• След публикуването Част 8 преглед на независимата екскурзия до водопадите Агуа Азул и Misol-Ха около Паленке
  • Предишни публикации Част 6: Пътят към Сан Кристобал де Лас Касас (Сан Кристобал де Лас Касас)

На сутринта ние проверихме на хотела и отиде в страната на Тукстла Гутиерес. Като цяло, между двата града, има два начина: първо - свободен път с множествена серпентина асфалт, а не най-доброто качество, различни от - чисто нови платени пътища. Бяхме се ръководи от знаците «Тукстла Гутиерес», което беше грешка: когато той е управлявал добро разстояние от Сан Кристобал, осъзнавам, че отидох на свободен път.

Снимка 1. Тръгваме Сан Кристобал де Лас Касас към Тукстла Гутиерес. Нашата цел - един каньон Sumidero. Отзиви за пътуване до Мексико с кола. Снимана на DSLR Nikon D5100 KIT 18-55 VR.

Като цяло, вместо планираните 40-та минута, ходихме на Чиапас столицата на щата около 2 часа, отново преодоляване отегчен вече серпентини.

Снимка 2. Красива гледка по пътя за Тукстла Гутиерес. Независим пътуване до Мексико с кола.

Разбира се, трябваше да спре често, колкото да карам просто ей така, без да минава през красотата, ние не бяхме в състояние да.

Фото 3. В планините на Сиера Мадре де Чиапас в Мексико. Доклад за екскурзии в Sumidero Canyon (El Canon дел Sumidero)

Фото 4. Планински серпентина в района между Сан Кристобал де Лас Касас и каньон Sumidero в Мексико. Отзиви за самостоятелно турне на страната в кола под наем.

Преди пътуване до Мексико, учих докладите на туристи, и научих, че каньона Sumidero може да бъде посетен по два начина: от върха, от платформите за гледане по-долу и закупуване на екскурзия за разходка с лодка по реката. Ето какво казват за туристическите атракции в пътеводителите.

Обща информация за Sumidero Canyon

Според енциклопедията, думата "каньон" дойде в българския език от испанския "канон" и това означава дълбока долина с много стръмни стени, през които протича на дъното на реката. Sumidero Canyon (El Canon дел Sumidero) се формира от Грихалва (Rio Grijalva), които до 1518 се нарича Табаско. В продължение на милиони години, водата е "отворен" си проправят път през скалата. Преди мексиканското правителство строи язовир стени са дори по-високи, отколкото в момента, и реката не е била плавателна и дори опитни Boaters не могат да плуват през нея. С въвеждането на едни и същи във Chicoasen хидроелектрическа централа в експлоатация през 1981 г., Grijalva превърна в дълбока пътища, по които плават лодки таксито.

Туристите идват в Тукстла Гутиерес, за да се възхищаваме на каньона от по-горе, с една от зоните за гледане (на испански език те се наричат ​​"miradores") или да вземе обиколка с лодка. В Chiapa де Corzo предградие е основният кея (ел Punto де embarque Cauhuare), където можете да си купите една обиколка. Вие ще отидете на вълнуващо разходка с лодка през каньона, чиито стени скочат до главозамайваща височина (до 800 метра). По време на пътуването, можете да видите на голям брой птици и животни, за да посетите едно или две малки пещери.

Разходка с лодка през Sumidero каньон

Както бе споменато по-горе, билет за разходка с лодка може да се купи в малкия град Chiapa де Corzo, което е на 15 км от Тукстла Гутиерес на кея ел Punto де embarque Cauhuare. Работно време: всеки ден от 08:00 до 16:00. В зависимост от времето на годината, може да се наложи да стоят в линия, или обратното - да изчака, докато достатъчен брой туристи. Преди да отидете на кея, за да си купят билети в боксофиса.

Как да стигнем до кея ел Punto де embarque Cauhuare? Между градовете Тукстла Гутиерес и Chiapa де Corzo автобус (в Мексико те се наричат ​​Combis). И той Тукстла Гутиерес може да се стигне със самолет (от Мексико Сити, Виляермоса, Веракрус, Мерида и Канкун) или с автобус (с изключение на изброените градове - дори и от Campeche).

