Но, уви, средният жител на града го имам в главата си, че на почивка в Европа, той също ще види града :)

И си спомням, в онези години, когато бях планира първата ми autotravel в AUTOFORUM бяха безкрайно "holivary" (портманто на Свещена война -. :) религиозна война) по темата за това как да се пътува по-добре - отидете в Европа на собствен ход, или лети там със самолет, тъй като вече е в сила, за да вземе колата под наем. Е, какво може да се каже - имат своите плюсове и ред, както и други опции. Но "мошеник" е винаги на първо склонни да вярват, да отиде на собствен ход и се запишете на самолетни билети. Спомням си как, една година преди тези събития, трябва да се работи с колега решава да отиде в Швейцария от своя дизелово Audi литовски "монтаж". И след това той бе изпратен сърцераздирателна смс - "момчета летяха помпа, изпращане на пари, но кой може да" :)

В крайна сметка той се върна от Швейцария с огромни дългове за ремонтите, но все пак на буксир, защото след помпата в "боклук" излетя на двигателя, както и германците трябваше да го поправим, така ясно и не можеше. Да, и влекач е трябвало да поръчате от Естония, това е по-евтино, отколкото някой да отиде в нас. Като цяло, след инцидента, той положи клетва никога да отиде своя курс и сега през цялото време летят със самолет :)

Но по това време е почти нов Mitsubishi Carisma - между другото, обърнете внимание на номера му - така че реших да отида на него. И все пак, когато не са приложени към самолета, да се чувстват по някакъв начин по-уверени и багаж с тях могат да вземат толкова, колкото е необходимо. Е, ако лети на самолет, ще не бъде в състояние да вземат със себе си, например, електрическа кана. )

Base Point Мюнхен бе избран за пътуването. Вземи го на собствен ход не беше толкова лесно - отидете на повече от 2000 км, което отнема два дни там и два дни назад. Да, тук със сигурност се разбере, че самолетът вероятно би било по-добре, но ...

... но това абсолютно неспортсменско;) защото истинският avtoputeshestvennika трябва поне веднъж да целия този път, на собствен ход :)

Така че ние отидохме от Нарва в Мюнхен, а след това обратно към (карта) -

С кола на Европа

Може да попитате, защо не чрез Чешката република? На което аз отговарям, че в тези години на Чешката република все още не е влязъл в Шенгенското пространство, а спътникът ми имаше българското гражданство. Представете си колко е било необходимо да се получат визи за транзитно преминаване, в допълнение към германската Шенген? Тук все още има чешки виза не е достатъчно.

Как да получа немски Шенген, тя е и една история. Аз трябваше да се направи вар маршрута германци изключително в Германия и го извади под хотели Accor мрежа. Кой, след получаване на виза, за малко да анулира всичко, добрите германците от Талин консулство не изискват никакви предплатена факс. Е, Bolgariyane, според мен, за да разберете какво имам предвид;)

Но Бъкингамския след това или не съществува, или дали той не е толкова известен, както е сега, така че всички хотели от страни извън Германия, трябваше да си поръчате по най-различни сайтове като Hostelworld, Tiscover или Venere.

Ден 1 и 2. Нарва - Мюнхен

Най-трудната част от пътя към Европа, а след това, че сега - е да се премине през Полша. Страната е голяма, а дори и днес това отнема потискане на светлата част на деня. Магистрали има, разбира се, да изградят, но не там, където ги искате;) Така например, от литовската граница до Варшава chetyrehpoloska, както аз го разбирам, дори и да не е планирано. Но дори и тогава част от пътя пътувахме на новопостроената магистрала А4, без никакви разходи - за да съберат пари след това все още не е успял да влезе.

И тогава граничната охрана немски в зелена жилетка и карирана шапка думи -Los, Лос ... -napominayuschimi нацистите в филми за войната;) е наредено да премине, и ние бяхме в Германия.

Какво неприятно изненадани в Германия - това е, което най-известните немски аутобани не са толкова гладки и идеално гладка, тъй като ние винаги е било казано. В действителност, това е betonka с шевове и лепенки, за които, обаче, е било разрешено да пътуват с неограничен скорост. Въпреки, че аз трябва да кажа, докато на магистралата е само две платна във всяка посока, там не е бил особено разпръснати - в продължение на много машини, дясната лента е заета от товарни автомобили, както и всички останали ида наляво. И когато трите ленти, също е опасно за шофиране - всички трескаво пренаредени, изпреварване езда бавно, докато избягват тези в лявата бързам за повече от 200 :)

Като цяло, в два дни стигнахме до град Инголщад, в покрайнините на Мюнхен, където той беше декориран в жълто за първата нощ в Etap Accor мрежа на хотела. И тогава той започва реалната програма екскурзия, която съм идентифицирани 9 дни.

