01.18.13 Protopopoff Petr

Женева. Хотел Lido. Лозана. Анеси. Монтрьо. Шийон. намеква, че има нужда да прекарат няколко дни в Женева. Летяхме Air Suisse спасява. Самолет. страна на летището. в зоната на издаване някои багаж. По време на 10 минути с кола от жп гара на Женева и отидохме в града. непознат от официалния, бизнес и туристически Женева. Най-малкият град в света, където има. тук в Женева през нощта проблем да се намери магазин, само на гарата, че можете да си купите. ние го хареса, може би повече, отколкото в Женева. Прекрасни езеро, величествените Алпи обграждат езерото.

часа, е достатъчно. Е, нито един Женева ... там е и се огледай. с влак от Женева до Монтрьо, че ще ни струва 116 франка за двама. Но не е достатъчно за мен, само за да падне в Монтрьо. Женева летящ Украйна International Airlines (UIA) с промяна в Киев. Аз наистина не харесвам. След продажбата на билети UIA сменя няколко пъти до летището и полет време. В резултат на това по обратния път. Обратно самолет от Женева кацна в Киев. персонала на авиокомпаниите и летищата. Изглеждаше, че. Женева пристигна малко луд, тъй като, в съответствие с препоръките от форума, избран по време на регистрацията.

Специална оферта на сайта «SWISS» на самолетни билети до Женева. Ние не мисли дълго и реши, че. Планирана да aeroportuZhenevy късно вечерта. който е стоял влака до централната жп / гарата. в събота в Женева. влак. приложение на която е 2 минути. Скок в колата, нашият влак. И около един час по-късно пристигнахме в Монтрьо. Във влака на същото разстояние могат да бъдат преодолени. цялата Монтрьо и околните градове. обучават в продължение на 32 швейцарски франка до aeroportaZhenevy. Train.

Женева - Ден 1 (пристигане, на следващата сутрин взе една кола) .Montro - три дни (Vevey, Лозана, Co., Грюер, Фрибург, Murten, Цермат, Lavey-ле-Бен) .В Женева Warwick Hotel 4 *. безплатно пътуване в обществения транспорт и едно пътуване обратно към летището. За закуска, не hodili.Montro. Hotel Eden Palace АС Lac.4 *. града и 50% намаление в музея (Chillon ключалката, например) и влакове (например до Co.).

"Евтини" билети, с изключение на балтийските държави, са били в Женева. - 30 хиляди за две двупосочен билет. Но аз напусна този път тежко впечатление летище. начин. При приближаване Женева летят над езерото. обучават до жп гарата в Женева - просто. като единствената летището от -vokzal и досега. също даде ключовете и картите на безплатен транспорт в Женева. нашата стая е 107, аз бях разстроен, че. На сутринта отидохме на разходка в Женева. Закуска в хотела не е взела, някак си скъпо, при 29 франка. -Това колбаси, но нищо. Качихме се на влака и след половин час сме в Женева. Хвърлиха неща в стаята и отиде.

с "от Цюрих до Женева" - както добре. "Промоционална" скорост на датите на летища в тези градове, и не. 1 ден - пристигане в Женева. настаняване в хотел, обиколка на града. Ден 2 - разглеждане на забележителности и музеи в Женева. като ustakanilos - хотел в Женева бе избран. и в Цюрих и Берн имаше някакъв избор. - И в Женева, който сте избрали. някои въжени; преди да се качите на влака към подходящите кашони графики трябва да са годни.

Женева, ние не бяхме съвсем сами. Сестра е купил къща в околностите, както и на нас. намиране на точки борда. С една дума, една приказка, а не на летището. В заключение искам да кажа за себе си полети (KLM Той е разположен във френския град Sciez, което е на 20 км от Женева така че не съм съветник избор от модели на по отношение на хотели -... Женевската недвусмислени.) Могат да бъдат закупени на летището при напускане - отлично. това пътуване, многократно съм намерена информация, че в Женева и неговата област да не прави нищо. Няколко дни. На левия бряг на Женева. познаване си с Женевското ние решихме да започнем с историческите части. Времето това.

aeroportuZhenevy. Женева. Не е впечатлен: (Може би времето беше облачно Град като град, обичайната европейска 4. Golden Pass от Монтрьо за Zweisimmen ходи дотам и обратно ....

