Есе на тема

Момчетата от Нова Зеландия.

Същата главата.

Разстоянието до Иркутск от Улан Уде около 470 km, така че ние бяхме не бърза. При напускане Улан Уде на инструмента "Фере" панел светва "батерията" иконата, но шофьорът, че това е грешка на компютъра, а ние продължихме да се движат в посока на Иркутск. Както винаги, проблемът идва неочаквано, дори и да се предположи, такова развитие. Не достига 170 км до Иркутск, "Невестулка" стана. И ние стоеше в средата на гората, далеч от населените места. Е, че въпреки че мобилната връзка е. Може би щеше да стигне Иркутск на батерията, но на водача "Фере" шофиране с климатик и се потопите светлина, която доведе до разрухата на батерията. Две стари дами, които седяха на пътя в очакване на автобуса, ни даде информация за това най-близкото населено Vydrino около 15-20 км.

Обадих се на моя приятел в Ussuriysk, го помолих да създаде клон в Иркутск Дром тема, за да ни помогне, въпреки че съвета. В рамките на един час, вече имаме информация, къде и какво можем да направим и къде да се появи в нашия нещастие. Всички отговори благодаря ви много. Дром - е сила.

Коригирана лифта, хванахме един малък камион, който се е съгласил да ни дръпне в Baikalsk. Има сведения деца от Иркутск, това беше най-близкия сервиз. Много благодаря на шофьорът на камиона, ще бъдат повече такива хора по пътищата. Пристигайки на гарата в Baikalsk, ние откриваме, електротехник, който се съгласява да ремонтира колата ни. Електротехници бързо отстранява генератора и казва, че "лети" четка. Въпреки това, той не си направи труда да провери диод мост и така нататък, той просто не е имал такова оборудване, въпреки че каза, всичко е въпрос на четки. Надявахме се, че това е вярно, но надеждите ни не са се сбъднали. Генераторът не иска да даде заряд на батерията.

В SRT, бяхме дадена фирма визитка в Иркутск, на улицата, където Kultuk 13 са ангажирани в ремонт на стартери и генератори. Това е, когато отидохме, като с него нашия генератор. В компанията, ние сме дошли до края на деня, когато ние бяхме много доволни, поставяйки абсолютно същия генератор пред нас. Емисионна е просто смешно, във Владивосток, ще бъде по-скъпо. Договорихме се, че компанията ще прекарате вечерта в нашия тест генератор ще определи разпределението, а вечерта ще ни даде информация. Отидохме на една машина в Листвянка, които са се заселили в хотел "Dauria". Вечерта ние получихме обаждане от фирмата и е казал, че лети диод мост и лагери на тягата. Съгласихме се, че на сутринта ще дойдат и ще отнемат новите и старите ги оставят, за което трябваше да се направи отстъпка в размер на 15% от цената на новия генератор. На сутринта пристигнахме, но инспекторът каза, че новият генератор не е подходящ за нашата кола, тъй като изходите разположени на 180 градуса за разлика от нашите генератор терминали. Ние не разполагаме с време, за да се разстрои, като освен това ни информира, че генераторът ни снощи, извънреден труд е ремонтирана и е готов да работи през нощта. Когато имаме генератор той бе поставен на стойката и тестван в наше присъствие. Деца с фирми благодаря.

Веднага взехме генератора бързо в Baikalsk. Те са пристигнали, комплект, наляво, отбеляза бяла риба, прясно месо и други неща. Вечерта в "Dauria" организираха вечеря и започна да се отпуска. Няколко думи за хотела "Dauria". На сайта има 4 къщи, с стаи, трапезария, складово помещение и кът за хранене публични събития кебап и свързаните продукти. Всички чист и добре поддържан. Има паркинг. Да, на брега на езерото Байкал 300-350 метра. Ние сме 5 души, заети една стая на третия етаж, който се състои от две отделни стаи, голяма кухня с маса и диван, тоалетна и душ са прекалено. Вие няма да повярвате, но за всичко това забавно е само 4900 рубли на ден. Повече от демократично. Моят приятел и една от целите на посещението си сложи потапяне във водите на езерото с инструктори Иркутск център за гмуркане, а учат и да се получи съответния сертификат. Ние се забавлявахме разходки по крайбрежната на езерото Байкал, посещение на музеи, nerpintariya, платформа за наблюдение над езерото и пътуват с моторна лодка на езерото в село "Top Cat". На брега на езерото Байкал много пешеходни туристи, включително и чужденци. Срещнахме австралийци. Това привлича чужденци да Байкал, не е ясно.

Есе на тема

Министерството на извънредните ситуации спасяване в Благовешченск.

Продажба на Cisco в Слюдянка.

Насип в Иркутск.

Хотел в Листвянка.

Музеят на езерото Байкал.

Въжена линия за проучване на сайта.

Есе на тема

Австралийци на брега на езерото Байкал.