С кола на Европа

Тук са само на Google Maps толкова умен, че не извършва по маршрут през Гросглокнер панорамния път, защото той е затворен през зимата. Как тя ще се отвори през пролетта, така че ще бъде по права линия от Хайлигенблут Фуш се намирате, и в същото време привлича обход.

От големите градове посетихме четири - Мюнхен, Инсбрук, Венеция и Любляна.

Но, както написах в началото, градът не е всичко, което може да се види в Европа. В допълнение към тези четири града, които посетихме, а дори и на следните места -

- Замъци Нойшванщайн и Хоеншвангау крал Лудвиг;

- Лаго ди Ледро в Италия;

- пещерата Постойна и замъка Предяма в Словения;

- езерото Блед и Bohinj в Словения по същия начин;

- Парк "свят в миниатюра" в Клагенфурт, Австрия;

- Scenic Route Grossgloknerhohalpenshtrasse - да, тъй като на немски и написани в една дума;

- Ледената пещера Eisriesenwelt близо до Залцбург;

- Друг замък на крал Лудвиг - Херенхимзее - на остров в езерото в една и съща Бавария.

Е, програмата е впечатляващо? Основното нещо е, че поради големите градове са само четири, а след това не се губи време на входовете и изходите, така че наистина да хванете много. Ето защо мисля, че този път е съвършен;)

И сега, кратък преглед на това, което може да се види. След това за всеки един от 9-те дни на пътуване, аз пиша отделно, толкова дълго, колкото чифт снимки или пощенски картички от всяко място.

В този град, нашите хора обикновено отиват да пият бира на Октоберфест. Не мога да разбера какво е това интересно? Е, ние, оставяйки колата на паркинга, след което се качи на метрото, която възнамерява да покрие основните забележителности на центъра на града.

С кола на Европа

Ден 4. Нойшванщайн и Хоеншвангау

Е, за замъка в село Швангау всички чували. Построил си баварския крал Лудвиг II, който беше, както се казва, не е психически здрав. Веднага след изграждането на неговия отстранен, като че ли случайно удави в езерото, което вече не пропиля съкровищницата на техните фантазии. Fantasy, обаче, е оцелял на господаря си - освен Нойшванщайн Лудвиг все още имаше време да се изгради замъци Линдерхоф и Херенхимзее, и най-малко за този настоящите жители на романтична цар благодарен.

Инсбрук - това е втората столица на Австрийската монархия, има и, както във Виена, има своя Хофбург. Филм за императрица Сиси с Роми Шнайдер в главната роля на кралското семейство и след това говорихме помежду си - "Помниш ли, когато бяхме в Инсбрук ..." или "но когато отидем в Инсбрук ..."

В наше време Инсбрук стана известен с факта, че в продължение на 12 години, на два пъти, през 1964 и 1976 г., домакин на Зимните олимпийски игри.

С кола на Европа

Ден 11. Eisriesenwelt и Херенхимзее

Връщането към Бавария, спряхме в град Прин, погледнете друг замък на крал Лудвиг II - Херенхимзее. Замъкът е построен на остров Херен в Химзее езерото, откъдето идва и името. За да стигнете до там, трябва първо да отидете на кораба, а след това малко разходка из острова.

Той е на кея

С кола на Европа

И на тази обиколка с екскурзовод приключила. 9 дни били в състояние да видите невероятна сума!

Обратно мина по същия път, само в Германия zaplutali по магистралите и всички не могат да се отклоняват в Полша. Пропусна десен завой три пъти! Поради това, че загубихме много време, и този ден не се постигне дори до Варшава.

Аз трябваше да навакса в последния ден. Но за да премине в един момент 1 400 километра, а дори и върху полските пътища - това е нереално. В резултат на това вече в Латвия, аз просто се заспиването зад волана. Имах в квартал Valmiera да останат на почивка. Това обаче е само на карането беше лесно да заспя, но паркинга - добре, няма начин! След почивка малко, се преместихме на. В 6 часа сутринта бяхме на естонската граница.

Но в крайна сметка общият пробег на пътища, осем страни получиха 6,520 км. Общо за два изразходвани около 1600 евро, 413 литра бензин изгорени, средният разход на гориво е 6.34 литра на 100 километра.

Останахме само в хотели със собствен санитарен възел. Всички хотели, с изключение на Полша, за да резервират предварително чрез интернет. Общата стойност на нощувките в размер на 12 500 €.

Като цяло, тук е идеален маршрут autotravel се обърна. Въпреки това, силите за сигурност ще не, аз съм сигурен, че ще имате свой собствен идеален маршрут :)

Но преди да отидете този маршрут, да се научи да рецитира свободно и пишат следните немски имена - «Хоеншвангау», «Нойшванщайн», «Grossglocknerhochalpenstrasse», «Eisriesenwelt», «Herrenchimsee» :)))

Използвайте този код, за да нанесете препратка към този материал в текста релсови бележки, съвети, блог пост или публикации във форума на турбината.