"Но наистина ли?", - той ми каза приятелят ми.

Мисля си за това как да прекарате почивката си, аз започнах да сърфирате в интернет страниците на туроператори. Оказва се, че до края на май не е най-доброто време за почивка. С отворени обятия сме само чакат за Турция и Египет.

Но за някои лични критерии, ние не искахме да. Въпреки, че аз няма да се скрие, толкова повече се преразглежда предложената страната на пирамидите, толкова повече аз посетих идеята, че в края на краищата, ние ще посети Египет. Най-вероятно, той привлича към Червено море и нейните обитатели.

По това време, морето е почти винаги студено. И се съгласи да отиде в морето, а не да плува в него - по-съмнително удоволствие. Мисля си за почивка бихме искали, ние решихме, че е по-добре там, където тишината, природата, а няколко души.

Приятелите и семейството реагира в нашия вариант са скептично настроени. И всичко това, защото самите те не са били там. На въпроса "Защо искаш да отидем там?" Отговорих: "Искам» 🙂 И не съжалявам нито капка. Това е едно невероятно място. Очарователно природата: величествените планини, диви реки, водопади и студени цветове. Винаги има нещо в разцвет и един след друг, още повече растения се опитват да украсяват това място.

А защо не и в Адигея

Сега около лагера. Заглавието е нищо необичайно - "Бяла река". Малък и в същото време по-голяма площ. Общо 10 къщи, 1 кафе, басейн и фонтан с гигантски жаби. Администраторът е наш сънародник, така топло ни посрещна. Както и да искам да отбележа добрата воля на целия персонал.

Проверихме в единична стая на първия етаж на къщата. Заслужава да се отбележи, че душ и тоалетна са в стаята си, което е много удобно. Лагерът е млад, само на 2 години, така че всичко е ново, красота и чистота. Ядохме в кафе на място, където беше представен разнообразно меню от дома за готвене за сравнително малко пари.

Първият ден беше запознаване - седнете и да се насладите на гледката. Поглед наистина беше нещо: от всички страни на Azish билото на планината Tau, Уна-Рос, Плешив планина. Той дори се чу шума на кипящия Белая. И хората ... никого. Разбира се, ние бяхме впечатлени. И това, което е въздух, ммм! В Адигея диша много добре 🙂

На втория ден взехме моторите. Докато отивахме, небето е леко облачно облаци. Ние се надяваме, че всичко ще струва, но все пак в същото време се шлифери, които са закупили в Воронеж в този случай. И просто отидете напред!

Наблизо е най-дългият висящ мост над река Бяла. Спряхме за да направите снимка. И тогава започна душ, водата течеше стена, придружен от оглушителен гръм и мълния. Ние трябва да отдадем почит шлифери - спаси. Решихме да се върне. Представете си сцената: душ, два велосипеда в зелено шлифери, пътуване и се смее. Това беше нереално емоции!

Добри дъждове в Адигея само от факта, че те са краткотрайни. И след това задължително да се появи слънцето. А когато излезе, ние продължихме колоездене. Така че е добре просто да се движи по пътищата, без определен маршрут. Педал, да се насладите на гледката, слушане на звука на планинска река.

А защо не и в Адигея

На следващия ден, ние се съгласихме с джип екскурзии. Може да сте чували за такова забавление като "jeeping". Така че, имайки предвид, че имахме почивка в България, на Руски той може да се нарече "uazingom", защото ние се състезава в един много истински УАЗ. Beast машина! Това ще отнеме навсякъде. И се оказа за нас, че нашият шофьор.

Първо отидохме да видим долмена (древен каменни сгради, които са предимно гробници). Разбира се, една интересна структура, която поддържа много тайни. След това отидох в sahrayskie водопади. Посетихме водопада 4, всяка от които е уникална и интересна. Красива всемогъщ и тогава почувствах студ.

Като цяло, те могат да гледат за дълго време, мислейки за нещо, мисля. В последния водопад аз практически принудително плуване Igorka. Просто не можех дори да мисля за това как има ледена вода. Едва след реших да "помогне" на краката, и те отидоха вцепенен. Но това, което чудесно спомени. Плувайте в водопада!

