Как да видите основната красотата на региона и да не развалят първия autotravel живот.

Кратка история за наблюдавани забележителностите на Нормандия и някои практически съвети.

Възможност за наемане на кола изглеждаше доста привлекателна. Една малка ", но" ние трябва да се забави. От всички компании са точно за мен, но моята истинска движеща опит беше само на два месеца :( Освен това, аз бях в състояние да карам кола само с пистолет.

Когато започнах да се копае в интернет в търсене на правилната коли под наем, стана ясно, че нито една кола. Машина е рядкост във Франция, а освен това -. Сезон :( Е, това е, са, например, C-Class Mercedes на някои огромни суми, но нищо "среден" е не наблюдава Някак си се натъкнах на един сайт. Autobroker, които ни предоставиха с пистолет в C3 век подвижен ALAMO офис за 210 евро за 2 дни.

Затова препоръката: ако ядете в Европа в началото на ваканционния сезон или за празниците, най-добре е да резервирате автомобил предварително силно. Най-малко един месец.

1-ви ден: Париж - Les Andelys-Etretat-Le Havre-Aromansh

Първите въпроси "Dummies"
Red C3 ни чака на паркинга на гара Лион. Дима, който пое функцията на навигатора, по някаква причина, е убеден, че той ще бъде даден подвижен офис под наем и навигатор. Какво наивност! Ако изведнъж някой се чувства по същия начин, Бързам да ви разочаровам - Навигатор "се предаде под наем" само в съчетание с първокласни автомобили, където той просто построени. Отделно навигатор никой няма да ви даде.

И след това беше забавно, наречена "напускане от Париж" за половин час. Първо Карахме случайно изолиран от Peripherique, и не остави на пистата. Тогава той се обърна, трябва да Периферика, се изнесе с нея в парижкото предградие Сен Дени и се разхожда из него поне още половин час в търсене на изход от А13. След това, ние намираме за пътуване, но малко по-отклониха - при кръстовище избрал грешен тунела, което в крайна сметка ни доведе до небостъргачите Париж La Defense. Всички бяха на нервите, и вече започна да проклина, а след това на небето над нас са вид, а само около 15 минути бяхме в състояние да вземе правилната посока.

В следващия пътуването, винаги съм се с GPS. Какво и всички съвети. Той значително улеснява живота на младия avtoputeshestvennika.

На A13 магистрала, се срещнахме с първата точка на таксата за път. Разбира се, аз знаех за това как да го нарека, как да се плати, но не са наясно с един важен детайл. Ако кредитната ви карта не е чип, то най-вероятно няма да работи в машината да плати! Слава Богу, ние имахме 4-ма възрастни с разнообразие от банкови карти, едната от които дойдоха автомат. Това е изключително неудобно да приеме обратно и да възстановят в друга опашка.

Първият радостта: Les Andelys (Les Andelys)

Благодарение на Кейт, тя го изкопал за това красиво място и да ни принуди да направи първата спирка по маршрута тук. Градът се намира на 85 км от Париж, а той е известен със замъка на Ричард Лъвското сърце и невероятна гледка към река Сена. Тук Sen не е същият, както в Париж.

Руините на замъка гордо извисяващите се над района.

Ние купуваме продукти в супермаркета, отиде нагоре по хълма към замъка и да го направи на пикник.

Между другото, въпреки невероятната красота и туристическа стойност, не бяха много много хора - само един автобус с туристи (те са разпръснати из руините), но 5-6 частни автомобили.

И това беше моя "прищявка" - да видят скалите и арки на Etretat. Аз много пъти чували за него, наблюдавани при снимката на приятели и настроение, най-накрая съм тук!

В Etretat чакълест плаж е много стръмен и неудобно влизане в морето. Но това не ни пречи - отидохме плуване. Потапяне в студените води на Ламанша позволено да премахнете остатъците от стреса на "отпътуване от Париж."

След почивка малко на плажа, ние имаме да се снимат на прочутите скали.