Доклад за екскурзии в Sumidero Canyon

Ако ще да се Мексико, ние решихме, че ние ще се запознаят каньона отгоре. В Тукстла Гутиерес, отидохме по широк път, през които периодично се сблъсквали с информационни табла ", за да miradores остави толкова много километри." След това, като късмет ще го има, стигнахме до някои "Y" -образни вилица: прав - в някои град, в дясно - в центъра. Ние се обърна надясно ... началото ... голям град. Индийци говорят с тежък акцент, те са много трудно да се разбере.

Прекарахме около два часа, докато се отклонили в търсене на входа на национален парк Sumidero. Можех да го намерите само когато буквално започна да спира на всяко кръстовище и да поиска от минувачите, където трябва да се обърнат за да стигнем до miradores. Svernesh почти не съществува, след като се смес от испански и индийски език: "Сеньор, се върна към моста, тъй като ще мине, завийте наляво и се насочете до първия светофар. Тя завийте надясно ... "И така нататък и така нататък. В един момент, аз искам да се наложи да се откаже от турнето в Sumidero и да се върнете обратно към Паленке.

част 7

5. Карта с указания за точките за гледане Sumidero каньон. Пътуване до Мексико сами. Отзиви. Точка «Usted предприя съм тук» - природен парк вход - платформата за наблюдение в горната част. 4 звездичка (Embarcadero 4) - марина от пътувания, които лодка в каньона на дъното.

Отново обиколи нашата кола по улиците на Тукстла. Отново не се обърна, където ги искате и се опита на местните жители, за да разберете къде да отида по-нататък. Днес, аз не мога да си спомня за това, което ние пристигнахме точно на кея: второто число "Embarcadero Cahuare" или четвърти "Embarcadero дел Simidero". Най-вероятно това е кей №4, тъй като се намира в непосредствена близост до кръстовището, което граничи с платен път от Сан Кристобал де Лас Касас. Това означава, че ако не бяхме първоначално сбърка пътя и иска да се вози на Sumidero с лодка, той щеше да влезе в Тукстла Гутиерес и веднага се обърна наляво до пет минути, за да стигнем до павилионите.

Тук веднага бяхме хванат "асистент", за да се покаже мястото, където можете да оставите колата ни и проводници на касата. Купихме билети и зачака двадесет минути, докато въведена пълната група (на лодката се състои от 10 души).

Фото 6. моста в началото на маршрута на обиколката канон Sumidero (Sumidero). Независим пътуване до Мексико.

На бреговете на огромен лешояди останалата част на опаковката. Не знам с какво се хранят, а не туристи това липсват?

7. Фото Bird колония в националния парк Sumidero Canyon в Мексико. Грихалва. Отзиви за самостоятелно обиколка с екскурзовод.

Фото 8. Ето това е - Canyon Sumidero (Canyon Sumidero). Едно пътуване до Мексико сами. Доклади на туристите.

За да си представите колко дълбоко каньон изберете пътеводител дърво по повърхността на водата, а след това се преброи колко от тях можете да сложите един върху друг, докато ще бъде избран на повърхността.

Ветроходство. Ние се възхищаваме на околностите. Посетена малка пещера, в която статуята на Дева Мария. Тук ръководството предполага всички, които желаят да се потопите в реката, за да се разхладите от жегата. Никой не е изразен ентусиазъм. Пет минути от брега, видяхме това ...

Фото 9. На бреговете на река Grijalva (Grijalva), която тече през дъното на каньона Sumidero. Едно пътуване до Мексико сами. доклади туристи

Време е да си припомним думите на песента "... Аз ще те убия, лодкар ..." Преди да пътувате до Мексико крокодили в дивата природа, не съм срещал, но - в градината на камъни в Тайланд Millionoletnih.

Ако четете мнения на независими пътуване до Мексико и се интересуват от обиколка с екскурзовод в Sumidero каньон, че сте запознат с и коледна елха (ел Arbol де Navidad). Аз не знам как да нарека тази формация научен термин. Като цяло, по време на дъждовния сезон тук тече от стените на водопад, образуван вар, след това покрити с водорасли. И сега на "прагове", в действителност, подобно на смърч. Говори се, че капките слънчеви вода се изливат дъга, която е дала името на атракциите.

