В последния ден от престоя ни в град Хо Ши Мин, ще отиде на екскурзия до делтата на Меконг. В рамките на подготовката за пътуването се запознах с много съобщения за такива екскурзии, така че имам някаква представа за какво да се види. Екскурзия до делтата предлага почти всички Хошимин туристически агенции, в допълнение към един ден можете да отидете в делтата на Меконг на 2 и дори 3 дни. Ние не си купи турне в туристическа агенция, нашият приятел виетнамски ръководство беше любезен да ни отведе заедно с група български туристи, които са пристигнали в Хо Ши Мин на Транг за два дни.

Обиколката започва в сук, от туристическа гледна точка, градът на My Tho делта на. Стигнахме си комфорт с автобус от Хо Ши Мин около 1,5 часа. Заведоха ни до гарата река град, тук има подробно туристическа карта на интересни места в близост до делтата на My Tho. Във всеки от тези места тук можете да закупите отделно турне.

Mekong Delta, преглед на туристическия Максим-НСА на

На кея ни чака тук като удоволствие лодка.

На тази лодка, отидохме в един от многото селата делтата на Меконг.

град Riverport Митхила (изглед от реката).

Mekong Delta, преглед на туристическия Максим-НСА на

Най-често срещаният тип на речни плавателни съдове, видяхме - лодки туристически удоволствие. През последното десетилетие, на виетнамски туристическа индустрия сериозно затегнати, обаче, в това виждам само предимства.

15 минути по-късно се приземихме в първия малкото село. Тук сме показали технологията на производство на кокосови бонбони.

В рамките на 3 часа в режим на изваряване кокосов сироп.

Mekong Delta, преглед на туристическия Максим-НСА на

Получената вискозна маса се разточва, нарязани на малки гранули и е обвит в тънък оризова хартия (годни за консумация).

От само себе си веднага предложи да купи на крайния продукт. Не са скъпи бонбони, доста вкусно, купихме няколко опаковки като сувенири, домашно всеки харесва.

Просто освен шоколади продават различни разлика: кокосово сапун, различни занаяти от черупки от кокосови орехи, колани и чанти от крокодилска кожа и много други. Цените са по-ниски, отколкото в град Хо Ши Мин, отр. Като сувенири закупени няколко бутилки от змия тинктура.

Mekong Delta, преглед на туристическия Максим-НСА на

Водите на река Меконг са плодородна тиня, поради което земята на делтата са в състояние да осигури храна, живеещи тук, 5 млн. Между другото, поради тиня, депозиран делта се увеличава ежегодно от 75 метра, се увеличава, като по този начин, най-големият и най-ценна храна житницата на Виетнам.

След това, ние са били въведени в малък izvozki магаре, и минахме през селото до малък кей, където чакаше тесните канута.

На тези лодки плувахме на още по-тесен канали пет минути преди нашия голям кораб.

Mekong Delta, преглед на туристическия Максим-НСА на

После тръгнахме обратно към My Tho, посещение на друго село по пътя, където имахме обяд, ходи и отпочинали, макар и не на всички уморен.

Заключение: Обиколката където посетихме е особено подходяща за мързеливите туристи, които за пръв път в Виетнам за какво ще правят слънчеви бани на плажа, така и за примерен преглед на страната и 2 дни е достатъчно. Делтата на река Меконг е много интересно, и голямо разнообразие от обекти за пътуване. За по-пълно потапяне трябва да купя два или три дни турне, или още по-добре да дойде тук по своя собствена. Интересни обекти са както в делтата на градовете My Tho и Кан Тхо и в речни канали, следи от които много села, както и плаващите пазари. Що се отнася до нас лично, то ясно разбиране за това как да пътуват из Виетнам като цяло, и по-специално делтата са се развили. Тази страна ние сме много доволни и имат голямо желание да се върне и да продължи да учи на много интересни места.

Благодаря ви) В този случай, може би най-добрите на сайта, за да гледате, аз съм като се има предвид възможността за независим пътуване до Делтата, но от Chau Doc все пак е необходимо в компанията на туризма, за да вземете лодка + автобус до границата с Камбоджа, за да премине, както и че не е по-малко от $ 25 на човек, ако информацията интернет не е измама. Така че е по-лесно да се претеглят плюсовете и минусите, ако цената е същата, излиза, вероятно е по-удобно, когато dovezut, трансплантирани, както и всички шоу)

Да, но когато той може да остане по-дълго с харесва къде и т.н. ръководства и задвижва до мястото, където те трябва да се бързо и те имат туристическа колан, но аз не мога да го понасям! Като цяло, майстор-майстор, все още има време да мисля.

Това, разбира се, аз също съм не един фен на организирани екскурзии)

И от сладкишите кокосовите, имам две пломби летяха))

В този случай най-важното, без фанатизъм.

Mekong Delta, преглед на туристическия Максим-НСА на
Yourself резервират хотела на Booking.com: инструкции стъпка по стъпка и нюанси

Среща с Грозни

Отваряй си очите: как да се избегнат измами в чужбина