А вкусна вечеря отидохме на разходка, докато не разбрах какво сили вече не съществуват.

Ялта - каква част от този звук

Гледайки напред да кажа, че целите на специфичните атракции, за да ни посетят в този момент не е било. Отидохме да се насладите на въздух, слънце, море, планини. атмосфера.
Morning облачно, но много teplo.Narodu много малко. Out на първа линия, видяхме снимка на рибар, рибари, рибари. и мъжът ми каза, че е време да изпълни мечтата си, да хване лодката към морето. Когато стигна до кея, ние се съгласихме на риболовно пътуване следващата utro.Bolshim плюс за нас е, че лодката плава всяка сутрин 7 и 11 (с изключение на буря), които желаят по никакъв количество.
След това се разходихме из плажа Massandra и седна на най-отдалечената kayfovat)

И след това се разходихме из града, netoropyas мина през пазара, аз вкусих салса))), а съпругът и извара с).
Не без дегустация на вината на Massandra, което допълнително настройва релаксация.
Дълго да напишете какво ядохме няма смисъл, защото гладните да остане в Ялта е просто невъзможно))).
Обичаме да вечеря в университета на Гогол (Вкусна-Eshka), доста доволни "Хранене в дома" на Пушкин улица и много вкусна пица в едно кафе къща, където живеехме (в къщата, тъй като се оказа, той е живял Pugovkin).
Ако не ви харесва тези места имат за хранене Violet близо до Бристол, Solokhina кухня брегова ресторант в Чехов театър и много други zavedeniya.Na този сайт има отделна тема на "Къде да хапнем в Ялта" .Но само в случай, аз направих снимка на менюто трапезария Пушкин, които биха могли да бъдат полезни:

Ялта - каква част от този звук

Обикновено на първия ден са били изразходвани в спокойна разходка през обичния град.
На втория ден времето беше много drugaya.Uzhe в 7 часа сутринта грееше слънце, ясно, безоблачно, видимост красива.
Съпруг хваща шумотевица от риболов, а аз хване вести от факта, че той го horosho.Plaval без мен, така че без снимки, но уловката е за първи път много Hoo :) около 30 парчета: те са херинга и сардини и пикша , като цяло това е страхотно домашно приготвена вечеря :) и много впечатления.
Тъй като е много топло и слънчево съпруг решава да пълнота kayfushek isplavat в Черно more.Vodichka 14 +!

Ялта - каква част от този звук

След освежаващо и успокояващо zanyra съпругът ми е втори дъх :). След вечеря решихме да отиде в Ливадия, тъй като миналото лято, дворецът е бил затворен, но все още наистина искаше да го види.
Ние пристигнахме в автобуса 32 от veschegogo пазар, който се движи на всеки polchasa.Ochen красиво в parke.Tsvetut хризантеми и рози.
Palace много красива, както вътре, така и извън него. Обиколката е интересно, но за някои деца neponyatnaya.Potomu като двореца в Ливадия е свързан не само с Никола 2, но с Конференцията на ръководителите на правителствата на трите държави от антихитлеристката коалиция - СССР, САЩ и Великобритания, както и че тази цифра дечица slozhno.Stalo много тъжна тъжна съдба Романови.

Ялта - каква част от този звук

3-ти ден е просто фарс. слънцето, вятъра и вълните са красиви. Беше невъзможно да се откъснат)

Възхищавайки се на вълните и vsomniv Балтийско море, решихме да предприеме пътуване в неизвестното ние Gurzuf.Ot дрехи на пазара на atobuse стигнахме Razvilki.V план е да посети санаториума Парк Гурзуф, Пушкин музей и прилежащия парк, извара Чехов добре, просто да се разходите по улиците.
Но не всеки е предопределена да sbytsya.V Gurzufsky турне трябваше да започне в 11, но те бяха единствените, които в това "лошо време", а тя не беше разстроен sostoyalas.My nichutochki разхождаха по крайбрежната алея надолу към морето, и седна на камъните. и така ние бяхме добри.