11. Водопад ел Arbol де Navidad Sumidero Canyon в Мексико. Отзиви за самостоятелно екскурзии. Как да стигнем там.

Sail нататък. Крокодилите не са видими. Разговорите с лодкаря: "Изглежда, че първият алигатор ви примами да учудва туристи. И повечето от тях не са намерени. " Той се подсмихва и на няколко минути в близост до плажа, където почивка е друг "влезете". Тя веднага и не прави от ...

Фото 12. Fun турне в Sumidero Canyon. Доклад за пътуването до Мексико по своя собствена кола.

Обиколка на каньона Sumidero продължи, мисля, около 2,5 часа. През това време ние плува 35 километра от Chiapa де Corzo да Chicoasen хидроелектрическа централа и се върна. Освен крокодили, на брега на Grijalva, се срещнахме няколко пъти колоритен игуана.

13. Снимка Жълт игуана, на брега на река Grijalva в каньона Sumidero. Истории за туристи на почивка в Мексико.

И на скалните стени, придържайки се към скалите, кактуси. Има и нашето ръководство някой да видя и мексикански туристи енергично го обсъждат. Но Катя, без значение колко се опитвам, не огледат един. Дори любопитен какъв вид животно впечатли нашите спътници.

В заключение, независимо от факта, че ние не бяхме в състояние да се изправи и да се насладите на каньон Sumidero началото на турнето много, най-вече заради големия брой на живи същества, на брега на река Grijalva.

Планът на нашия независим пътуване до Мексико с кола при условие, че през нощта, което днес ще бъде в малкия град Ocosingo (Ocosingo), сгушено в планината Сиера Мадре де Чиапас, между градовете Сан Кристобал де Лас Касас и Паленке. Но поради факта, че на сутринта отидохме за свободното пътя и след това се отклонили прекалено дълго в търсене на национален парк централата, трябваше да прекарат нощта отново в Сан Кристобал, в същия хотел «Jardines де Луз». Най-тъжното нещо е, че поради това, че е необходимо да изтриете от маршрута на пътуването пътуване до археологическия комплекс Yashchilan (ла Зона Arqueologica де Yaxchilán) на границата с Гватемала. Аз трябва да се върна в Мексико отново за шофиране бог знае колко време, а след това плаване по река в джунглата десетки километри. Всичко, за да слушате маймуни бисер скачане от клон на клон на древните руини.

15. По улиците на града Сан Кристобал за де Лас Касас. Както пътува из Мексико диваци

Отново разходка из тесните улички на града Сан Кристобал за де Лас Касас, спомняйки си, може би, дори обувките на първите испански конквистадори. Насладете се на архитектурата на колониални къщи, красиви светлини, слушане на музика, изпълнявана от уличните банди, според мен, не само тук, но в цялата страна.

16. В град Сан Кристобал де Лас Касас в Мексико. Екскурзия до колата диваци

Кейт реши да купуват от индийка на подаръци красива ръчна изработка колан.

17. Какво да си купите в Мексико като подарък? Къде да закупите сувенири? Моят отговор - в град Сан Кристобал де Лас Касас, Чиапас. Ето и голям избор, а цените не са толкова високи, че в туристическия Канкун или Тулум.

Имахме вечеря в ресторанта на хотела, който се намира близо до централния площад, който в Мексико, се нарича Сокало (Сокало).

18. ресторант в град Сан Кристобал де Лас Касас. Едно пътуване до Мексико сами. Отзиви.

Утре ще имаме за втори път за преодоляване на 250 километра стръмен серпентина планинска верига Сиера Мадре де Чиапас. Ще посетим в околностите на Паленке живописни водопади Агуа Азул (лас Каскадас де Агуа Azul) и Misol-ха (ла Cascada де Misol-Ха). И на това турне, ще обсъдим в следващата част на доклада на независима почивка в Мексико и пътуващи в колата, под наем.

част 7

Как да редактирате снимки за статиите

Ако проявявате интерес, можете да прочетете мнение за това как да обработва изображения за блога в Lightroom и Photoshop програми. В него, да обсъдим разликите между JPEG и RAW, какви са основните етапи на обработка има и каква е разликата между Laytrumom и Photoshop.