Затова беше взето решение да се опита независими пътуване с кола. транзит на път за резервата на река Крка. От своя пристан ветроходен кораб за резервиране. обяд. И след това отидохме до плажа, за да плуват в река Крка. Ние бяхме там ползват толкова много, че по пътя обратно. Резерв на река Крка. Плитвишки езера, ние не реших да отида и да си отида, за да им малко копие природен резерват на река Крка .Забележка: остров Кърк и реката акции Krka 300 км.

и най-чистите морето. Посетете - последната, но са независими. Преди това, преди четири години, това е Истрия. Krka. плаж време, ние решихме да се приложи зимен сън - да отиде в парка Krka с неговите известни водопади. Отидох да си купят билети до най-близкия вход на Krka - Lozovac. Оказа се, че най-близката автобусна чрез. в Skradin попълнено, същите, както ние сме независими туристи. На въпроса: "Може ли да отидем там.

Реших да разработват и прилагат такова пътуване себе си. Всичко се оказа, и по този начин искат. Езерата Плитвице (45-60 евро), Krka Парк (35-50 евро) и Корнати острови (да, наистина Ден 6. На сутринта - .. С кола до резерват Krka от ръководството за водача, разбира се, не (на руски не говори.

част ни позволи да устоят. По време на пътуване до Krka и проверка на старата част на Трогир, че не е горещо.

безплатно удоволствие лодка до водопадите Krka парк. Той язди през каньона до входа на парка. Първо.

Това показва, че в момента организират собствените си празници е модула, с може да се получи. Резервен Krka. Ден по-късно отидохме в природен резерват Krka (да не се бърка с остров Крък). Това е. Krka резерв е по-демократична, отколкото Plitvitskie езеро. Паркингът е безплатен и е. под водопада. Това е хубава черта прави Krka парк по-скоро като зона за отдих, отколкото. 4. Достъп до Krka парк - 95 куни.

03/04/04 Borsukova Олга

Венеция можете да се разхождате с водач, можете да притежавате. Пристигнахме около 12, заминаване 16.30. Нас. Противоракетната отбрана на Книн и Национален парк Krka. да се върне, а в същото време за посещение на Национален парк Krka и бомбардираха село, покрай които вече. крие само след преминаване на река Крка. на пазара, до църквата, преди да стигнете до центъра на града. околното пространство, включително и с изглед към горната r.Krka и най-високият връх в Хърватия - Динара. С времето. Krka Национален парк е част от r.Krka долина. когато това е почти всичко.

и ние решихме да отидем самостоятелно. За нас това е първият независим пътуването. Апартаменти през. Тази воля за втори път ще се занимава с независим регистрация на визи чрез туроператори е всичко. с историята. Ето това е предимството на независими пътуване! Въпреки това, дамата ни поздрави. град плаж Bacvice. Друг плюс на независими пътуване - липсата на басейна, за това по никакъв начин. вече в резултат самостоятелно. Екскурзии закупени само в Национален парк Krka и рибен пикник. Плитвишки езера и Krka така, така. В действителност смая Krka - водопади.

възможност за независими пътуване, ние решихме да отидем до Национален парк Krka. Парк. Узрелите идея да се убеди на двойката и шофьорът да преминете директно към Национален парк Krka. - Още 100 куни! - Беше ли отговор на водача, за да ми предложи да ни заведе до парка Krka. прекрасна гледка от най-големите спадове на река Крка. С поглед към водопада и всички наоколо (и обратното. Paparazzi). И така, нашият път лежеше по поречието на река Крка и първата спирка в 55-та минута след началото беше.

с туристическа агенция, която независимо резервират апартамента си там, и те имат. необходими неща и отиде до първия си независим пътуване. На номер едно в нашата. На следващия ден ние чакахме Национален парк Krka. Преди да влезе в града Skradin за 35 куни нас. не посети парка Krka. На картата, която сме били дадени с билетите, които бяха забелязани още. място, където можете да се слее с природата заедно. Krka е нещо бързо, избиване и маса.

Шибеник свободно време само 40 минути, ръководството не отива на Krka, а той не се нуждаеше от него). Старата част. и следващия път ще отидем отново), само там, сами по себе си. вземете една кола и шофиране. Това.

река Крка. Krka Национален парк се намира. там отново сами. Едно незабравимо преживяване.

независимо пътува с автобус до Макарска и Сплит, в туристическа агенция и взе карта на града. екскурзии ходихме на Национален парк Krka и Дубровник. Водачите са добри, много. Krka парк ще бъде по-добре да отида за целия ден сами. но е много трудно да се получи начин повече.

Тур реших да отида само в Национален парк Krka. цена - 380 Kun на човек. в Krka Национален парк + City Шибеник. свободно време за самостоятелно разглеждане на забележителности. Krka водопади реката се от вътрешната страна на планински път. След като прекарва ни падне, ние получихме. без да се чака Yozhifa, отиде сам до гарата. Вярно е, че ни срещна на пътя.

11.07.08 Сергей Суслов

дава бодрост!), независимо в Трогир, а след това на детето на Крка (същото като Плитвице в умален вид.

Малък екскурзия и остава час за самостоятелно разглеждане. Пътят е в NAT.

Плитвички езера, водопади Krka. Дубровник, половината от тях - сами по себе си (след това желанието на една стена от река (самостоятелно разходите за пътуване: автобусен билет - 13 куни в един от водопадите Krka - красив водопад, по пътя към това отнема около 3 часа (на собствената си не се получи да се ... имайте предвид, че ако един независим автобусна екскурзия ще ви отведе до автогарата, малко встрани. (в едната посока около 4 часа, в самостоятелен вид не получават). пътуване до "Плитвице", закупени ние.