Риболов много, особено през зимата. И много случаи, че има, няма да бъдат достатъчни, за да опише мястото и времето)) Тук е един от тях. Ние отидете на риболов през лятото. Пристигнали на мястото, създаден палатки, оборудвани лагер, те започнаха да се събират вечер хапе, люлка лодки, справяне и персонализиране на всичко. Един забравя щифта от лодката (в нормален рибарска лодка те са обвързани с въже) имаше в чантата мирно лежи в коридора на къщата)) Е, ние трябва да се закотви на улова. Каква беше изненадата ни, когато в 40-та минута, нашият кандидат-рибар плува за да се закрепи и започна тихо да ловят риба. Calm продължи 40-50 минути))) Light свирка, след втория (в надуваема лодка, конвенционален, две отделения с въздух) и ни скръб рибар гребе до брега - с лодката и в ръцете на Udachki, podsachkom на главата и с SADC в зъбите) )), накратко всичко, което беше в лодката, той "POR" на себе си. Това трябва да се види))) цвиленето всички 30 минути))) Оказва се, че той рендосан дървен материал корк, изпомпва лодката, и някак си успя да включи своите дупки за закрепване. Когато се срещаме, все пак не забравяйте, това събитие :)

Имаше време, по този начин. Отидохме с podrostokv на едно от предградията резервоари. Те взеха лодката в продължение на няколко дни, пригодени палатки, Donkey-дъвка и хвана платика вечер и рано сутрин. И това е начина, по който да седне. Рано-рано сутринта. мъглата резервоар. и плава лодката между двете страни, както и нашата обратното. За да ни по-близо. С лодка три. Едно, ще видите основните, бавно, измерване на разстояние команди: и отново -dvoe другите в една лодка прави люлка греблата на !. Отново бавно и време! по-нататък. И на брега пред екипа на момчетата и момичетата "dogulivat" види. Е, ле лежеше по-видими. Какво е неприлични песни: Ах, ебават, шибан наоколо. Като цяло разходка. независимо дали те се ловят не знам, аз се съмнявам, твърде datye бяха. И тогава един глас от другата страна, се обръщат към триото на плаващ баржа: Вие сте от село -Butovo ?. Echo. И glvny отговаря на ритъма и тона на момичето: Вие @@@ P и otkudova. От брега на възмущението, а поканата: плуват тук, ще знаете. И момчетата започнаха да се екипират с лодка неподходящи ръце, добре разбират, ходи цяла нощ. И триото на гребци внезапно ускори и отиде komandyy И отново! И отново! И отново! който не е shatko- плуваше не роли, но след като видя възможно преследването, тази лодка е придобил скорост моторница .и отново! И отново! И отново! Ход за удар с бързи темпове, което delast сънливост. Като цяло изчезна в рамките на няколко минути, момчетата и момичетата от другата страна наистина Prochukhan не разполагат с време, за да гони и оборудване. Това такъв бе случаят в началото на сутрешната мъгла, и такива герои и събития. Като че ли филма показа десет минути. Спомням-смешно. Риболов често пътува и всичко може да се случи ..))

Много любители на. Спомням си, преди може би около 5 години съм убеден, колеги рибари, за да ме вземе за риболов. Те отдавна се съмнява (жена, защото) -Това място непроходима и т.н. И тогава те ми показа едно място, където да се хване метър от мен и седна. И аз отивам надолу към реката имаше клисура. Събуждам нещо не забелязах, подхлъзна плячка и топката отиде право в лицето на реката (както е в комедиите). Е, да се смее, аз започнах да се събличам, и аз се чувствам моята слабост огън гори. Оказва се, карах плячка (в подплатени панталони.) От крава пащърнак, които не знаят това е като отровен бръшлян. Бърнс около 2 години не слиза от свещениците. От тогава, аз бях удостоен със званието Extreme рибар!.

Да)) Но след като е бил създаден крава пащърнак. За да се хранят нашата калинка, а сега не може да донесе. преди 5 години -

Като дете, аз отидох на риболовно пътуване с цялото семейство. Татко се съберат нас петимата и отиде пеша в рамките на 12 км. езеро за риболов или лодка от другата страна на реката. Риба бяха в изобилие. На езерата да хвана шаран, костур и на реката, нож, платика. Без приключение не е пълно всякога.

Така че сестра ми и аз седяхме на сал на брега, другата сестра готви супа. Когато тя запълзя също, че помислих, че е змия, крещяха, скачаха на нашия импровизиран сал, той се обърна, всички ние в крайна сметка във водата и изкрещя някой защо изненада, сестра от страх от змия. Татко е на 1 км. от нас, чух виковете, изтича през храстите към нас. Той се препъна, падна, остъргани nogu.V края останахме без риба, без супа, мокри и надраскани. Когато става риболовно пътуване следващата татко време ни учи да се прави разлика змии, паяци опасни как да се държат по време на риболовен рейс.

Ние обичаме риболов. Ще отидем до селото. Има един огромен изкуствен езеро, богати на риба, с много пролетни ключове. Около дървета. Хванах със съпруга си и сина си с мен риба. Когато видях, че ухапвания извади от радост въдица, така че линията с костур лети високо в бреза. Е-zrelesche е въдицата не се вижда. и рибата виси на бреза.))) И така запомнящо се беше първата му улов. След това в училището дори работи pisali- "Да groupers растат по бреза?)

Обичам риболов. Особено през нощта подводен риболов. Спомням си колко бързо се случва, дойде до мястото, но по целия път, че тя ме обърка и преследван. И това, което не можах да разбера.

Не поставяйте веднъж облече костюм за гмуркане, маска, плавници и гмуркане във водата, той осъзна, че е забравил у дома подводни ruzho.Seychas тази ситуация Спомням си с чувство за хумор, но след това с гняв към себе си за дълго време не можеше да се успокои.

резбар режим на работа на кораба и как те решиха да останат в нощта на калмари намери прожекторни zatarilis водка бира закуски бяха група часа 8pm подготвени пръчки поставени в близост до ремаркето

9 реши очила виното да пием е 6 души убедени литър после още една, и нямам какво да nepomnyu събуждане сутрин в каравана главоболие гледане на двамата на пода спи като падна и заспа ви оставям на ремаркето 2 на улицата спят в непосредствена близост до един от тези препарати пръчки, а вторият край sabachey не знам на щанда е малък автомобил объркани и да отида в друг един на shkonke ремаркето спи двама на масата е такава, в прегръдка с бутилка водка

poshol със защитата на вода за пиене в думите им 10 стомана говори на висок глас в 12 вече крещи така че аз ви кажа точно сега, като цяло, някой, с когото той почти се сбили в 1:00 през нощта, включени музика център за всички, че много от KP vahrushki Тичах в компанията да затегне опитах nepomnyu се случи, ако двамата организираха дискотека танци външен вид и спеше на пода и 3 нощувки заселили охрана заяви, че е изключена в центъра, не успяхме до тук, като тук риболов