Само около 21:00 стигнахме Aromansha. Имахме късмет, можем бързо да намери хотел. Беше вечер от сряда до четвъртък, а мястото може да бъде намерен без броня. Това е един приличен 2 *, 50 евро за двойна стая без закуска.

Между другото, ако искате една нощ в някои малък град на брега на канала, опитайте се да дойде при него не по-късно от 20:00. В 22:00, когато хвърли нещата в стаята и отиде да търси вечеря в града всичко е затворена, нито една от кафенето не работеше кухня. Успяхме да си купите само бира и някои ужасни хамбургери да млъкне магазин наблизо.

2-ри ден: места съюзническите площадки - Мон-Сен-Мишел - пътят към Париж

На сутринта имахме прекрасна закуска в ресторанта на хотела с изглед към морето, разходка по плажа, погледна към местните паметници военни.

Тогава ние имаме план на най-близките места на военни укрепления по време на войната и отидох там (на 15 минути с кола по криволичещите пътеки на селото).

След разглеждане на немските бункери и се изкачи укрепленията, се отправихме към Мон Сен Мишел.
По пътя спряхме в една ферма, където купих калвадос. Такива стопанства се намират навсякъде по пътищата на Нормандия.

Е, говорим за това, аз вярвам, че е излишно, тъй като тя е на второ място след Айфеловата кула е най-известната забележителност на Франция.

Аз ще дам няколко практически съвета.
Мон-Сен-Мишел, аз бях 2 пъти - и двата пъти през седмицата. Хората там са винаги много. Но през лятото просто невероятно много. Мисля, че трябва да дойде или много рано сутрин или късно вечер, когато хората престанаха. Ние отидохме на около половината минало, и в крайна сметка в най-популярния време. Хората на главната улица на града е повече, отколкото в метрото в Москва по време на пиковите часове :(

Когато се премести в огромен паркинг на Мон Сен-Мишел, не parkuytest в началото, мисля, че колкото по-близо до замъка все още няма места. Всеки си мисли по същия начин, следователно, по-близо до замъка ще бъде място. В резултат на това ние сме "успешен" е опакован в началото, тропна и половина километра на замъка и също тогава.

Пътят към Париж.
От друга страна, ние решихме да отидем на пътя N12 чрез Alençon и Dieu.
Като резултат от нашето пътуване у дома е продължило в продължение на часове на 5 и половина, като се има предвид краткото обяд спрете на крайпътни ханове.

Така че, ако вашата цел - да се види най-интересното за няколко дни и да не е умрял от изтощение, да забравите за спестяване на свободни пътища. Те трябва да се движат на кратко разстояние. Във Франция, по-голямата част от нормалните песни - са платени. На нашия маршрут се срещнахме само един успешен безплатно магистрала - А84, на която пътувахме от Кан до Мон Сен Мишел. Той имаше всичко, както на платен път: 2-3 ивици от едната страна и максимална скорост от 130 km / h, понякога 110 км / ч.
Конвенционални свободен път (те картата с буквата N, «Nationale», т.е. състояние) има една или две ленти в едната посока. Ограничението на скоростта по него, обикновено 90 km / h.
Когато този път N минава през наколни селища, където ограничението на скоростта от 50 км / ч. И ако сте в участък от единична пътното платно и отива някой трактор, ще meeeeedlenno отидете на колоната зад него, докато пътят ще се разшири или не рядката възможност да го изпревари в мястото, където нека изпреварване на противоположния пред вас.

Така че ние се почеса по този национален път. Единствената му утеха за нас беше китните провинциални peyzazhiki.

В Париж пристигнахме в продължение на около девет и половина. Слава Богу, този път малко или много нормално състояние да намери пътя си, за да открие за първи път и Периферика и желания резултат, на кея, а след Лионската гара и паркинг.

Аз не съжалявам, че отидохме с кола до Нормандия. Маршрутът имаме за първи запознаване с региона се оказа много добре. Разбира се, ние не виждам Honfleur, Довил / Трувил, Руан и Сен Мало. Но няма нищо спиране за посещение на това място следващия път.