Hot пушена омул, на брега на морето.

Хотел Dauria. където живеехме.

Есе на тема

Седмица на Байкал лети доста бързо, като през това време ние посетихме Иркутск, харесва града, въпреки че знам, че не може да се види само за няколко часа. В центъра на много коли паркирани много трудно, добре, това е като навсякъде в големите градове. Оставихме колата на площада пред Иркутск Дума и разходка по брега. После се отправили към паметника на император Александър. Това е въпросът, гълъбът на главата си, постоянно се регистрирали? Разходете се в района, яде суши в японски ресторант, и се върна в Листвянка. Почивка приключила и се отправихме дома. Нощта отново в Улан Уде, тогава Semiozere, а след това отиде дълъг и само спря спирка яма, тази, в която Путин спря. Настаняване и хранене - под средното. На следващо място, навивам родните Приморие пътища. В последната стъпка имах една единствена пункция в бикини и при пристигането си в Ussuriysk втората пункция.

Пътуване повече от 9500 км, Приус не го пропусна, доволен от разхода на гориво (както винаги), въпреки че двата стълба трябва да бъдат сменени при пристигането си в Ussuriisk. Положителни емоции, среща с нови, непознати и нови запознанства. Налице е желание за разширяване на пистите от маршрута в западната част на страната.

Следващата година планираме Olkhon или настрани Novosib.

"Никога не спори с идиоти. Можете да получите до тяхното ниво, където те ще те смачкам техния опит."

Cool пътуване, а за начина, по който да се по-големи и по-малко галерия.

Повече от 600 снимки, разбирам, че да се сложи всички от тях няма начин. А мястото, на път е много красива.

Ето още няколко снимки.

Това е за vodyatlov от Бурятия и за дългите светлини е вярно. Но ако се отиде до другата страна на езерото Байкал, в Уст-Орда AO Бурятия като че ли се много дисциплиниран. Уст-орда трябва да мига отдалечени пет или шест пъти по-дълго, за да се стигне до тях, че те са някой там вероятно сляп, точно както много мига. И все пак те имат или шега, или спестяване на такъв див, половината отиде на един работен фаровете. Повече от дузина от тези машини се срещна още достигна Bayandy.

Австралийците с N.Zelandtsami и тези, които вече са в Байкал. и аз гледам към Украйна и завиждам на красотата :)

можете да критикуват водачите на микробуси Улан Уде - Иркутск за тяхното определен стил на шофиране, но и да им кредити - те се борят не толкова често. пътниците да знаят какво се случва, които се страхуват да се вози на влака.

Следващата година планираме Olkhon или настрани Novosib.

Защо Novosib? Алтай по-добре!

В живота винаги има място-глупост.

Мисля, че в България много красиви и достойни места. През лятото и зимата, пролетта и есента, винаги има какво да се види. Road обслужва източната част на България съжалява повече слабо развита, и къде е той, има още много да се желае.

Pro генератор. В daltshe от Япония по-евтини японски части.

тъй като вече не по странен начин японците и китайците са :))))))))) са

Байкал. Листвянка.
И цените не са толкова Сочи.

В Приморие, същата липса на елен.

През лятото - в колата и тръгваме!

Cisco иска бира)))

Байкал. Листвянка. Обикновените езерце. Уст-Ilim резервоарните-хубави места за хранене и чиста вода в Байкал. И цените не са толкова Сочи.

Е, ти, приятелю извити, Байкал Уст-Ilim в / хранилище за сравнение!?

Съгласен съм на 100%

В Приморие, същата липса на елен.

Съгласен съм, винаги е достатъчно. Но през лятото пътувахме Владивосток, Иркутск, също с впечатлението, което имам, че това поведение е най-голямата в областта на Улан Уде. Неясен.

Nikitamr, здравей!
С удоволствие почитан, страхотно!
Happy за вас!

За една седмица всички ченгетата в страната, за да изпратят 38 и 03 области. Тук те ще го предаде за наторяване на годината.

+ компенсира хладно omulka ще яде с pigom ((((((((((((((((

и ние в този момент в противоречие с вас в Ussuriisk отиде)))

Ако искате да отидете пустош, вземете Land Rover. Ако искате да се върне, да вземе един Land Cruiser

Бъдещето е някъде наблизо?

тъй като вече не по странен начин японците и китайците са :))))))))) са

Ставаше дума за договор генератор.

Jeep Grand Cherokee Limited V8 4.7 WJ О О |||||||

Роден в СССР

В Далечния Изток О, как завиждам ти, искам те, искам просто човешко щастие, аз искам да знам как да се радват на начина, по който WEST - защо просто се върна тук (

Добри otchet.Foto като повече. )

Всичко, което ние не правим ubivaet- забранено.

Ако трезвия поглед към живота, който искате да се напие.

писмен доклад се опитах, но поради компютърна неграмотност не се случи тук, макар че така ще споделя