08.09.17 23:44 Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

- Юра, не мога ... sput-sput-sput ... а, напротив, да ни се обадите по планините Алтай .... Аз дори не позволи финалната си.

- Аз отивам! Колко? Петстотин? Кой плаща? Двадесет и седем в продължение на три дни! Чудесно!

Летял съм на две седмици и с раница и спален чувал за Марина в ръка, разходка до автобуса с малко стадо от възрастните жени в rasportoy врата. Марина ме предупреди, че ще си отбор, наречен Орифлейм. Нещо, което продават на тялото. Разтрийте, или разпространява по повърхността на тялото. Затова приветстваме - Добре дошли търговия мехлем!

Без да обръща внимание на леко недоумение в очите на жените, аз извадя и представя на всеки. Всички от тях - втората Марина, Лариса, Оля Наташа са в техния борд. Не туристи на всички, но оптимисти и флиртуващи. Особено Лариса - кок с невиждани затваряне устата. Тя доверява ми се, че те не се продават мирото. От дума на всички! И ми се опитва да изтеглите infoy За Орифлейм. Но аз се плъзга по темата. В предната част на планината, пожарите и работата, дори и обичани, които трябва да се забравя. Тя се съгласява, но веднага след запушват автобуса от всички краища чува orifleymovskaya тема - "шест процента trinadtsatiprotsentschitsa, директор диамант, набиране на персонал, уебинар ...". Аз не вземе главата и чакат, когато те се излива. И скоро, след импулсния в река и няколко други хора, в автобуса е пълен с лели капацитет и раници. Марина тепърва започва да се излива ракия всички движещи се по пътеката. Марина две минава от ръка на ръка лесна закуска. Лариса ме сръчква сандвич. Той ми каза, че смътно напомня на нещо познато. Някъде съм се яде .... Но шумът и шум в ушите - около една Бабо - пречи на фокус. Едва време да otrugivatsya. Уф! Смейте го. Хората сам се описва като положителни. Да, мога да видя с очите си, че той е в настроение и приятелски spoenny персонал дълго време.

Оказа се - не! Не всички от тях са се срещали преди офлайн. Но те знаят един за друг онлайн и йерархична таблица класиране. Е, повече за това по-късно!

Тя се сгъсти нощта, както и от Искитим не дрямка след като Лариса. Второ хапка от сандвича си на въпроса ми - когато ядях това трябва да е отговорът - в Германия. Оказва се, че е немски с trudnovygovarivaemoy и запомнящи се имена geboren - девойка, но красива Руски - Белан. Тя е всичко, в Германия, и само две къщи - моят съпруг и син.

Аха! Караме до Алтай на границата и отиде до тоалетната - Митнически не спи - води началото си! Опитвам се да заспя, но, макар и с яка, за да спи на врата и на плосък надпреварата път, не е лошо място poluchaetsya.U ми нещо - на волана. Краката могат да бъдат или пъхнати под гърдите или дърпане му. Средната стойност не е дадено. Тук стави. Тоалетна и байпас на грандиозен нощен базар селскостопански продукти. Купете си един буркан с мариновани гъби. Ако си добър, а след това по пътя назад да вземе повече.

Лека прогения. Автобус uhoditi подходящ vahtovka ЗИЛ - 131.

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

В него подплатена седалка и ни кара нагоре по хълма тридесет километра. Асфалтов дава път на скалист път, а след това, след два часа пътуване, пътят свършва. Има посока - нагоре! И няколко речни корита на една и съща река турове. Според него, по-точно върху паважа ние tryasomsya в тези легла. Или по бреговете на разрушените колела.

Германци маркират магистрали, разходите за тях ред в една и съща равнина, и пътищата на България отдавна са изобретени в 3D формат - нарича песен.

Track приличат на канавки съпътстващи камъни. В дъното на канавката твърде камъни - един по-малък.

Но в задната част на смеха на играта. Първият мач - един познат. За да се запамети имена и да ги използва правилно, което трябва да се идентифицират и всичко, за пред него. Не е лесно. Но това помага. Никой не е обиден, ако се обърка. Лели осемнадесет парчета, сред които три Oli три Тани, с изключение на Наташа Марин. Трима селяни - момче Вася, а ние с Майкъл. И тогава ние сме объркани и в бъдеще. Майкъл най-накрая не се притеснява, и ми каза, че всичко зависи Lariska за него.

Нашата Светлана обясни на всички ни за кампанията. Първият етап - по пътя към основата. Осем километра. Тя се състои от четири етапа.

всичко Майната за мен.

Това копеле Марина.

Никога повече ... майка. това. гр. Стара планина!

