Разходка каналите на Банкок на лодката и центъра на града

Съставили сме интересен маршрут на един ден до няколко пъти за шофиране на каналите на Банкок с лодка, заедно с местните, да посетят храма и кралския дворец. Този вид пътувания са винаги е интересно, защото не е туристически атракции и обществения транспорт.

Живот в Банкок за втория месец, ние вече са започнали да се отегчават във водата, морето и дори в басейна. Решихме да отидем на разходка, са се лекува в малка "река пътуване." С две промени, първо с автобус и след това с метро, ​​стигнахме до Банкок канали с лодки.

Къде да отидем разходка с лодка по каналите на Банкок

Път в центъра на Банкок в следобедните часове:

1. Разходка каналите на Банкок с лодка
  2. Храмът на Златния връх
  3. Пешеходна обиколка на центъра
  4. Кралският дворец
  5. Разходка с лодка по река Чао Прая

1. Pier Hua Chang Bridge

Взехме до метростанция Национален стадион BTS и отиде до кея. Също така, можете да изляза и да станция Ratchathewi, има отида малко по-близо. Легло gryaznenky река невероятно маскирани от очите на минувачите, но ние все още се откриват интуитивно използване на GPS.

Разходка каналите на Банкок на лодката и центъра на града

След изчакване на 5 минути, когато нашата лодка, за да се стигне, ние плува, да плащат 10 бата на човек. Лодки просторни и проектирани, че да се места, а при престояване. Карахме стои да погледнем по-отблизо в бараките, в които живеят хора.

Всичко това е много gryaznenko и бедно. Тези страни на монетата не са включени в туристическите брошури за Банкок. На мястото на небостъргачи и чисти улици човек попадне в друг, не е много ярка реалност.

Но всяка къща е засадена с цветя, подредени цветни лехи. Дори и бедни жители усърдно облагороди скромния си дом.

2. Храмът на Златния планината

След около 10 минути, когато кацнахме на същия невзрачен кея. След това отиде пеш до Храма на Златния планината. известен още като Златния планината.

3. Банкок Център

След храма отиде на разходка пеша през центъра на Банкок в посока към центъра и Кралския дворец.

4. Роял Палас

После отидохме до Кралския дворец. Вечерта той вече е затворен, така че не влезе вътре, просто го мина покрай оградата и отиде до съседното легло.

5. Tha Чанг Pier близо до Кралския дворец

Разходка каналите на Банкок на лодката и центъра на града

Няколко минути чакане и ние отплувахме. Привечер, Банкок е добро.

И двамата харесва китайската къща в близост до Чайнатаун

Радваме се на нашата вечер каране на ски по реката. Въпреки, че хората, натъпкани много, не боли да гледам вечерните града.

Можете да видите храма на Уат Арун - Храма на зората, малко като Ангкор Ват

Банкок Бизнес център

6. акостиране Sathorn (Taksin)

Крайната спирка на нашия маршрут. Има подземен метростанция MRT Saphan Taksin. Независим маршрут в Банкок половин ден премина успешно!

Можете да отидете на маршрута на заден ход и да започнете с тази поставка. Бъдете внимателни - цената на допускане до бат река лодка 14, а не 40, както ще предложи помощници. Плащането на цената на билета за диригента на опашката или диригента на лодката.

Разгледахме не само поради причината, че е необходимо да се отиде сутринта, за да се хване вози по каналите на Банкок, и тичам по пътя на основните забележителности. Но по наше мнение, най-голям интерес е фактът, че можете да видите града от долу нагоре, езда на водата, за да сравните как различен живот може да живее в столицата на Тайланд. Ако вземем предвид, че часовникът по трасето основно само храмове, а след това имаме достатъчно и таблетиран разходки. Храмовете и статуи на Буда, ние вече са видели достатъчно.