Атракции Щутгарт 14 дни на почивка
Това беше преди 5 години. Съпругът ми и аз реших да отида в Германия, за да се запознаят Щутгарт атракции. Живях там в продължение на две години, нашия брат и силно препоръчвам този град. Съгласихме се, но тръгнал да отида някъде другаде, за да на пътуване да посетят няколко страни едновременно. Честно казано, толкова повече аз не се стремят към "прескочи Crossing Европа", като времето, да се опознаем малко с всеки посещавано място в този режим е просто невъзможно.

Избрахме маршрута в съответствие с принципа, където е по-евтино, и там да отидем! Самолетни билети до Щутгарт се търсят повече от два месеца преди празника. Спряхме на Germanwings на нискобюджетна авиокомпания. резервирани билети на сайта - само напред-назад. Ранни записвания за да получите хубава отстъпка (в резултат на което около 15 000 търкайте. За 4 билети). Ние са заснети с очакването за една седмица-дълъг престой в Щутгарт.

На следващо място, ние търсим най-различни интернет страниците на авиокомпаниите и хотели - къде да отида, все още. В резултат на това, ние открихме, рекордно евтин пътуване от Германия до Порто в продължение на два дни - 85 евро и пропусна самолетни билети и хотелски резервации. Билети закупени на специална оферта от Ryanair авиокомпания. Въпреки това, на полета до Порто беше от Баден-Баден, на които ние трябваше да се влак. Хотелска стая е резервирана и върху акциите.

Щутгарт, летим!

Първият в живота на летящ самолет е нормално. Полет малко повече от четири часа. Но тъй като летял до средата на деня, летял в ръцете на залеза на града. Аз трябваше да тичам с куфари бързат да автобуса, а след това на метрото, след това обратно в автобуса. Така в първия ден премина за нас в много странен момент, и да започне да се види забележителностите на Щутгарт успяхме да отнеме няколко дни.

Атракции Щутгарт 14 дни на почивка

Може да се питат: "Къде се намират настаняване на достъпни цени в Щутгарт за млади хора до 30". Отговорът е: "В спалните помещения." Аз трябва да кажа, че езикът на дома не се включва, за да се обадите на ужасна дума "общност", защото там удобно, за да отговаря на всякакви тризвезден хотел. Как да стигнем до там? Потърсете руските студенти! В Щутгарт, те винаги намират около десетина в славната национал на Hohenheim университет. Благодарение на търсене по група VKontakte (Търсене на етикети "руски студенти в Щутгарт"), ние открихме цяла група от хора от Русия, които изучават там. Те имаха банда в личната й кореспонденция, ние започнахме с две сънародници. Те с радост се съгласи да ни подадат безплатно в отделна стая с всички удобства, за да Moehringen Bahnhof.

От летище Щутгарт, отидохме в автобуса. Станцията е наблизо, това е лесно да се види, когато излезете от сградата на летището. Машините закупили единичен билет (всеки - 3 пътувания до 10.30 евро) и отидоха с трансфер до метрото до квартал Плининген да се срещне с нашите приятели. Хостел в който живее повечето от нашите студенти от този университет се намира на Schwerzstrasse. Тук той се сви с приятелите си и щедър московчанин Дмитрий ни отпусна апартамента си Moehringen Bahnhof за цяла седмица. След проучване, лакомства и указания, дадени късно през нощта, отидохме в моя хостел утре се очаква по пътя за Порто.

Ние ще, ще, ще ...

Икономичен спътник винаги е един дълъг път. Много изгодно пътуване до Португалия ни струва няколко безсънни нощи, които ние, обаче, не съжаляват. Първият подобен нощта - преди началото на Порто. Малко повече от три часа сън, възстановяване, бързи такси и това е, което ние очаквахме.

05:00 - изхода. Хостелът се намира в непосредствена близост до станцията на метрото, или да отида ще трябва преди това. Метрото в Щутгарт-свършват подземен, значително намалява времето на разтоварване.

05:39 - влак метролиния U6, посока към Gerlingen. Преди пристигането си трябва да имат време да си купят билети. На гарата, има специални машини, както и всички спирки с обществеността. Взехме само билет за метрото и трамваите в няколко пътувания за 28 евро. В него отидохме до заминаването в Москва.

05:55 - за трансплантация Hauptbf станция. Между другото, всички видове обществен транспорт в Германия се движи по график до минутата. Така че можем спокойно да се съсредоточи върху бъдещето.

Hauptbahnhof - е централната жп гара в Щутгарт. Ето, точно на гарата да закупите билети от 5.20 евро и отиде по-далеч.

