Моисей планина (кота 2285 м, на пътя при покачване на 6 км).

Останахме (мен (аз съм 31) и нейният съпруг (той е на 37)) в хотелска стая в близост до летището. На обиколката взехме в 21.00. Хотелът ни е дал дажби. За дестинацията, отидохме около два часа и половина. Имаше спирка в някои три долнопробни магазини. Автобус от Teztur беше добро - никакви претенции не, но понякога шофьорът е карал толкова бързо, независимо от факта, че пътят е малко по-рана и осезаемост автобус отвор от едната страна към другата. Седейки пред него няколко пъти се опитва да се разсъждава, че не карам (не е изненадващо, че те са толкова често се случва инцидент туристически автобус).

На входа на планинския водач дадохме всеки от фенерче (с връщане, разбира се) и допълнителни батерии (с батерии не се отказват - удобен). Идеята, че трябва да отида с фенерче в тъмното не бях сам - имам нещо наивно, смятайки, че в продължение на години за поклонение на много туристи по пътя към върха на планината някак си повече или по-осветен. Аз трябва да кажа, туристите са много подготвени - те са фенери, които са прикрепени към главата, като катерачите - много удобно нещо да кажа. Като цяло, в часовете 12 ч пристигнахме. Автобусът ни спадна на паркинга и отидохме пеша.

Стигнахме до кафенето на хотела, за поклонници. Има ръководство ни показа една маса сред публиката, в която всички сме напуснали своите дажби. Кафенето е отворен, както изглежда, денонощно, така че може да се пие кафе и чай. Посетете WC - повече или по-малко нормално във всички от следните 7 часа (преди спускане). След това ръководи (очевидно страда от някои мания за величие), името му, между другото, на султана, тури ни да седим около него и започна да кажа всички и разни за бедуините, техния живот, традиции ... Така ние останахме до след полунощ. Дадоха ни ръководство. И ние сме изложени.

В самото начало ние сме били един огромен "паркинг" за камилите и миризмата е непоносима, навсякъде се чуваше: "Искате ли да Kemel. Kemel добре! ". Но, разбира се, ние не търсим лесни начини! И се премести. Пътят е във възход не е сложно - е плосък, а не се стръмен, но постоянно се препънат по скалите стърчат тук и там. По следите на преминаването на камили по пътя, аз мълча, единственото нещо, което ще кажа - първо се опита да пресече, а след това, като километра на 4, които вече така или иначе. В момента са преминали цялата тълпа и спря първия километър. Аз трябва да кажа, че публиката да се твърди - ти светне пътя си фенерче, постоянно търсим пътя напред и светна постоянно краката на някого, някой се спъва от време на време диригента вика за нас, за да се оттегли - пропуснете бедуин с камила. Като цяло, аз и съпругът ми реши да се отдели и да вървят заедно. Но, аз не препоръчвам дамите един (освен ако не е придружена от мъжете), за да го направя - по-добре безопасно, отколкото съжалявам.

Ние се отдели от нашата собствена, в навечерието на предишната група, и натисна. По пътя на горния етаж, се срещнахме няколко (5-6 броя - почти всеки километър) бедуински сгради, където е било възможно нещо да се пие, а не безплатно, разбира се, да се яде Snickers или Марс, а когато е навъртал камили с техните упорити домакини. В интерес на истината, аз ще кажа, че за първи път спряхме на "Палатка" бедуин е почти на върха, а също така не е взела на камила - въпреки че беше трудно, но бях изненадващо упорит.

Като цяло, ние се приближи и се приближи. Някъде около, на четвърти километър от мен, млада дама абсолютно никакъв спорт, открита след втори вятър, но започна да се клати краката! Вярно е! Вероятно това се отразява безсънна нощ. Аз от време на време се отклони настрана, аз винаги остава, много да съпруга си раздразнено. Но имайте предвид, че на това пътуване го влачат (много бих искал да се подобри имиджа на медения ни месец някои забележителни паметно събитие), така че аз се опитах да си мълчат. Но аз все пак е имало. Малко след това пътят свърши и започна дългоочакваното 700-те стъпки. Но това се оказа не по-стъпка, но купчина камъни, на случаен принцип написа нещо - един по-горе, а другият по-долу, е постоянно се препъват, краката са и коварен препъни-и, за съжаление, не успява втори вятър, а третият не се отваря. Тези стъпки изглеждаха безкрайни. Но в крайна сметка те са си отишли!

Излязохме на малка платформа, на която стояха няколко от тези "палатки", тъй като сме се срещали по пътя. Бедуини ние започнаха да викат, че горния ляв ъгъл, за 10 минути, и се бореха един с друг, за да предложим на чай и одеала матраци. Съпругът ми даде команда "спре!" И отидохме в един от тези "палатки". Съпругът й взе кафето, а аз, честно казано, не искам да живея без това кафе. Пиенето на кафе, ние решихме да се изкачи до края и реших да все пак да вземат едно одеяло ($ 4) и на матрака ($ 2), независимо от тяхното състояние - за всеки случай.

