Дори преди пътуването, ние веднага установи няколко други места, където задължително ще отида. Едно такова място е остров Gramvuza. И на четвъртия ден решихме да отидем там. За да направите това, ние трябваше да ставам много рано. В 8 часа сутринта вече бяхме на път. На този остров има два начина. Един - по море, с лодка от Kissamos, а другият с кола. На първо място, ние искахме да отплава към морето, но след това разбрах, че в този случай ние ще трябва да прекарат целия ден там, и няма нищо различно от плажната ивица и в другата посока, за да се измъкне от там, един от двамата. Ето защо, за да не се губи ценно време, ние решихме да отидем там с кола. Ние изплаши много лош начин, но в действителност се оказа, че всичко, което не е толкова страшно. Това е начина, по който да се търси:

Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Пътят води към планината, на някои места наистина да се страхуват, много планински пътища няма никакви огради. Изкачване на върха, ние открихме, паркинг там.

В паркинга на кози в мина. Хората не се страхуват изобщо, освен това, нагло насилвани, моли за храна.

Някои от Пийх крие в сянката от жаркото слънце.

Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Повече Предстоящи път пеша. Вървяхме по-кратък период от време, още повече, че отивам надолу винаги е по-лесно.

Когато стигнахме слизането видяхме причината, поради която хората идват на този удивителен остров. Дали се струва, че е не е вярно?

Остров Gramvuza всъщност един остров може да се нарече участък. Тъй като по-голямата част от времето между него и Крит има земя мост, чрез който можете лесно да навигирате. Само понякога тя е скрита под водата. Слязохме до острова на път облицована с камъни, и през цялото това време не спира да правите снимки. Очите не искат да повярват в такава красота.
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Бряг на Gramvuze просто зашеметяващ. Мрежата, бял пясък, синьо, етерен цвят вода. Лагуната между острова и брега не е дълбока и водата в него се затопля много бързо. Gramvuza - идеално място за семейства с деца.

Прекарахме 4 часа и не забеляза как лети времето. Поради липсата имаме някакви чадъри аз естествено силно обезводняване (изненадващо дълго е продължило :)). Макс е намерил точно такъв смешни животни. Ентусиазмът е морето.

Като цяло, ние се държаха за всички цилиндри. Какво друго да кажа?
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

След като се премества до острова, ние открихме, дървен кей, от която ние бяхме в състояние да улови цялото семейство.

На шиш, свързващ острова и брега, нашето внимание беше насочено към червения пясък, като така жестоки цветове Gramvuzy още по-екзотичен вид.

Както вече казах 4 часа излетяха от, но се увеличава нагряването ни принудени да продължат напред. Макс отне почти бурно :) Вече се изкачва по хълма към колата видяхме пристигащи кораби, на които сме плавали и, ако е избрал морски път. И за пореден път се радвам, че ние отидохме с кола.
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Когато стигнахме върха, изненадани от броя на автомобилите в паркинга. Очевидно е, че този път става все по-популярен. Хората не резервни машини, които наемат :). За спиране страда доста значително.

Следващата точка от нашето пътешествие започва разкопки, отбелязани в ръководството като една много интересна и спомена някои от пътниците няколко пъти. Ние просто не може да го пропуснете.

След дълго търсене (място, че не е толкова лесно да се намери) ние сме етап по пътя върви успоредно на брега на морето. Браун Index упорито показа, че до 2 км Falassarna наляво. И с всеки километър интервали :)
Когато стигнахме мястото, на много дълго не можеше да разбере, и че в действителност, да погледнете? Тъй като аз бях зле изгорени, излиза на улицата, че не искам да. Джулия отиде на мястото и sfotorgafirovala, че в ръководството гордо древен град.
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Ние бяхме малко разочаровани, а от тези атракции ние нарича "Falassarna някои" :).
Като цяло, трябва да кажа, че стоката (дните, когато всички харесаха) и лоши (когато нещо не е както Клои) дни ние се редуват, така че ние не сме особено разстроен.
Ние преместени в посока Hrisokalitisa манастир.

Ето една снимка, много добре внушава чувството, че се чувствах, когато шофирате по планински пътища.

Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

На мястото на инцидента на гърците, за разлика от нашия венец, задайте тук са мемориални паметници. На някои планински завои може да се брои до десет парчета. Повярвайте ми, zastyavlyaet забави по-добре от всички ченгета.

Полицаи, между другото, съм виждал само веднъж. режим на скоростта в Гърция, въпреки факта, че Европа не е в съответствие с един. И на пешеходна ви преминаване, също едва ли някой ще пропуснете.

ние продължавахме да спра за да направите снимка, така че всичко е хубаво, преминаване на критски село. Имена не помня, може би Джулия пристига, напомня :)
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Когато пристигнахме в манастира Hrisokalitisa бяхме изненадани огромен брой коли на паркинга беше препълнена. Това, предвид отдалечеността на манастира, тя е доста странно. Когато стигна до върха, те разбраха, че причината за това е някакъв вид църковни празници. Куп шумен гърци, довели до един куп не по-малко шумни деца и подготовката за някаква празнична служба.
В резултат на това на църквата приличаше на базар, той просто не отиде. Така че ние не остана там и почти веднага си тръгна.

Чудех се защо този манастир, както е описано по-подробно в ръководството, тъй като няма особено изключителни художествени качества Не съм забелязал. Нашата разочарование само увеличава. Ако не Gramvuza, ние ще считаме, че ден губи.
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Обратният път беше през много села, където има истински шедьоври, по мое мнение. И може би те не са толкова стари, но те изглеждат доволни.

В Topoliyskom дефиле, удивително в своята красота, спряхме за кратко време, само за да бъдат снимани. Интересна особеност на пътя през дефилето е малък тунел през скалата, в която е било необходимо да се премине от светофара.

В същото време, нашата ден приключи, чувствайки се бях отвратително, както винаги, между другото, когато бях изгаряне на слънце.
Гърция, Крит, Peninsula gramvuza пътеписи Птах

Това сложи край на четвъртия ден от нашето пътуване до Гърция.