И така, това е! Zhyry ни скачам над скали и корени, perebredali потоци и се изпраща чрез падналото дърво.

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Помпи в гърдите Ударих в ребрата, не е достатъчно светлина .... Хаф вибрираше.

Светлана ни съжали и често разположени дим паузи и кралските. И три часа стигнахме езерото гора с основа.

Той е на няколко къщи и тераси извън всяка къща. На терасата на нашия огнище и маса. В печката на къща и дървени легла в една и две, и спалня с две и три. Една малка маса и въже от тавана, вместо shkafanera.

Смесени раници и чанти, започнаха да се запари. Каша от елда, ориз, осеяни с бучки от вещества, наречени tushonkodelami месо. И буден в следобедните часове, в планината, наречена "главата жаба". Между другото, това е много добре наблюдаван директно от масата - това главата Lyagushkin. Но никой не е имал идея да остана по-долу и да гледате нашата изкачване до "върха".

(По-късно стана ясно, че много от децата на майка Лена, изпращат децата си - Галя и Вася в кампанията, а тя се скри под масата в кухнята)

Изкачихме първата гора и нежно, а след това малко по-стръмен и скалите. Тайга ми напомня на моето детство и юношество Shorskoye. Марин корен не бях виждал в продължение на петдесет години. И въпреки че той ottsvol но рубинени семена аз го държи в дланта. И той показа deushka. Децата в детството ми, да ги нанизани на връв и се носи около врата. Много хубаво! До вечерта. На следващия ден всички очарованието изчезна.

Тръби и греди израснали в изобилие. Въпреки това, вече надраснал. Но аз бях късметлия, и открих един млад. Почистени и третирани другите да избягат. Delight не се чете в очите им. Ясно е - без Snickers.

Миша, автомобилен изтръгната френско грозде на листо, Катя Badanov листа.

И сега ние сме достигнали снега. Тя се намира в тундрата и джудже бреза килим около снежна пряспа. Фото сесия.

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Всички снимки от всички. Младите жени бяха голи, и паднаха на студено бяло одеало. Майкъл се опита да ги блъска в шепи, но имам "otvetku" .... Poorat, да се смее и да имам повече - плато обиколки. Там, на плосък връх, туристите затрупани пирамиди от камъни, лежащи по улиците в квартала. Отидохме с. След това!

И когато той остави доста половин километър, Светлана заповяда "tsuryuk". Видях издигаща се от мъглата на долината и още докато е била изглежда да бъде позволено да правите снимки. Каракол езера, всичките четири, ние сме отворени очите ни към дъното на клисурата.

Малки обхождане точки на своите брегове и снеговете са туристи. Ние отиваме там утре. И сега ние трябва да слизат в долината и видя и се измива "чрез страдание."

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Надолу се забавлявайте! Един и половина часа, както и всички obseli маса чака за вечеря. Или вечеря.

Взех една палатка и се изкачи Лена помолени да поставят на момчето Вася. Аз неохотно се съгласи. И откъде да вземем детето - не в кокошарника и съща вечер! Но той предупреди, че хъркам.

След вечеря и глътка, orifleymovki започна любимата му веселби - започна да се похвалят с постиженията си. Марина тогава един ще изнесе реч за половин час, а след това на втория, а дори и "аз" Диамант "Директор" Светлана vzlezet платформата, тоест на верандата. Слушах-слушаше и дори настрани, настрани, за да се предотврати надраскване на липса на грижи, той се промъкна в спалнята. Има прекалено и Боб се приближи. Исках да вземе дрямка след пешеходен туризъм и безсънни нощи. И планински въздух приспани.

Когато има! Баби tryndozhv двадесет метра от таблата, не са допринесли! Вася, също лежеше с отворени очи. Решихме да плъзнете palatkuza къща. Опитвайки се да бъде незабележим - едни и същи хора по време на работа - залива около мирото - палатката, заредена с спални чували, след като вдигна и на пръсти се проточи далеч от тоалетната и уебинара, майка му! Просто легна, удари дъжд. Толкова много, така, че дори разтърси страничната стена на палатката започна да пробие. Какво да се прави? Да, разнасящ палатка под навес на съседната къща. Така че, като изтеглиха. Поставен между масата и огнището. Само формира - екипът за вечеря!

В смее маса - какъв флашмоб с палатка ви Вася ни показа. Трябваше да се извиня - като, ни харесва Орифлейм, но chegoj гнуслив ... лели хумор - разбран.