Ние се изкачи до върха. В най-горната платформа за наблюдение могат да се настанят на ограничен брой хора, така че ако искате да сте там, ще трябва да побърза малко. Има малък chasovenka, но тя не прие посетители. Оказа се, ние пристигнахме един час преди зазоряване - трябваше да чака. И тогава започна най-страшното, най-малко за мен. Стига да отидете в планината, това е абсолютно не студено и дори горещо. Когато се качи на горния етаж, под якетата дрехи бяха мокри (!). Сложих си ръкавици и шал. Седнахме върху матрака и започна бавно да се охлади. Имах чувството, че съм паднал във ледена вода и задръжте! От студа аз просто ме болеше всичко! Дори и този ход е трудно. Бях покрита с одеяло, но това не помогна. Заради мократа гърба имаше чувството, че прикрепен към гърба на огромна част от лед. Като цяло, аз седнах и се молеше, че слънцето изгря скоро поне малко топло. Не забравяйте, че споменах друг пуловер в раницата си - би било много полезно! В тези "kibitkas", където пиенето на кафе, тя може да се промени - туристите почти никога не идват (също сергии стоят на улицата) там, покрит взаимно якета и облечена в сух топъл пуловер, а за мъжете като цяло няма проблем с дресинг - честно казано, това няма да е излишно.

На върха, трябва да кажа, че гледката е великолепна. Хората започват да се сближават. Бедуини и тичам нагоре по стълбите, като предлага одеала и дюшеци. Хората стават все повече и повече. Бавно започва да се зори. Хората, които са били увити в нещо! В раната на главата и arafatki и шаловете, и шаловете - този, който е бил. Дори съпругът ми, въпреки че той е бил облечен с шапка, променете го на шапка, че не иска да вземе и сложи ръкавиците, въпреки че той - мъж спорта и издръжливост. Слънцето се издигаше все по-високо. Имаме камера, снимки naschelkat маса.

Слънцето бе възкръснал. Някои започна да се спуска, за да замени тях започна да се изкачва на хората, които не могат да стигнат до горната платформа. Ние също така реши да се понижат. Трябва да се каже, че само през деня, видяхме, че хората се изкачи на планината, е, меко казано, много. Слязохме по този сайт, където пиеха кафе, мина проводници, крещейки имената на групите си и се опита да събере всички. Отидохме отново в "Палатка" на пътя като одеяло и матрак. По това време, и аз пих какао под високозвучно титлата "горещ шоколад". Седнахме за малко и без да обръща внимание на виковете на нашето ръководство, ние решихме да слезем на техните собствени.

Затворих камерата около врата и надолу, а след това е направил снимки на "места за военна слава." Надолу, тя също не беше лесно. Първоначално, поради големия брой на хората, а след това поради състоянието на стълбите. Аз не разбирам къде отидохме в друг път, чрез който всички да се понижат - вероятно отиде с поток от хора и не забележите, че пресича друг път. Слизането е строго от същите камъни и камъни случайно надраскани в някаква стъпки. най-малко два часа надолу. Надолу твърде трудно. Отново, ако мислите, че за същите тези деца, които се качиха на планината с родителите си. Колкото по-близо до подножието, толкова по-горещо. В дъното на всички неща вече са в ръцете.

Излязохме за манастира Света Екатерина. По пътя към кафенето, където бе оставил нашите сухи дажби, ще отиде на църква магазин и закупени няколко икони. Кафенето с мъка на половина ние бяхме в състояние да седнете и да има закуска. Бавно започна да се изравнят с нашата група. Всички умора, сънливост и изтощена. След закуска, ръководството доведе всеки да посетите манастира. Аз трябва да кажа, че услугата в манастира започва в 12, като в същото време издържат мощи на св. Екатерина и предаде на всеки посетител пръстени (аз бях преди 2 години в Египет и отиде на екскурзия до манастира Света Екатерина чисто). Но часовникът е около 9, така че услугата е, разбира се никой не получих. Ние и още няколко души са били оставени да се наслаждават на слънцето покрай кафенето. До десет бяха наши и вървяхме към паркинга автобус. Автобусът заспа. По пътя, за да видите, който не спи, диви камили, течаща в близост до пистите (никога не съм мислил, че камилите са диви). И през 1230 г., вече бяхме в хотела. За обяд, ние не отиде. Веднага си взема душ и сън. Ние се събуди през нощта.

Аз не се разсейваме от чувствата, които възникват, когато видите на египетското нощното небе с невероятен брой звезди, можете да стигнете до върха, за да отговори на разсъмване (който, според легендата, човекът, освободен от греховете). Всичко това, разбира се, е незабравимо. Моята история е чисто хуманни да даде малко практически съвети за тези, които, все едно, отидете в планината на Мойсей. И ако аз съм някой нещо помогна, аз ще бъда щастлив.

Снимка не поставяйте - Аз вече казах всичко, а ако има и снимки, няма да е интересно.

И все пак - ако все още се мисли за приема на това турне, вземете я, така че когато тя все още е най-малко една седмица, за да се отпуснете в хотела, но не и преди да напусне.