Зимна почивка в Патая

Кой не мечтае да посети на почивка в Тайланд? Но как да го направя по-добре сами по себе си или с туроператорска фирма?

Смеем да лети и да прекарат почивката си най-добрите в Патая. за първи път и сами по себе си, тъй като ние сега ще ви покажем как да се отпуснете сам в Тайланд.

Здравейте приятели! Той отбеляза своята 30-та годишнина тази година дъщеря ми, а ние я даде почивка на океана. Естествено tur.gruppy не ни допадна, защото групата за обиколки просто изкара в валс темпо, не можем да ги задържим. Ако е имало нападение, то би трябвало да се забави цялата група, а дори и по-лошо да се върнат в хотела.

Поради тази причина, ние решихме да летят самостоятелно в Тайланд. за пътуването ни, а аз ще ти кажа.

Такси за пътуването

На обучението съм бил на 8 месеца, аз използва за търсене на информация в интернет, като изтрит за по-големи инциденти, както и да организира пътуването по-удобно за дъщеря ми.

Цялата информация, която можах да намеря форума Vinsky

Метални плосък Vkontakte (16 TR). Платих директно през интернет, и се е справил добре.

Тук имахме късмет, и прекарахме почти рубла срещу бат, + 1000bat депозит (напълно възстановен) + 1000bat Интернет и + 1250bat за общински.

Апартамент в Патая

Зад ъгъла на последната спирка на тук-тук до пазара неделя Thepprasit пазар, където в непосредствена близост до пазара, Tesco Lotus магазин, недалеч от Bix (5-7 мин пеша от ляво от Thepprasit Road кръстовището и Sukhumvit Road) и Mall Outlet.

На всички пътувания отидохме с кола (наредил веднага с фирма на улицата), прекарах в + 1000bat, турнето, но веднага бе включен в бюджета.

Просто да се паркира Муанг овен е платена за 3500 автомобила, но парка е на 2 часа път с кола от Патая, Банкок, почти, но си заслужава.

В първия ден, аз се съгласих с терапевти, и всеки ден, че ще дойдат в нашия апартамент, който би попречил на дъщеря си за масаж (300bat на сесия), масаж прави на цялото тяло.

Зимна почивка в Патая

Ние плуваше най-вече в басейна на къщата, под палмите с кокосови орехи.

независими Tours

Oceanarium

Oceanarium ние самите са посетили, тъй като тя е на 15 минути пеша (вие бързо ще достигнат) от Tesco Lotus. Alka има подава риба от зърната.

Зимна почивка в Патая

Една разходка из един подводен тунел. (След Харбин, този аквариум хареса по-малко)

покаже на Колизеума

Colosseum (500bat на билет) се намира на 10 минути пеша от къщата ни, тя може да се види от прозорците на апартамента.
По мнението на опитен, Тифани и Алказар - шоуто по-интересно.

До Колизеума, стигаме до началото на презентацията 18:00, 19:30 край, осветен пред театъра всичко снимана.

Ако достъпът до кръстовище Thappraya Road и Thepprasit Road, след това пеша нагоре (7-10 минути) или тук-тук.

Курсът се намира в началото на Thepprasit Road улица, от тук можете да карате до пазара в неделя (до края).

Развлечения център Мимоза

(500bat на билет), можете да стигнете до там с такси. Обратно от Мимоза, през моста от другата страна на улицата и такси, тук-тук, няма да доживея да видя.

Зимна почивка в Патая

Мимозата можете да се отпуснете и да прекарате един ден, красиви скулптури, шоуто транс sexuals, мини зоологическа градина, с риба, птици, семена, които могат да се хранят зайци.

Можете да правите снимки с гущер монитор, с папагали. Невероятни къщи в един от най-долната част не е голям 3D галерия. Чрез изкуствен канал, за да се преодолее пропастта с перголи, можете да ядете и да се насладите на рибата.

3D галерия

Можете да направите страхотни снимки.

Зимна почивка в Патая

Входната такса за чужденци - 500 бата, въпреки че сме купили билети за себе си и взехме на 250bat на билет. На входа, което трябва да се събуят нечии, вземете чорапи.

обиколка на града

(1000bat), ние резервация на екскурзия с кола, и да се избегне всички ненужни пътувания до различни магазини, с групата на автобуса, това е задължително програма.

Избрахме си по маршрута. Буда са на хълм, на гледане платформа в магазина за подаръци Lukdod (специален цвят, като в обиколката), на крайбрежната алея в близост до кея.

По наше искане, водачът ни, изхвърляни в плаващия пазар. по отиде срещу училището за слонове.

Ръководейки агенция

Поръчахме си в Dzhimonte, защото близо до близо до нашия дом. На първа линия, в центъра, цените в агенциите по-скъпи.

Агент (по договаряне) се стигна до нашата къща, в каталога обсъдени екскурзии и обсъдени от което се нуждаехме от една кола, а не на група, всички наведнъж платени.

В централните агенции не бяха екскурзии до парка Муанг Боран.

Парк Муанг Боран (Муанг Боран, или Античния Siam - Древен Siam).

По време на това пътуване ние платихме на агенцията за 3500 коли и 700 за билет до парка, в парка на колата безплатно, които могат да ходят до голф каре, велосипеди (вземе на лизинг).

Думите не могат да опишат красотата на това, трябва да се види. Вземете своя собствена храна, не може да има при езерото, или канал на пикник и се хранят. Не е голям кафе там, но парка е голяма и все по-трудно да се намери закуска.

Garden Нунг Nuncia

В този парк ще се вози на слон гледах шоуто със слонове.

Тук аз купих орхидеи. дом на лятото аз не я докосва, поръсени само 2 пъти на ден, се полива на всеки 2 седмици (тя не обича влага).

Парк Khao Kheo

Много голяма и има много животни. Аля беше страх да се хранят големи животни, но все още носорог Убедих я да се хранят.

Фламинго се срещат по-лоши, отколкото в Хонконг.

В заграждение с слонове, аз наистина исках да се хранят малко бебе слон, но аз вдигна голям цялостен пакет с провизии за тях.

Зимна почивка в Патая

И това сладко момче, ме убеди да се хранят на лъвовете

синята лагуна

Мястото е много красиво. Аз съветвам да посетите, не един час на пътя, на брега на морето на всички условия за почивка. Но най-важното, златистия пясък, синьо, топлата вода, а до 11:00 часа може да се каже, никой няма.

По пътя обратно, не забравяйте да се хранят маймуните, те отиват на пътя и чакат за лакомства.

Зимна почивка в Патая

Групи започнаха да дойде в 11:00 и заети цялото крайбрежие, защо ние винаги идват сутрин и следобед да отидат в града.

Ние привлече играта германците. Подобно на бадминтон, но като топка за тенис, и той не отлети на вятъра.

Ние също така купих тези ракети и вече в Байкал играе с внука си.

Зимна почивка в Патая

По пътя обратно, когато се срещнахме маймуни, които са били лекувани с останките на разпоредби. Джинджър е най-голямата и нагли, и се стремят да скочи в колата и в храстите 1000 и малки надникна.

Все повече и няколко снимки от магазина с въздухоплавателното средство. Развлечения център на 3-ти етаж.

Post Office в Dzhemonte, 5 Street. От тук ние изпращаме 2 изпрати вкъщи. 20 кг. 2700 рубли за парцел.

И снимки от летище

Пътуването е полезно за вас:

И ние сме в това с вас се каже сбогом! Преди срещите на нова статия за Хонконг. още!

Вие сте Албина и майка ми!