Сандъка планинска верига се намира в долината на Бяла ЮС, в близост до село YuS. Сандъка на всички пет - пет планини, пред които са изправени отделна група, на левия бряг на Белия Iyusa. Пети и четвърти сандъците са на разстояние един от друг и от друга, втора, трета и имат общ език, първо отделя от втория малък суров бразда.

Упътвания до багажника е възможно от две страни - от село YuS и от областния център, село Графството.

След шофиране направо към селото на кръстопътя на Kopyov YuS ЮС-Xira (около 185 km от Achinsk - Trinity) през 25 км асфалтов път започва уреждане на ЮС. Карай през селото до края на асфалта (в ляво един блок до централния площад с паметник и Дома на културата), е необходимо да карам още около стотина ярда напред и се обърни надясно. След това продължи да се движи по-добре (поне в сухо време) черен път покрай канала. След появата на малък язовир - завийте надясно, продължете направо. Скоро пътят води до подножието на Пето ракла, след това отива около него отдясно и води до по-малка пресечка. Право своя страна води до кръстовището на четвърти сандъци и след това към останалата част на гръдния кош.

Първите стотина метра от пътя от началото трябва да преминат внимателно при мокро време за пътуване много трудно.

За едно и също място, можете да излезе от Графството. Отпътуване от селото по пътя към Черно езеро, покрай началото на селото на езерото (център "Praskovya"), тогава трябва да се обърнат надясно по черен път. Този път ще доведе и от друга страна на кръстовището, завийте наляво, от която се стига до останалата част на багажника, и пътува направо - до подножието на Пето ракла и село YuS.

Всички гърдите не са много високи - до 200 метра. Поради това, можете да се изкачите на всеки - от върха на прекрасна гледка от Белия Iyusa древни канали на долината.

Най-интересното - първо гърдите. На върха на тази планина има голям скален перваз под формата на почти редовна форма на паралелепипед, в неговите пропорции напомнят на гръдния кош - оттам и името на цялата планинска верига. Въпреки това, той е планински, е много по-различна от останалата част на багажника, е интересно не само заради своя връх.

Живей Сибир път билото сандъци

На входа на Първата ракла от Четвърто планина се вижда, така да се каже "в профил". Веднага се забелязва рязък асиметрия, която е характерна за всички гърдите - надясно (по посока на движението) наклона на "багажника" в горната част на стръмно надолу, наляво - нежно надолу към долината.

Изкачването нагоре в планината започва на левия склон. Наклонът е огромен амфитеатър в горната част на задната стена на която е "в гърдите", а отляво и отдясно стените изглеждат изненадващо симетрични и повтарящи се увенчават скалистите рифове, наподобяващи стените на замъка. В "амфитеатър" център - значително задълбочаване на конична форма с ясно дефинирани ръбове.

Не е нужно много въображение, че ще настоява за няколко теории за произхода на това уникално място - от метеорит с насочен експлозията от дълбините на земята.

Началото на пътеката води по десния склон на "амфитеатър", първо плитко и след това набира стръмнина.

Живей Сибир път билото сандъци

Погледнато от над долината на село Бяла Iyusa, ЮС, древни канали, четвърти ракла, ниските планински вериги.

В горната част на големия брой Пето Скрин с малки пирамиди, съставени от плоски камъни - най-вероятно за произхода на съвременните (може би макети на стари сгради). Един наклон стръмно към долината по ръбовете си - няколко паралелни редици от малки наклонени скалистите рифове. Останалата част от пистите са на разположение за повдигане и излиза на пътя YuS - Черно езеро, плик Пето ракла.