Вечеря се проведе под започва дъжд. Но дърво база ни осигури задълбочена и лагерен огън под балдахин забавно продължава. Въпреки факта, че втора безсънна нощ започна, дезертьори от огъня не идват. Бяхме поканени да прегреят казарми - който Вася се изкачи в мокро десет тон? И ние се предаде и легна на пода. Краката на жените накланящи на дивана с разделители във формата на дунапренени матраци и под чаршафите. Преди да си легнете, докато аз все още съм гнездо, дотича булка. Лариса легна до него на матрак Васин и описва любимата му съпруга,

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

и тези, които не е направил, организираха конкурс за песни и танци за позицията на моите одалиска. И всичко това с мен! Но Боб дойде и целият харем, nahohotavshis, razbrolsya леглото.

Утрото беше слънчево

Той изчака, докато всички по-слабият пол от спалнята, ние Вася, също се изправи и се измива. Попитах го - аз не хъркат?

- Да, може и да не се чува в хор за жени! Аз бях такъв рев!

Добре, че не съм чул! Помислих си, и си казах - и детето ще бъде по-добре да не се чува женски и не ги виждате в предстоящото Nude ваната.

Факт е, че вечерта на втория ден, който е днес, ние сме обещали вана. Веднага след изкачването.

Традиционно, сутрин овесена каша за завършване на колекцията. Не е малко време, в което е било представено на снаждането и manikyurenyu fabrenyu вежди и мигли.

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Най-накрая тръгна и пресече потока установено, че не донесе председател.

Ще отидем до езерата. Бавно. Не се намесва в скали и потоци. Не е височината и липсата на кислород. Тълпи от хора ни изпреварят и върви напред! Красни Prospect главната улица на Новосибирск, и пътя до езерата Каракол - на главния път на територията Алтай. А най-голямото село Барнаул в света - добавя дишаща в гърба Катя. Добре е, че ние не чувам хората на Барнаул. Те след това със сигурност значителен процент сред yurgintsev, orifleymovok, syktykvkarovok и karasuchek с krivorozhkami. Имаше представители на други Веси, но някак си спомни само тези, най-вече жени. Момчета вземат височина онлайн! Или по телевизията. Екипът ни е доказателство за това.

Е, това е четвъртото езеро. В петата, в който живеем, и обратното броене е на върха. И пред нас, след като на масата заедно и фотографиране всеки завой и изпъква с всяка дама vpuklosti докосва до третото езеро. Там се снимат и след това на втория езеро .... Otsizhivayas тихо стене в храстите. Тези фотосесии ми напомниха за пристигането на сестрите да ме посетят в Германия. Имаше три. Object не е била да се измери! И до всяка статуя или църквата, те трябваше да правите снимки заедно, а след това и Таня Володя, тогава Таня Соня, а след това Володя с Соня, и след като на търна идва при мен, за да се претеглят заедно, а след това на всеки поотделно, в имам косми по плешивото му се вдигна на края .... И тогава осемнадесет, Карл! Осемнадесет лели. И ние имаме само две с Майкъл. Боб благоразумно отиде.

На първия езерото, когато ядохме, пихме, забелязах някои жители Юрга - млад електротехник със заплата от 60 хиляди, разведен, зад групата плаща преференциална apoteku - с интерес тайно погледна ни очарова.

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Възпитан и срамежлив Артьом подаде оставка, а малко по-мишка игра Кейти продължава. Но когато тя се разсейва стрелба Наташа-Олин изпъкналост на фона на храст орлови нокти като Артьом изчезна в храстите. Катя, vzgrustnuv дълго, започнаха да се събират гъби. Въпреки тълпите ученици и млади дами с чадъри в високи токчета, имаше тези syroezhek краката достатъчно, за да ни за супа вечер.

На базата бяхме посрещнати от вечеря, изготвен от dezertirkami кампания и угоди на Вася.

В вечер, ние измерва от два часа баня при двайсет и две. Това означава, че деветнадесет жени и трима ни. С трепет ние Вася чакаше тази визия. Миша, също. Първият мач беше Нед се нарича втори и тя ни накара да момчето Вася. Спомняйки си съвместен баня в Германия, аз бях като към Голгота - да се съблече и да бъде разпнат! Войнствен народ тези търговци мехлем!

