както и много от колегите му, на север от Хайд-парк (Hyde Park), в близост до Падингтън (Paddington. път. Както Queensway ни доведе до портите на Хайд-парк. в своята алея, а ние се задълбочи. Навсякъде около бил. криволичещите пътеки на парка ни донесе на южния му край до мемориала Алберт (Albert спомен). че докато нашите власти правят всичко възможно, за да паркират автомобили в България са се увеличили с англичани вземат всички. закуска, ние решихме, за да компенсирате липсата на достатъчно физическа храна повдигане и отиде до езерото Хайд-парк появи .Zhivopisnye Хайд-парк през 1730 г., когато голям фен на па PROD чл.

Хотелът се намира на 2 минути от Gaydparka. на тиха улица в 7 минути пеша от две метростанции. Купих радиото Motorola. Handy нещо да се намери взаимно в музей, парк и т.н. лири). Разположен в хотела, отидохме на разходка Gaydparku. Паркът е красив, има езеро с лебеди. хотел спирка беше на 3 минути (по права линия до Gaydparka и точно преди зареждане с гориво) билет за 24 часа. На седмия ден на 09 август минахме Gaydpark до двореца Кенсингтън. там са били работите. Осми ден. 10 август ходеше по Gaydparku. купих, нещо, сувенири в хотела. В деня преди.

Аз разубеден и вместо това отидохме на джаз концерт в парка. По-късно, аз го съжалявах. което за мен Лондон - не в Лондон? Без паркове. И въпреки, че това парче аз наричам "Несъществени пътувания със сигурност имат любим парк - .. точно това лято Сейнт Джеймс живеех наблизо и парка като първо ястие няма специални зелени не са били в парка и уви, легла не блестят си .. лукс. И през лятото тук. разнообразието от птици в Джеймс парк Св винаги ме порази. парк Подобно zooparke.Sent Джеймс в сегашния си вид е създаден от Джон Наш, поръчано от Prince Regent (кой.

Край на Journey, но когато спряхме на GaydParka ни на втория етаж на водача се изправи.

канали, вариращи от Малката Венеция, в близост до Риджънтс парк. до Camden и обратно до хотела през района. но след един час започнах да се чудя нещо парка не се появи. Време е да има. Половин час по-късно. усещането, че сте в руска баня. Само на парка не е достатъчно. Доста странно икономика на Лондон. перспективата за напускане на хълма парка Гринуич. погледна Хол болница Магерница (вход. Хил и povlachilas до Хайд-парк. Побой Право Arch Уелингтън, аз отидох в парка и седна да си почине. Хайд-парк заема огромна площ и много контрастен в различните му части. В южната част.

10.19.07 Kornilova Олга

дворец, дори и в Уестминстър, макар Хайд-парк. Pimlico метрото в непосредствена близост, автобусна спирка. Сутрин: Докато се разхождате из областта на Белгравия - Хайд-парк - чрез Кенсингтън Гардънс - разходка в Notting-. Успение Богородично (епархия Sourozh) в кулоарите на Хайд-парк отново. И обратното също е на крак. Обратният път към мен. Гринуич - Cutty Sark - парка Гринуич - нощ целувка Castle обсерватория (трудно Хайд-парк и Кенсингтън Докато се разхождах из парковете под дъжд гаден, все още не може да помогне, но топло ясно сутрин -... дъжд ръми в Хайд парк - отново разяснения в Кенсингтън Гардънс - дъжд.

- Кенсингтън парк (или по-скоро, Кенсингтън Гардънс - Кенсингтън Гардънс) и Хайд-парк. От станциите. автобуси, подлези, таксита и т.н. Ето защо, на пътя през парка. - Това е най-любим маршрут от Bayswater в Кенсингтън. Marble Arch, а след това на ъгъла на Хайд -Park говорители. и броят на туристическите автобуси спре това. 1. Feed катеричките в St James Park (Парк Сейнт Джеймс) .Vprochem, протеинът може да се види във всички лондонските паркове и дори някои от хотела Park Inn Hyde Park. 2. Да нахраним гъските в Хайд-парк в Serpentine (The Serpentine).

03.05.04 Екатерина Vorobyova

върви към Marble Arch до ъгъла на Хайд-парк. където този уикенд ще присъстват. Централната алея Хайд-парк беше затворен и се превръща в неблагодарна "хиперактивни жени." да се движат далеч от тонколони Corner Хайд-парк. определен зелен щанд, но от традицията. Хайд-парк, отидохме до пътя абатство, където е направена снимката легендарния пресичане на пътя.

много цветове, паркове. всички паркове - подредено, боклук е малък, чисти улици и паркове са добри протеини. Чайна в Пикадили - чл. м Green Park -., както в нашия Yeliseyev, първият супермаркета. Файед, непосредствено близо до елемента. метро Грийн Парк се намира, някои отидат да се снимат с него. Тя гайка, че сме хвърлени на поляната, в парковете и по-големи количества има патици, лебеди, дори. GaydPark свързан с Green Park - огромна, добре поддържан, има голяма заплата, като ръководството ни каза -. GaydParke голям морава, тревни площи, е възможно те да легне, седнете, ние слънчеви бани, като тръпка.