По време на обиколката, минахме по обичайния село Adegeiskaya. Представете си, че няма газ, няма течаща вода, без канализация. Изглежда, че това е просто абсурдно, невъзможно, а не - са хора, които вървят около децата. По пътя се разхождат из крави и коне. Тук е атмосферата!

А защо не и в Адигея

На следващата сутрин се готвехме за рафтинг. О, как те се бояха изкачване в ледена вода Бяла река. Тя никога не се затопля, това никой не се къпе. Винаги силен, бърз и студено.

В лодката, имахме 13 души. При нас - един куп момчета от Yeisk. Те заеха местата си, и погребан в истинския смисъл на думата. Имах късмет - гребла изобщо не е достатъчно, и аз бях сред тези щастливци. Отново и отново ще повторя - естеството хипнотизиращ!

Plyvosh, обърни се и виж - планината "Trident". Нашият инструктор след това разкри, че се е образувала след древна гигант реши да седне на планината, за да си почине. Мит, реалност или добра шега - изберете по свой вкус 🙂

И по-нататък по протежение на реката може да се види висящ мост, който постоянно е наводнен. Имахме ходене пътека за начинаещи, но ние също отиде в бързеите. Това е страхотно чувство, когато се лети на вълна и да го премине. И така отново и отново.

Които все още са страхуват да сал по река, мога да ви уверя - това е страшно, а по-скоро забавно. Основното нещо, което имаш опитен инструктор, с когото никой не пада зад борда 🙂

А защо не и в Адигея

Нашият шофьор дори и по време на турнето водопади ни каза за кабинковия лифт и парк "Тетида", който се намира на билото на Уна-köz. Къде сме се запътили. Обичам да ходи, толкова много романтика в тях. Особено когато редица прекарване на човек.

Достигнал лифта. Изкачването на планината е 20 минути, а след това по-ниско и няма да кажа. Но това е вярно, ние сме точно определяне. 20 минути можете да скочат над дърветата. Височината на кабинковия лифт на 450 метра. Само си представете, красотата, която се открива от върха. Вече улавя духа! Тези играчки къщи, коли, хората не могат да се видят.

Отлично наблюдение палуба е на територията на парк "Extreme" Тетида с удобни пейки и маса. Тя просто искаше да седя и да гледам в далечината. Такова приятно усещане. Също така в парка има въже града. Всеки може да се чувства като супер герой и да отидете на различни писти сложност.

И това е възможно, тъй като сме направили, да вземе билет за "Черно пистата" и стреля със скорост от 45 km / h над пропастта на 450 метра. Това е, когато реално адреналин! От страна изглежда ужасно, и по време на полета просто да се насладите на момента. Кабинковият лифт е отворен до 19:00 часа, така че как няма да искат да останат там, трябваше да се върне.

Знаеш ли какво най-готините в кабинковия лифт? Това спускане! Когато пред панорама на терена, както и да седнете под скърцането на стола и се възхищавам. И как може да не искат тя да спре!

А защо не и в Адигея

Последен ден за почивка в Адигея нас красили със слънцето. И накрая, ние изпълзя до басейна. Това е ясно на гладно ден. Знаеш ли, понякога тя се чувства като в последния ден от почивката, когато правите нищо вече не е желателно. Не съществува желание да ги харчат за пътувания и екскурзии.

Има възможност да се мисли: "Дали останалата провали? Дали ние получаваме тези емоции, които очакват? ". Честно мога да отговоря: "Да, и дори повече." И все пак, този празник по-интересно от една седмица да лежи край басейна (море) със системата "ол инклузив". Разбира се, това е моето субективно мнение. Всеки турист е Вашата почивка.

И най-накрая. Мога да препоръчам на всички Адигея, който не се страхува от приключение, мокри и мръсни, остана без вечеря и да бъдат ухапани от комари. Този, който обича да се извиват велосипедни педали, рафтинг по планинска река, лети в пропастта на въже или да преодолее всички трудности на издълбаване на пътната УАЗ.

По това, докато всички. Ще се видим в следващите приключенски истории!