ценно, дори и лоши)) Шопинг турове не са за мен - това е основното заключение))

Надявам се, че за някой, тази информация ще бъде от полза.

На цена от влак самата ми струва 210 000 (90 хиляди - на цената на превозвача от Гродно да Бялисток, 120 хиляди - в размер на гориво (моята половина, защото отидохме заедно).