За да се стигне до летище Helsinki Vantaa незабавно, ние трябваше да ставам много рано. Всички пътуване постоянно не получават достатъчно сън, но това не са особено загрижени. Така че това не ни притеснява. Можете изпи чаша кафе и Уна, което ние останахме в Хелзинки, ни заведе до автобуса, осигуряване на инструкции за това как да стигнете до летището. Имаме в автобуса за 2,5 евро до дома й, направена промяна на площада на гарата, и в продължение на 4 евро закара до летището.

Фирмата, с която лети - норвежки обяви няколко седмици преди пътуването ни до продажбите. Те продължи два дни - и билети от Хелзинки до Осло и Стокхолм са стрували 3 евро. не се изисква допълнителни разходи. 3 евро - цената на билета в двете страни.

Летище изглеждаха огромни, дълги коридори със столове и машина за продажба на пепси, високи тавани, уютни кафенета - в сутрешния живота на летището е в разгара си, и като гледахме, какво можете да направите в Стокхолм сутринта, образувана дълга опашка, за да се настаняването. Започнахме да попитам пътници дали ще имаме време за полет на английски и руски език добър ни казаха, че всичко ще бъде наред.

На първо място, ние се страхувахме, че закъснението се дължи на редовната дейност на вулкана. Това би означавало, че в Стокхолм, този път ние не лети. Разбира се, нямаше какво да губим - 3 EUR 120 рубли е по-скъпо да се стигне от моята къща до центъра без ученическа карта.

Близо Персоналът на рецепцията бързо се появи авиокомпании, които бяха отговорни за работа с клиенти. Това беше пълничка момиче с очила и един млад мъж от азиатски вид, който беше облечен като ако той дойде на парти в клуба, а не да работят. Жената, която е трябвало да се извърши регистрация, също отговори на въпроси. Всички те казаха, че е имало технически проблем, поради който се забави полета.

По време на първия час на чакане пътници търпение не може да устои - някой имал важна конференция, някой в ​​Стокхолм свързващ полет някъде в Централна Азия. Представители на компанията казаха да не се притеснява и да чакат за новини, и да планирате полети на всеки петнадесет минути актуална информация за това какво ново послания за пътуването ни ще бъде петнадесет минути. И така нататък до безкрайност.

Хората, които са закъснели за полета си, компанията обеща да възстанови парите, както следва: - те ще се върнат парите за самолета му, но повърхността, върху която те не разполагат с време, за да се промени, тъй като местата на Дружеството не ще възстанови.

Тъй като ние чакахме около три часа и определен брой недоволни пътници тръгнаха, а други попитаха за представителите на авиокомпаниите, за да ни даде нещо за ядене, ни казаха, че ние ще се дава ваучери за храна. За тях е необходимо да отидете на безопасността или обща информация бюро на летището.

Денят, в който прекарал на летището, беше необичайно добро време.

Първо трябва да се изясни, че не всички пътници, които пристигат с билети за 3 евро - в повечето те са били на стойност 30 евро или повече, така че други хора, действително платени пари за този полет и те са имали какво да загубиш, за разлика от нас. Мислехме, и се чудеха какво ще бъде ваучер за храна - тя се оказа официален ваучер, който ни позволи да яде на всеки от клоновете на летището за 15 евро.

По този начин, за бягството ни и в очакване на авиокомпанията ни платени 12 евро. Видяхме, че има на летището и научих, че някъде там е евтин стая. Служител на нашата авиокомпания обясни, че ние ще трябва да мине през проверка отново, след което ядем, ако отидем в трапезарията - ние решихме, че си е струвало.

Когато се поръча голяма вечеря включително салата, много роли, както и първият, с втората - в бокс офиса ни казаха, че ваучерът може да се използва само веднъж. От вечерята струва само 7,40 евро, ние започнахме да наеме шоколади, енергия и всичко останало, да върне цялата сума.