06:14 - седнете във влака №19500.

06:43 - трансфер до станция Vaihingen да изразят №19104. Преди излитане в 28-та, трябва да имат време да си купя друг документ за пътуване - за 3,70 на човек.

7:11-7:53 - най-дългият етап от пътуването директно. Можете да се отпуснете малко.

07:53 - отидете в Карлсруе Hbf. Трансплантации. Закупуване на още 2 билета за 2,50 евро.

8:10-8:22 - няколко спирки по експресен влак №5181, и ние бяхме в Ращат - в района на град Баден-Баден. От Ращат растение претърпя 3 мин пеша от автогарата. Има купил автобусни билети за € 3.20.

8:48-9:19 - по пътя за летище Flughafen Баден-Баден с автобус №234.

Така че, за повече от четири часа път, прекарахме около 30 евро. Директни полети от Щутгарт до Порто и обратно ще ни струват два пъти по-скъпо. И така, прекарано в път малко повече от 100 евро общо.

Градът е дал на света пристанище

В Порто и същ удобен наземната станция, както и в Щутгарт, той е лесен за навигация в непознат град. Купихме билети за еднаквото метростанция, която се намира на един хвърлей от летището. Travel ни струва 3 евро повече от един. Директен достъп до станция Trindada. Пет минути пеша, а сме на Aliados площад Dos, където се намира нашият хотел - Residencial Dos Aliados Hotel Порто. Тя е в центъра на Порто. Aliados Hotel - тризвезден хотел с отлично обслужване, чиста и удобни стаи. Бяхме резервирали стая за един ден, без закуска. Според горепосочените акции тези неща струват забавлението в 2 евро и стотинка от семейните двойки.

Първият ден разгледахме града пътуват с автобуси и трамваи. Uniform пътуване, продаван в машини, намиращи се обикновено в подземни проходи на спирките. Те работят на всички видове транспорт, но точно един час след първото пътуване. На втория ден на ходенето пеш чрез познатите места. По крайбрежието се протегна колоездене и бягащи пътеки, евтини ресторанти и магазини. В тези ресторанти, както и ние снек всички в два дни. Те са подобни един на друг, така че имената не помнят. Закуската ни струва 1,5 - 2 евро на човек. Обяд и вечеря в средно по 3 евро.

Разходихме се из тесните улички, отидохме в една книжарница във формата на кораб, който е бил в рамките на филма Хари Потър. Джанти на тротоара на легендарния португалски трамвай.

След два дни на дълги разходки, ние прекара нощта на летището и се върна до Щутгарт.

Назад към Щутгарт

Върнати обратно от летището до Баден-Баден за същия хитър схемата. Sleep, ние решихме да организираме обиколка с екскурзовод. В Щутгарт, има много начини да се насладите на местни атракции отдалеч или надолу. Започнахме с асансьора. Той призова Seilbahn и представлява малка дървена каруца, плъзгащи се по релси в планините. От прозорците на ремаркето е в движение се разкрива невероятна гледка към града. Плюс разходка по него е здравословно, защото на някои места по маршрута преминава през борова засаждане, и въздухът е по-чист. Запознайте се с Seilbahn Sonnenberg лифт може да бъде в метрото. Гара Sudheimer Platz. Билет в боксофиса струва 2,5 евро.

След това отидох в трамвая Zacke. Притежателите на един билет (с която ние сме) поотделно купуват е необходим билет. се движи по маршрута на трамвайни 2-километровата не се обръщат, т.е., напред-назад. Пътят му е и повишени пътища, което дава възможност да се възхищаваме на възгледите на Щутгарт. Започва трамвая при метростанция Degerloch. Крайна точка - метростанция Мариенплац.

Вечерта пристигнахме в центъра на Щутгарт - при Koenigstrasse. Тук са концентрирани множество забележителности на този град. Да започнем с това, самата улица - свободата за младите хора. Това е местен Арбат. Тук виси музиканти и артисти на улицата фука тяхната креативност. Множество магазини дава място за пазаруване.

Преди залез слънце трябваше да се изкачи на покрива със знак Mercedes-Benz - там се организира безплатен наблюдение палуба. Долейте безкрайно дълъг и стръмен вита стълба. Наградата бе връчена пълна панорама на Щутгарт - всичко, което не се вижда от автогарата или от лифта, тук с един поглед.

Така че ние прекара цяла седмица в първата си европейска пътуване. Вървяхме много, яде вкусна, видял много, и това е всичко, за сравнително малко пари. Съветвам всички да пътуват сами по себе си, не се страхувайте и за съмишленици в интернет гледам - ​​те винаги си помагат и да.