Ние трябваше да преодолеят 820 км по магистралите в Германия и Австрия, а след това на планински пътища на Италия.

Красиви алпийски гледки, както и предварителна представа за фестивала повдига духовете, но не и без приключения.

Когато имахме само на 40 км. близо до това прекрасно село

Оказа се, че пътят е затворен и се отваря само през лятото, така че ние трябва да се направи обход на на около 100 км. Чрез Швейцария.
Е, в обход, за да заобикаля - влезе през тунел в Ливиньо и около 20-00 са били в апартамента.

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

Стаята е на 2-ри етаж, трябва да изкачва стълби, и възрастните хора не е лесно. На въпрос - дали на 1-ви етаж. Каза, че има, нека да отидем да разгледаме, но вторият най-добрите. Ние остава във втория, като първата една спалня, разположен директно на входа, където нашите апартаменти са обикновено тоалетна.
Комуникацията с добродушен Италианецът и съпругата му се е случило леко повиши глас, за радостта от срещата, както и наличието на езикова бариера. 5, но обикновено разбираемо дума два от които са ОК и ДА изтрива бариерите и недоразумения.
Само радостта от нашето пристигане, и сподели нашата сънародничка от съседната стая. Неговата израза "Бл ..., идват в големи количества тук", той ни е дал да се разбере, че той и ние сме много доволни.
Appart удобно, всичко е там, микровълнова печка, миялна машина, в мазето на ски гардероб с кутии на код за заключване. Както е добре, има две перални машини. За съжаление, има сауна, но присъствието на термина в града и околностите се компенсира.

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

До лифта в продължение на 10 минути. крак - (ходене в маратонки), до центъра на града на 7 минути.
защото Ние ще отида навсякъде, включително Ливиньо и ски карти закупени на целия регион.

Времето беше такова час на деня:

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

Вечерта отидохме в общинските бани. По принцип - като бебето щастлив. След - макаронени изделия, вино и почивка, утре ще имаме втори ден италиански ваканция.

Ден 2 Бормио - щастие

Те идват по-рано, почти до откритието, хората там, бавно се изкачи до върха, и там ....

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

Тук тече вече много повече. Един ден от бърза темпото не vykatali половина.

6-ти ден Ливиньо Мотолино

На този ден, ние решихме да се даде предимство на мястото, където най-много като предишните дни.

Мненията са разделени. Бих dokatat Karosello съпругата привлече Мотолино, а синът му е готова да направи навсякъде. Защото ние всички решили времето. На входа на Ливиньо видяхме голям облак над Каросело. Небето горе беше безоблачна Mottolino същото.

Карахме в края перфектно.

В вечер, ние решихме да посетите клепачите бани - термична комплекс в скалата. Децата не са допуснати там, и възрастни - моля. С кола за 15 минути. от Бормио. В петък, просто трябва апрески програма. В същността на това е, че не плащат за целия ден, за 3 или 4 часа, разбира се по-евтини от един цял ден. 3 часа е достатъчно. Голота, присъщи австрийски сауни там, т.е. всичко в бански костюми и палта. Но цялата атмосфера е настроен към мир и спокойствие, поради което мисля, че не се допускат деца.

Интересно място - заслужава да се посети определено.

7-дневна Бормио - как може да не искат да напуснат ...

Защото в този ден той е назначен за заминаване, ние решихме да отидем до обяд и 2 часа по-рано в посока на Дюселдорф. Трябва да се отбележи, че като цяло напусне жилището рано сутринта на 9-10, но ние все още сме на входа е лесно да се споразумеят със собствениците, ние ще го отведе до 15 часа без никакви допълнителни плащания. Договорена предварително, за да се знае колко дни да се пропуска асансьор.

През 14-те часа на гърба в апартамента, те хвърлиха неща в колата, само на гостоприемни домакини и удари по пътя. На изхода на тунела към Ливиньо очакваме неприятна изненада под формата на банери:

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

При комуникация с един храбър карабинерите разбрах, че в тунела 18 е затворена, със сигурност можете да отидете и по друг начин, но е необходимо да се върна, а след това в посока на Торино и т.н. Дали това е еднократно събитие, или това се случва през цялото време, не можех да разбера.

Беше решено да се изчака в продължение на 3 часа, за да се разхождат из Ливиньо. Докато скита из там сами по себе си, а не където за разлика от Бормио. Като цяло Ливиньо напомни града на американските уестърни и филм "Мъж от булевард дез Capucines". Прав улица с много хора, и по тази улица, барове и магазини.

Но състоянието пистите в града е много по-добре, отколкото в Бормио.

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

Тунелът е открит, и се преместихме на. Имаше един избор, проверете Австрия, по същия път, който е управлявал, че по-нататък, но по-евтино, или да слушате навигатора, а през Швейцария, която е по-близо, но по-скъпи. Като се има предвид късния час, деца и възрастни хора, са решили най-бързо.

Честно казано се опита да си купи винетка Swiss но при всички бензиностанции в лицето "Кин-дза-дза" отстранени - автоматична тяга. Всичко е затворен - няма хора изобщо.

Един час по-късно, на пътя спира на щанда с лице, събиране на пари. След много находки, от това, което ние трябва да вземем парите, ние разбира - какво цената на билета, но какво точно тарифа научил след 5 минути, когато те видя дълъг влак, който спира с колата. Разположен на 20 км тунел. Преодолейте с влак за 35 евро на кола и 25-30 минути. Той се чувства като ако отидете в метрото, но седи в колата.

Бормио, Ливиньо и Санта Катерина в края на март

Изненадващо, нито един от двамата навигатори с Том Том и I-GO мен на този вид транспорт не е предупредил. Въпреки че преди колко време на входа на Венеция, той ни каза, честно казано - каза вкарах колата на ферибота. Подозирам, че швейцарците са лобирали за такова невежество.

Като цяло, преминаваща запознаване с Швейцария остави впечатлението, че системата за получаване на пари от тях доставя перфектно.

След като сте си купили винетка и Дюселдорф пристигна без инциденти за 3 нощувки.

На следващия ден, минахме на колата, отиде в кръчмата, отбеляза успешното приключване на нашето кратко пътуване.

На сутринта - такси - полет -Taxi - къща.

Този пост беше публикуван в пътуване и маркирани ски. Bookmark Постоянна връзка.