Както можете да очаквате - преяждаме. И тогава ние решихме да отидем към улицата - за разлика от предишната и следващите дни беше горещо и слънчево и седнахме на една автобусна спирка, затоплен от слънцето и реших да отида до летището - още по-скоро имаше нова информация за полета. Когато обяви, бяхме посъветвани да не ходя никъде от летището. Че третира като факт, че самолетът във всеки един момент може да се стартира.

Във фоайето, видяхме едно момиче от нашия полет, си купи билет до Стокхолм на Finnair и други пътници, които напускат летището. Стигнахме до брояч авиокомпанията - вече един от нейните представители не е бил, и информацията, която трябва да се появи в началото на шестия, и в шест часа вече изпратени до следващото планирано полет норвежката компания в Стокхолм. Ние се пошегува, че ако полетът се забави по-дълго, тогава ние ще поиска стая в хотела на летището, но в крайна сметка уморени от чакане.

Когато безделието започнахме да играе Mortal Kombat на моя нетбук и ние се умори да тича из летището и хвана интернет, Саша имаше най-накрая уморени от чакане, и той реши, че нещо трябва да се направи. Например, за да намерите представители на авиокомпанията. Срещнахме се с руски момиче, които ни предложили да я закарат до Турку, а след това вземете ферибота - отказахме, защото това щеше да е по-скъпо от нашите билети.

След 15 минути отидохме да търсим бара, където е извършена регистрацията и разтоварването на следващото насрочено услугата. По пътя забелязах едно момиче с нашия полет и решихме да я питам какво щеше да предприеме. Тя ни, че е към представители на компанията в отговор, а те й казах да се пререгистрират по този полет и ще се постави върху него с нова карта.

Мислехме, че това дали трябва да слязат на пререгистрацията, но тъй като те не получават никаква информация от представителите на авиокомпаниите, тази идея е била изоставена. Там се издигаше близо и Азиатски момиче в чаши, на които сме зададе въпрос - какво да правя. Juicy кебап хранене и пиене, с кисело мляко, азиатски ни обясни, че времето му е приключила и той не може да ни помогне с нищо. Яжте по време на обяснението той продължава.

Когато се зададе същия въпрос за млад мъж с очила, се регистрира, каза той, така че ние чакахме за миг и се обърна с гръб към нас, започна да гледа нещо в компютрите и всичко останало. След това дойде едно момиче, което вече е приключила работата си и изведнъж я ден започна (или тя започва нов работен ден е) и каза, че можем да седне в самолета.

Изведнъж, като очите в гората в карикатури, около нас бяха ръка с билетите - те са били останалите пътници на нашия полет. Бях изненадан, че никой от нас не може да постави допълнителни въпроси към представители на авиокомпанията. Нашите билети са на дъното и ние се страхувахме, че няма достатъчно място за нас. Но мястото е достатъчно, че те са били на нервите. Отначало беше забранено да се стреля на обслужващия самолет полет, въпреки че снимах важна точка на обучение, а след това един от пътниците на полета ни каза, изключете камерата. Между другото, това е по някаква причина извади снимка на главен авиокомпания й директор списание.

Така че ние имаме в дългоочакваното самолет!

След близо десет часа след очакваното начало ние пристигнахме в полет Стокхолм. Летяхме забавно обърна диагонално към страната, като рязко - общо, така че дъха. Обичам тези полети. По пътя им е казано стюардесите, че ние трябваше да летят в малък самолет, но поради факта, че е имало полет сутрин излетяха голямо въздухоплавателно средство, всички заедно.

Не е ясно защо авиокомпанията не разполага с оперативни екипи за поддръжка на летището, самолет пощади, не мога да направя нищо за пътниците не изчакайте 10 часа за това, съвсем редовен полет.

Когато бяхме слизането от самолета в Стокхолм доволен само един - Азия извини за нас и каза, че друг избор, освен да чакаме, че не е, но за да се промени нещо, той трябваше да се напише доклад, тъй като тя не трябва да се аз трябваше да работят в този ден. Нека аргументите не са най-убедителни, но това е хубаво, че все още се извини.