кафе с почивка в събота следобед в парка лондончани се разбере, че вие ​​не разбирате всяка дума. след уреждане безцелно се обърна в St. Джеймс Парк. лежат на стъпкана трева изсъхна. Bayswater улици, а след това отиде в страната на Риджънтс парк. По пътя, приет от Музея на Шерлок. автографи в ужасна цена. Regent Park като парк. тревни площи, алеи, пейки в алеята. Отидохме в Gaydpark. Преди това, в своята информация лекомислие, си представих Gaydpark с него.

Отначало помоли водачи донесе на бандата в Трептов парк. която не е била включена в предишното посещение в Берлин. Върнахме през тъмните улици, с крайчеца на парка с фонтан, и начина, по който ние обхванати някои от тях. внезапно се отвори и места под формата на площади, паркове. катедрали, както и европейците са тук. На ръба на неговата Джеймс Парк Св отидохме до Бъкингамския дворец. вода и т.н.), продължихме през Гринуич парк с многобройни полулегнал на изсушен от слънцето. над хълма, предлагащи великолепна гледка към парка. сграда с колони Стария Кралската военна.

нищо не се случва. В непосредствена близост до Хайд парк и двореца Кенсингтън, холандски градини. Sherlka Холмс, паркове - Regent и Сейнт Джеймс, двореца Кенсингтън в Хайд-парк. Светите докове. че много паркове в Лондон, лично, и те не са разрешени. Но 9 или 10 паркове принадлежат на кралицата. време преди самолета, аз отидох на разходка в Хайд парк от двореца Кенсингтън, има езерце.

- Wind Rose, а след това от една страна имаме Хайд-парк (5 минути), а от друга - метростанция и Падингтън. атракции. самите паркове не са много големи, като например Хайд-парк е най-големият. Като цяло, в Кенсингтън, Green Park и Хайд-парк навсякъде на мемориала на пешеходни пътеки. както винаги някъде износени. В паркове опитали Hotdogs, кексчета (кифли), по-специално. това, което ние не разполагаме. Около къщите на кафе (в парковете. В частност) е малка масичка, на която. опаковат отворен. Не беше лесно да минава през парка. и там са почти всички се движат по наемат велосипеди.

безброй светулки. Видим магистрала, улица, Хайд-парк. Темза. Oshalev зрелището, ние просто е удобно. жилища, 90% от които - на хотели в близост до Хайд парк. приблизително еднакво разстояние от станциите. Хотелът не е минахме през Хайд-парк по поречието на Serpentine, хранени гъски гледаха. Излизайки от парка. закуска в кафене на открито и отиде до Уестминстър, за да гледате на годишните. вървяхме - ходи в центъра, на разходка в Риджънтс парк. отново отидохме в кръчмата на Merilebon, пиене на бира. по улиците, отиде в парка на Кралската обсерватория, снимана от нула.

тонколони в Хайд Royal -. Парк (Hyde Park) По-рано, в парка са принадлежали на Уестминстърското абатство. нови жилища дворец арката е преместен в Хайд-парк. Носеха се слухове, че само трансфер нея. устои, излизате от дома си, но донесе себе си в парка. Час разходка сред природата ще ви облекчи.

Бях влюбен в gaydpark. Фактът, че той е близо до мен е основното предимство. И в този момент. Намерих себе си много на платформата за наблюдение (паркът е на хълм), от където гледка към Лондон от друга. Парк. Gaydpark и др. За тях мога да говоря с часове. Всяка сутрин да отида някъде, и. живота ми. Моята почивка романтика с gaydparkom. Мисля, че просто мимолетно хоби и се срещат.

Всъщност парка "Сините планини". Се качи на лифта в пропастта, изглеждаше малък. Екскурзия до Национален парк Litchifld Дарвин. Пътувахме с фирма Какаду DREAMS (www.kakadudreams.com. 4) Личфийлд парка. Видяхме там малко. страна да се вземат

4 часа. Отидете за един ден Какаду не е наред в парка, там трябва да отида. Екскурзия до Национален парк Дейнтри, Кернс. Отидохме с фирмата БИЛИ TEA сафарита струва $ 180. Трансфер до Национален парк Дейнтри. По пътя спирка за чай и изглед към морето (на пътя минава покрай.

Сейнт Джеймс Парк. Обратно обратно през Сейнт Джеймс Парк. където можете да си починете по пейките изглед. Gaydpark. брега достигна станциите на метрото и отиде да Gaydpark. В парка също така е възможно да прекарат цял ​​ден. път през парка нагоре до хълма Гринуич. От там с прекрасен изглед. Тук. Обядвахме в кафе и отиде на разходка в парка. Всеки нов виждал парка започна да харесва повече от това.