Пушкин не е искал да отиде, но в Чехов музей skhodili.Chehova ние уважаваме, отиде миналата седмица в Melikhovo (нашата вила в близост), лятото и зимата, отиде в музея на Чехов в Ялта. така че вилата в Гурзуф е много удобен.
Следващите снимки на залива, където започва да пише Чехов "Три сестри" на

Гурзуф ни хареса си улички, висящи гроздове, спокойствие и величие, а ние се втурнаха към Ялта :)

Ялта - каква част от този звук

Въжена линия на Ай-Петри е временно затворена и ние решихме да се изкачи кабинковият лифт в Yalte.Naverhu беше много хубаво кафе с доста адекватно tsenami.Nu и гледка може да се ползва за дълго време, което сме направили, докато беше тъмно)))

Четвъртото den.Utrom излезе на кея, видяхме преминаването на нас "дом" .Той не е кораб, но Korablische. и половин час по-късно все още odin.Eto толкова красива, толкова величествена. Снимката не може да се научи, но беше страхотно.

На този ден, ние решихме да отидем на обиколка в двореца Miskhora.Konechno всички тези курорти може да се стигне и себе си, но ми се стори, че има очевидни предимства: имаме вози навсякъде, за всеки дворец и парк беше казано, никога не трябваше да преговаря с охраната и във времето, че е много по-бързо, ако бяхме планирали да ги посетите сами.
Така че ние бяхме на гледане платформа в храма N.Oreande arh.Mihaila, Dulber (Dulber санаториум), дворецът Kharaks (любимата ми Днепър санаториум) и Kichkine (хотел Kichkine) .Ние се забавлявахме и реших, че ще се опитаме да влезем в Днепър ваканция с цялото семейство)))

Вечерта разходка в Yalta, дишай-диша и не можех да дишам. Вървяхме, ходи и не биха могли да работят с.

Ялта - каква част от този звук

Петия den.Utro.V 11 дойде с такси, за да ни закара до летището.
Отиваме в най-далечния ъгъл на плаж Massandra. слънчево. топлина. хвърля монета, и ние знаем точно какво ще се върне всеки момент))))

Благодарим ви за отзивите и информацията, приятен и чист апартаментче от снимки.

Татяна [безплатна регистрация] [11.09.13 06:12:01] IP :. 78.139.100 *

Наталия [безплатна регистрация] [11.09.13 08:58:18] IP: 77.121.94 *.

Благодаря за върха! Твърде е през миналия уикенд. Това просто не е в състояние да види корабите в пожарите -в събота вечер те натикани. Yaltintsy каза, че един месец не отиде да ги такива лайнери.
ОКС @ н @, а апартаментът ви под наем, неотопляем?

Но с това загряване не ochen.V тази голяма стая сложим радиатора, а от страна на улицата все още не беше студено, тя ни hvatalo.No в кухня, тераса и баня много prohladno.Ya все още мислех, че зимата не е подходяща опция.

Наталия [безплатна регистрация] [11.09.13 22:16:43] IP: 77.121.94 *.

И моят приятел е бил прострелян в една спирка с автобус номер 200 UAH. много, много топло, а батериите аз никога не съм виждал, топлината дойдоха от пода. Така че тя ме накара да преглътна, че много по-скъпо. Ние бяхме само за една нощ и другите предложения не са били.

Наталия [безплатна регистрация] [10.11.13 11:03:55] IP: 77.121.94 *.

В Гурзуф санаториум парк помоли без екскурзии. Парк ми достави, какъв вид аромати! Не забравяйте да искате да го посетите отново.

Благодаря за върха. Обичам да Ялта. и скоро се връща там, за да се насладите на морето, въздуха, атмосферата. Между другото, аз го харесвам ", които не са в сезон" Ялта! Нова Година!)