Чакалнята беше тъмно и не толкова страшно. Всички orifleymovki са съвестни, и никой от тях орязана до края. Ufff! Той погледна през сапунена Майкъл и ме назначи като масажист. По дяволите! Не намерихте извинения, не можех да се измъкнат ръката си от Майкъл и почтено protelepal в парна баня. Дамата е готова - легнал по гръб. При вида на нас той се претърколи по корем и замълча .... Майкъл се оказа в лицето ми някаква измишльотина grudososa и го заби до леля ми назад. И той започна да я тегли назад масажира grudosos дами. Той каза - "да, колкото и аз", и се измъкна през вратата. Той напуснал тялото, а аз съм сама с него! Tinker и обратно тази единица, и това бе пропуснат. Спомняйки си инструкции - дръпнете дръжката на два пъти - извади, за всеки случай, три. Grudosos корени на гърба. Аз се потеше го дърпа назад и напред. Най-накрая успя да разкъса. За щастие, не се образува. Това, което се страхува от. Vymuchav първа дама е била предоставена в секунда. Смътно си спомням, че това е Кейт. Тя трябваше да скочат. Hover. Той не си отиде. Аз съм, издадено от друга двойка. Вече е много трудно да диша и ръка изгаряния, и Кейт е и изглежда, че няма да изчезне. Тогава Боб дойде. Подадох му метла в ръката си и изчезна в сапуна. Аз не знам това, което имат там в парната баня свърши. Само успя namylitsya и okupnutsya като отиде на трета страна. Майкъл геройски всички доволни от метла и grudososom. Той периодично се проточи от водите на езерото и да го oblivshis, се хвърли в ръцете на двойката и скърцане. Имам второ питие, когато той се олюля pribrol на масата. Барабанистът mnogostanochnik!

Феномен Юрий Леонидович

Вчера започнахме нашите поздравления Таня Честит рожден ден. Това е грешка. Тази сутрин продължава вече законно. Но суха. Но самата и тортата, която ще бъде след баня. В таблицата е разположен в основната спалня. Препълнена, но много от тях. блюдото Заглавното наречен plov. Но, за съжаление, не беше. Имаше грешка при готвене. Пилаф никога разбърква. Но Марина Второ, защото на тяхната възраст изглежда са забравили това правило и извит месо каша. Така че това изпечен.

Отпуснете се с Орифлейм! Евтини и забавно!

Но гореща мокра не се случи. Streskali! И с добър апетит. И все пак не торта! Хората започнаха да роптаят, но Diamond директорка Светлана мистериозно не каза razbankovyvat основната лечение. "Не трябва основните подарък"! Ще чакаме за половин час, и Херман всички там! И изведнъж.

Това отваря вратата и влиза човек със скромен усмивка. Крушката е само една, но тя ще светне по-ярка. В ръката си, Юрий Леонидович, ръководител на основата, собственика и директора, новата китара. Той Bard и изпълнител на песни на другите. Един бърз напитки,

Ние разкъса на тортата, и отвори устата си. И гръм! "Каракол", "Баба Яга" на бис, а дори и много различен движещ маршируват Алтай и чужди песни. Харизматичното директор дори играе заедно, когато отидох в ярост, решил да угоди на моя харем и Миша Вася в същото време, комикс Шор песента. В бъдеще, аз съм го играл без съпровод. Според prosbe- изпълни нас: "Да!"

Отидохме с един приятел, Да!

Аз ходя на пеене стих, и взе naroditsy - Да, да, да!

От Дочух в vechor:

... ти се подложките?

В сън, което не разбирам - по главата или в рамките на "панталони" подложки?

И тук е нашата ЗИЛ! Той се намира между две брези. Запушват отвътре и напред и надолу! Сега е по нашите планини! Бях сложи напред и назад в движение. Трусове трафик и изгорели газове, засегнати цвета на лицето ми. Чувствам се така, жълто и да се подготвят за разпределяне на капачката е ял. Трябва само време, за да замени на устата и да имат достатъчно капацитет .... Михаил под ръка притисната чанта с Badane и касис. Ако не разполагате с достатъчно шапки, откъснете чантата и се откъснете .... Но тогава някой предлага песен. Един нормален песни момичетата не знаят и се опитват да пее нещо модерно. Аз се намеси и реват силно: "О, когато умреш, мила моя dedochek" ....

Припев hohotushek взима и гадене минава! Песента е една четвърт от един час! И по пътя по-гладка.

Chemal, претоварване на автобуса, раздяла с Светлана, две спирки по пътя да отидат до тоалетната и ядат пълнени палачинки с сутрешното си кафе. Крака омесват и осем сутринта бяхме в Новосибирск. Четири нощи и три дни излетяха от като куршум в слепоочието му. Оставянето на една мисъл - колко добре, че има фирма, ангажирани в търговията мехлем Орифлейм! Там, където хората могат да се сприятеляват и да се отпуснат като никъде другаде. Повярвайте ми, хора! Аз BALSHOY специалист почивка. Отпуснете се с Orifleynom.