Сутрин се приземи в aeroportuZhenevy. Колата е наета в аванс, 10 дни, Europcar. Площад в 14:30 отидох панорамна мини влак от Лаво, както е изменен. Почивка отнема около 2 часа. Влакът минава през лозята, спрете по средата. Оставете колата си на паркинга жп гара в Монтрьо и се качва на влак -funikuler ще планините Roche. Това - не живописен туристически влак. и транспорт за жителите на планинските села или. Обратно в Монтрьо. крак отиде в замъка Шийон по булевард цвете.

Женева. Монтрьо и района около него. Постепенно образува маршрута Женева - 1 ден, Montreux и околното пространство. снеговалежи и летище Базел е zakryt.Oboshlos Женева отвори. Летял безопасно. Карти на Женева. избран домакините. Ние се споразумяха за закуска, туристическа (всички туристи в Женева. Франция и вечерните разходки в Женева. Asnieres. Двупосочен билет (влак плюс разходите кораб. Женева, аз вече видях в светлината на фенерите. В predrozhdestvennsky период на фестивала се провежда тук. Бяха дадени с отстъпка 30% до Монтрьо. Въпреки това, първо, че е необходимо да се разгледа в Женева през деня. това е.

Полети за маршрута Новосибирск -Sofiya - Женева местни превозвачи (ОПЛ) е била избрана. летище Женева. по мое мнение, това е доста удобно за пътниците в предоставянето на данни. Женева са били арестувани w / билети до Лозана и по-тесен. Аз бях във влак носейки ме на едно място. Люцерн, Шийон Castle, Женева - в последния ден, на път за летището. Ами Aubonne Outlet. спестят пари, но свързани с конкретен влак. За обиколка на региона, т.е.. Д. Монтрьо. в ръководството, това отнема около 3 часа. Много влакове отиват в Цюрих през Берн, която по принцип.

самолет и се разклати добре на пътя. Пристигане на летището в Цюрих, поразен от присъствието там. отида до летището w / станция, да намерите бързо, обаче, ние трябваше да чакаме 20 минути директен влак. време и платформа, от която от Баден обучава в различни посоки. И все пак - кога. Пътуването от летището до Баден, на 27 минути с влак. след това от гарата до хотела е все още около 3 минути нататък. Красота! Между другото, аз не разбирам защо местната влакът е абсолютно взрив, като нашата, не се разклаща. Schloss Laufen ч Райнфал (почти под замъка) влакът е половин час. Туристическият офис взе карта с маршрута.

Хотелът издадена карта за пътуване за автобуса и влака - в определен район (тя се разпределя (3000 над морското равнище) -.... Първо с влак, а след това с лифт (всичко на карта за пътуване с платформи, които са извън града автомобили и влакът транспортирани през конвой тунел автомобил. Много. Монтрьо. Женева. Поставени можем да кажем, на летището)) за около 5 минути, за да отидат пред него, а до центъра на Женева. сирене и кафе, чай. За пореден път преодоляха центъра на Женева. за пореден път се уверихме, че ние сме тук по някаква причина. ден. да напускат дома. В 6.00 бяхме взети до летището. Без такса въпрос - проста - да се произвеждат.

3. Прилагането на 7.11 на панорамната влака от Люцерн за Монтрьо. Нощувка в gostinitse.4. 8.11 Отпътуване за Женева. ден в града, за да се върне в Цюрих, за една нощ с приятели. Самолетът е наполовина празна. При пристигането си на летището, за да се срещнете с приятели, ние ги даде себе си куфар. незабравим. В следобедните часове, ние пристигнахме в Монтрьо. обиколи града, се установява в хотела. до замъка Шийон, а след това се качва на влак до Женева. Там прекарал дни езда. два пъти по-скъпо. И ние все още пътуват до летището и пристигнахме вечерта. Водопад себе си е нещо.