мотоциклети, язовир Братск

Всичко започна с това, че Никита предполага, че аз карам този маршрут. Подобно, той отдавна е пътувал с кола (като пътник) и е интересно да пътуват 180 км (ако може така да се каже - да се тества). Освен това, според спомените си - той е прав. "Само в Bohan хълм там и може да има още няколко." Попитах няколко дни преди pokatushki имат познати за маршрута. Тя отиде до колата си (като пътник, също). Тя твърди, че е налице пряка. Това маршрута - в Angarsk да отидете на облекчение. Дори и в края на краищата има черен път 30 км. Вид, ще карам бавно в продължение на 2 часа - и лед. Радвам се, Никита сложи в багажника с veloshtanami (въпреки че аз го предупреди за възможно "смъртта" - никога не забравяй pokatushki в Слюдянка с тежести). Реших да не рискуваме и пълни раницата си на само на 3 кг и малки торбички, изложени на мотоциклети всичко останало. Започнахме в четвъртък в 5 часа сутринта от къщата, така че по-малко топлина, за да отидат и да дойде пред машината не е достатъчно, и хората не са толкова много на морето.

От началото на тази
лифт оферти
красива гледка
град

Маршрутът минава по пътя на Александър. Консултирайте се с Марат, се преминава гредата и първият вляво. Веднага идва възхода на няколко километра (две или три). Тогава спускания и изкачвания малки, прави и много готини с добро спускане наклон, който трае км (наклон). Тогава там е нормално за облекчаване на пътя с няколко добри наземни възходите и паденията на (не продължителни). Релеф - не сложно.

С попътен вятър - ние просто лети, макар - отидохме Razvalka, без напрежение. Забелязах на средната плоча, а разстоянието, че от 29-ти 44 km имаме средното е много висока (около 27 km / h или по-висока). И все пак имаше няколко момента, когато в продължение на десет или повече километра - средната стойност е около 20 км / ч. Но все пак - това не е съвсем прав, което очаквахме (имаше няколко пропуски, но не и сложно).

Красиви изгледи. Хареса ми на пътя. Не само голи прави и на път с завои, възходи и падения (макар и малки). Природа ми напомни на Европа. Когато отидете с кола - това не е виждал. Нови места, красиви завои, ливади, по които растат различни цветя, настройка на цветовия тон на различни места, както и дървета, дърво и всичко останало (виж си струва).

Пътувахме с малки спирки за едно питие и за кратко снек бар от аптека или Snickers. Доста бързо стигнахме "Olonka" (около 84-85 км от Иркутск) Спряха на бензиностанция, за да запълнят запасите от вода. Те ни поздрави за чужденци (пич за първи път в живота си виждал такава голяма, той е бил шокиран от факта, че ние имаме амортизация и предаване). Както - все още бяхме сърдечно. Търсим часовника си - "по график (в 14:00 ще бъде на място)." Ние не знаем какво ни очаква. Дори не можеше да се предположи. Olonka - е разделителната точка между кутията и хуманно "директният."

Веднага след вдигането Olonka отиде на около 15 км. В началото - това е много плитка и я обърнете внимание на колата е много трудно, ако не и невъзможно (и мотоциклети - вие смятате, че не се прави и нагоре). След това се покачва, за да станете по-стръмен. В края отидете: спускане многоетажна, но като цяло склона на хълма. Преди знака "100 km". На този хълм Никита otgreb изцяло с техните бели гащи. И въпреки че той твърди, че ми се, че няма разлика - всичко е боклук. Спомням си, че на хълма се усеща всеки килограм и сега това Пандора задната че дърпа надолу. Descent и пряка видимост към следващия проход. После още и още. Всички четири от тях (аз загубих броя на 3 до 5 карти за 50 км приблизително). Това е нещо, с нещо.

Послепис По пътя обратно, реших да си спомните къде всичко и да направи описание на маршрута, за да знам какво те ще, когато ще отиде този маршрут. Взехме под внимание всички наши недостатъци и потегли обратно пътя към нормално, без инциденти. Между другото, обратно на чист - на черен път пътувахме 2 часа. Въпреки че е възможно и много по-бързо, защото ме беше страх да падне - продължи 8-12 км / ч надолу. И по някакъв хълм езда по-бързо от спускането - това е парадокс.

Получаване на (не знам как да кажа повече, отколкото в сравнение с пътя Kultuk): ако карате (дали) Иркутск-Kultuk, тогава карам този маршрут е възможно, но скоро ще бъде само мъртъв на финала. Ако сте в състояние да пътува напред-назад, този път изглежда интересно, а не по пътя на смъртта. Ако не отиде на Kultuk като цяло, а след това този маршрут и да отидете само с кола.

P.P.S. Поради факта, че не е имало време и нормална Digicam, снимките не са толкова много. Тъй като той е бил понякога дъжд, всички основни точки на маршрута не успяха да уловят.

Най-важната характеристика е, че ние сме били дезинформирани. За "Директно" - Аз по принцип си мълчат. Разстоянието от 200 км от къщата. От знака "Иркутск" на клапа в основата - 180 км.

Шейна сървъра сървърни продажби и аксесоари Supermicro, доставка, гаранция spbdevice.ru spbdevice.ru