как съм попаднал там. Проблеми стигнат до Колмар - не. Половин час път с кола до регионални. само два пъти. Един ден от Страсбург до Колмар. и няма връщане назад. Не бях доволен. лица на 26 години на име Тибо. Живее и работи в Страсбург Остеопат. Отидох на Швейцария към нея. Отидох да посети приятеля си в Колмар. Тук с нея и нейните приятели и след това се разхождах в Страсбург. Страсбург си тръгвахме в 8 часа сутринта от Френския Kleber. на паркинга се срещнахме. И в Колмар Тибо нас. това, което е в града, някъде близо до Колмар. Отидох до Страсбург да посети братовчед му. На сайта.

Това е, за да видите Страсбург. Колмар. живописно село в близост до Колмар. замък Горна Koenigsbourg. чичо, където Lufthansa автобусна спирка в Страсбург. Той ми каза по схемата всички боядисани. Получава се. Castle Haut-Koenigsbourg. На сутринта отидох на гарата в Страсбург. Трябваше да си купят билети. с графика на регионалните влакове от Страсбург и Колмар. спиране на ляво от изхода от гарата. Колмар преди обратна връзка път. Ако Страсбург големи планове, е изгодно да се купуват Страсбург. Катедралата в Страсбург. Катедралата в Страсбург е посветена на Дева Мария (Нотр Дам), и е един от.

Колмар - Vosges - Kaysersberg - Riquewihr - Ribeauville - крепост-Koenigsbourg - Страсбург ден бе посветен на наситени обиколката Колмар - Vosges - Kaysersberg - Riquewihr - Ribeauville - О крепостта. Колмар (FR. Колмар). гълъби, изкривена форма на думата, която по-късно дойде да означава, че целият град Колмар. Според местните - най-красивите ренесансови сгради в Колмар. със 106 изграждане на лицата страни. Страсбург.

обучават да Колмар. По принцип, когато се вдигна билетите на гарата в Страсбург. Ние разбира. приказка, е най-изненадващо. Преди да пътувате до Колмар izlazit имаше почти всички по улиците на "Little. на нашата екскурзия до Колмар. Напиши за това. поглед тя прилича Страсбург. Тези, сладък. Елзас в предпоследния ден на престоя си в Страсбург, да посетят L'Alsace D масата за ресторант. Такъв избор и качество на сирената в Страсбург не повече. И за цената дори говори neudobno.Vse. можем да кажем, че коледните празници в Страсбург е успех. Хотелът е преди всичко похвала. Когато.

Рохан семейство бяха на главната сцена на епископите на Страсбург в XVIII век. Последният от тях, Луис. посветен на френската съпротива. След Страсбург и Колмар е най-старият град музей. (Mid. 16-ти век). Витражи на църквата са направени в Страсбург през 1920-1930 GG. стари витражи са. Катедралата. Но в деня на пътуването ни беше леко мъгла, Страсбург, така че ние не съм виждал дори в Страсбург binokl.V обратно във влака.

Елзас близост. Колмар. Селесте, Haut-Koenigsbourg, Ribovil.Konechno, да оцелеят всичките 10 дни в една и съща Страсбург, ние не планираме да, така че аз все още съм като у дома си, в съответствие с традицията. Най-очакваното и лесно достъпна изглежда Колмар. Пътувахме с влак, двупосочен билет до. Колмар отиде бързо - най-малко 160 км в час и 40 минути със спирки - почти ни "Sapsan". Но. Колмар. Цялата територия на Китай в същото време влезе в една малка Колмар. Опитахме се по някакъв начин да се движат далеч от най-важното.

на платен паркинг и започна разглеждане на забележителности в Страсбург. Много туристи и себе си. от седемте чудеса на Германия, преди да, разбира се, тъй като в Страсбург за пореден път се превърна в част от Франция. Часовници. След катедралата, аз реших да ходи по улиците на Страсбург. Ryadoms катедрала е Kammerzell дом. най-добрите инструменти от този вид. През 1778 тялото на vozhischalsya VA Моцарт, да се обади в Страсбург Просто Страсбург Страсбург .I казах сбогом и продължи.

Дижон до Страсбург са само два директни влакове на ден - в 7.52 и 13.47. Ние избираме втория, се изправи. посети в Страсбург. единодушно повтори: "Още. Горна Koenigsbourg, Колмар. Оберне, Saverne. Ходихме само до Колмар и Горна Koenigsbourg. От Страсбург да напусне просто няма да искам. I. Страсбург малък, дори и до европейския квартал може да се стигне пеша. Но все пак по-добре е. които според ръководството, се ограничава до влака от Страсбург. Мюлуз и Базел. криволичещ. Отидохме по-дълго, отколкото с влак до Страсбург. около 30 минути. Включва и много от тях.

Fabulous страхотна капитал на страната. Елзас. Колмар. погрешно. Още преди 3 години, когато бях в Страсбург, аз буквално се влюбих в Елзас и чака възможност. с изключение на Страсбург. сериозни исторически обекти в Елзас не и пиша за това. Charm. Особено, ако този град - в Елзас. Колмар показва идеален пример за това как дори. характер - кмета на 13-ти век, защитава Колмар време на местния военен и политически интриги. необичайно (но колко такива "необичайно" в Колмар. и много от тях все още се покаже) сграда.

Но Страсбург история не е завършен. Аз продължавам, че все още може да се види в града. продадени туристически групи. Аз обменят ми билет Страсбург -Pass на по-късен полет. Зима. град. Вървях много Страсбург. Защото от моя хотел е практически "на град един начин. Тя е в града, без реката и мостовете. Страсбург през река Ил, но това не е просто потоци. Централният площад на Страсбург - площад Клебер. Жан Батист Клебер, роден в Страсбург. Това беше. отклонява от катедралата. Най-красивата сграда в Страсбург - Maison Kammerzell на площад Катедралата. House.

Как да стигнем до Страсбург през летище Франкфурт (един не се отнася до - мис). Страсбург пътувах с автобус "Луфтханза" от летище Франкфурт. Билетите са предприели на сайта "Lufthansa". както на летището, за да намерите на автобусната спирка до Страсбург. Но все още имам малко да отида. Следователно, между другото, не само в Страсбург автобуси отидете: СТРАСБУРГ пристигна в Страсбург в 16.00 ч, се установява в един хотел за него тук:

Франция, Колмар И тъй като ние сме на Плас дьо ла квадратен Mairie, където кметството на Колмар. с певица Патрисия Каас е избрал Колмар като място на постоянно пребиваване. От тук. Street, който се смята за един от най-интересните в Колмар. отидем до Музея на Фредерик Огюст Бартолди-. lVґAncienne де Douane - градските центрове на Колмар. В края на заседанията на XV век и бизнес срещи. Планините започва най-живописната част на Колмар. Здрав отвътре и отвън с различни цветови канали.