В тази статия ще разгледам частите на нашия поход от селото. Голям Pseushho до подножието на Кашин, както и изкачването на планината Кашин.

Mount Кашин (Semiglavaya)

Това е първият ден от нашия преход и на сутринта на втория ден. В следващата част, аз ще пиша за нашето движение от град Кашин до подножието на двама братя се изкачи връх двама братя и трекинг до мястото, където се прибираме на водача (в действителност - предградие на Сейнт Джордж). Тя последните 3 дни от 4. Преди да започнете, за кратко се говори за избора на маршрут и участниците, което е важно и за двете бележки.

Съставът на участниците този път беше доста интересно. Основният "Shibabsky" контингент (Dennis, Йоан и Лена, Артур, Лена и аз), както и още две деца - Катя и Андрей, доколкото мога да преценя, единствените начинаещите пътниците. Им дял се понижава труден тест в тази кампания и те се справиха, по мое мнение, е добре. Браво момчета! Също така, имайте предвид, че броят на хората, които желаят да участват, и казват "Да, аз ходя" през цялото време разнообразна, до излитането. По принцип, това не е нещо необичайно, но този път колебанията бяха прекалено "жестоки". В края на краищата, аз не е имал време да ремонтирам оформление. Но ние се справили. А сега по-подробно за първата част от нашето пътуване.

Изхвърлена от Краснодар до другари - водачът на Никълъс Драматичен театър направо до село Голям Pseushho. Проверете в 5 часа сутринта. На "драмата" по това време е най-малко 3 групи от хора, натоварени в автобуси и таксита. Това наистина е така, е първият от май. Минахме през Джубга, не Шахумян прохода, че аз бях малко изненадан. Минахме през морето, а само го видях през прозореца, защото чакахме гората и планината. Дебаркирали в близост до спирка, ухапване изваден от закуска на къща, и отидох на маршрута. Тя 8:00-9:00. Времето беше цяло е добро и се премества достатъчно енергично. Срещнахме се само една малка група от 3-4 човека, които вървят в същата посока като нас, но за друг път. С една дума, степента пусто, аз бях доволен. Много бързо стигнахме тракт Kubyshev и да се създаде малък лагер там, посети долмена.

Mount Кашин (Semiglavaya)

След това продължихме движение и се спря за обяд в паркинга на рекичка малките навън. Имахме обяд, отпочинали и се премества върху. Първоначално исках да направя малко Radialka водопада, но в крайна сметка не го направи. Усилване време (около един час), след това е много полезно.

От паркинга е добре утъпкана пътека взима стръмно. Пътят към планината Semiglavaya. Първоначално смятах да се изкачи на Cascina пътеката, която отива на север. Вървях на пистата "от интернет", което ми дава увереност. Лена отиде до седемглава няколко години преди и ясно си спомням, че ние трябва да продължим по този път, но все пак аз настоявах, че той трябва да отиде на пистата. Както се оказа, че би било по-добре ходихме заедно на пътя, където се втурна в началото и която предлага Лена. Слязохме до реката и започнал да търси друг път. Гледайки напред, аз ще кажа, че ние наистина не са го намерили, но, разбира се, отиде в правилната посока и "на пистата." Трудността е, че е имало солидна преграда срещу вятъра. На всеки 20 метра - паднали дървета, тръни, храсти, клони. Всичко това е много затрудни нашия напредък, енергия и мощ и разваля настроението. Опитах се да се запази сравнително бързи темпове, тъй като като (по план) на лагер почти на върха на Кашин. Скоро трябваше да потъмнее, и всички ние се пукат през паднали дървета, за да се повиши средната стръмнината. Аз не знам, тъй като има една група, който е написал песен, но от моя гледна точка, това е всичко друго, но не и на пътя. Това е първият извод, който направих - не можете да разчитате на сляпо OSM-пътеки. По време на пунктирана линия, съставен на картата може да се крие нещо, и дори ако сте (или някой друг) отидох тук в миналото, няма гаранция, че няма да намерите по пътя си преграда срещу вятъра. И ако не отиде - още повече, че.

Неизбежно Вече се стъмваше, а ние все още трябваше да ходят на няколко километра, за да получите определена височина. Стана ясно, че в рамките на срещата на върха, ние няма да дойде в този ден, но аз сякаш е нормално да се лагер най-близо до планината. Момчетата, които бяха с нас за първи път, смело издържа случва. Мисля, че те съвсем не очаквам да го видя в кампанията, но нямаше къде да отида, така че те отидоха и останаха в мълчание. Те не каза нищо, но знаех, че (поне знаеше за) това, което мислят, и те са прави. Заключение номер две. Аз за себе си след това не е взела за маршрута на непознат / разузнаване на нови участници.

И все пак, докато се стъмни, ние vybreli паркинга, където е имало голяма група (най-вероятно, те отидоха на нормален път и пред нас). Въпреки това, ние имаме най-нормално разстояние от тях и никой никой не се намесва. Всички бяха уморени и изтощени, но ние се лагер. Третият извод. Аз направих за себе си - ако похода е нещо се обърка (нищо), виновен този, който организира и ръководи групата, без изключение. Именно на него всичко дразненето на участниците ще бъдат концентрирани. Това е нормално и естествено, но трябва да бъде готов. Аз самият podvymotalsya през това време, както физически и психически, а дори и там не е особено желателно. За първи път отидох да донесе вода, а след това се качи в палатката и да се подготвят вечерята не е участвал. Забележително за мен на мястото, тази нощ бяха две неща: сняг (понякога е) и снимане пристъпите (Артур и Денис) само за забавление - много красива, очарователна и, както се оказа, не много скъпо мероприятие. Между другото, стигнахме до планината съвсем близо. На този ден тя е била покрита 15.9 km и отбеляза 993 m. Височина.

На следващата сутрин отидох на дежурния (Кейт, между другото, е бил на смяна през нощта почти незаразени), приготвена закуска. Хапнахме, събрани лагер и с цялото оборудване (не е по-лесно), имаме около половин час, или така се изкачи до върха на планината Кашин.

Беше много красиво.

И все още е много ветровито. Pofotkalis от сърцето,

Настроението беше много добре на всички. Аз все още имаше надежда, че графиката бяхме избягали, и да имат време да мине през по маршрута. Според плана трябваше да отида за 12-14 км "на билото", за да двамата братя, но това не се случи. Повече за това във втора статия.

И накрая, няколко думи с дребен шрифт: